Mustat silmänaluset

Kertokaapa arvon kollegat, miten pääsisin eroon mustista silmänalusista (melkein jo ympäryksistä). Liian vähän nukkumisen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, vaikuttaa aika krooniselta tapaukselta.

Eli onko tähän olemassa esim. jotain voidetta tai muuta apua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee tasan kaks vaihtoehtoa mieleen näin ensin; aurinko->rusketus ja meikki (ei oikein tosin sovi miehille, ellei sitten tykkää meikkaamisesta)

silmänympärysvoide.

Kaipa ne olevinaan on naisille tarkoitettuja mutta kyllä niitä nyt miehetkin voi käyttää! Ne ovat täysin värittömiä ja hajuttomia joten kukaan ei voi huomata että olet sortunut käyttämään :) Pienikin purkki on riittoisa koska sitä laitetaan vai todella vähän. Kannattaa (salaa) hyödyntää tyttökaverin tötöttejä.

Originally posted by horroroso
Kertokaapa arvon kollegat, miten pääsisin eroon mustista silmänalusista (melkein jo ympäryksistä). Liian vähän nukkumisen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, vaikuttaa aika krooniselta tapaukselta.

Jos tummat silmän ympärykset on ollut pidempään, ne ei lähde enää. Piilottaa voi.

Mielestäni neste venyttää kudosta josta "tummuus" tulee. Aamulla siksi pahinta. Kun kudos on joutunut venymään jää ne pysyvästi.

itselläni ympärykset pysyy poissa kun elelee siten ettei niitä tule...ja jos tulee niin hieroo niistä sitä turvotusta pois aamulla kun herää. Kuuma vesi auttoi mulla myös....ja hierominen.
:D

Ja kyllä niitä silmänympärysvoiteitakin tuntuu olevan, jotkut jopa poistaa turvotuksen muutamassa minuutissa.

Mulla mustat silmänympärykset johtui anemiasta, ja ne lähti rautakuurin myötä samalla kun muutkin oireet...

Mä oon omasta mielestäni aika miehekäs ja karski jannu (heh heh) ja käytän puuteria peittääkseni muutamat finnit (joita palauttelun jälkeen meinaa mulle tulla). Kai sitä puuteria voi käyttää mustiin silmän alusiinkin. Onhan niitä meikkejä perkele!

Originally posted by Pomme
Mä oon omasta mielestäni aika miehekäs ja karski jannu (heh heh) ja käytän puuteria peittääkseni muutamat finnit (joita palauttelun jälkeen meinaa mulle tulla). Kai sitä puuteria voi käyttää mustiin silmän alusiinkin. Onhan niitä meikkejä perkele!

kerran yhel sällillä puuteria naamassa ja mä en tiennyt tätä...no mä sanoin kaikkien ihmisten kuullen "mitä helvetin jauhoa sul o naamas"

sit pienen ajan kuluttua tajusin...no toivottavasti sulle ei oo köynyt noin.

Originally posted by horroroso

Heipä hei !

Tietämättä ikääsi, (tms. asiaan vaikuttavaa) voin vain vihjaista isääni sivusta seuranneena: Tarkistuta verenpaineesi !
Isällä verenpaine huiteli ylärajoilla stressin takia. Kun se vihdoin ja viimein meni lääkäriin, se sai verenpainelääkkeet ja niin mustat silmänalustatkin katosivat.
jump_clap.gif

Pitää ottaa rennosti eikä ressata ;)
(Ja olisipahan sitten ainakin tuokin tarkistettu ja poissuljettu...)
T:Tikari

Re: Re: Mustat silmänaluset

Originally posted by Tikari
Kun se vihdoin ja viimein meni lääkäriin, se sai verenpainelääkkeet ja niin mustat silmänalustatkin katosivat.

Osa verenpainelääkkeistä on nestettä poistavia eli laskee yleisesti turvotusta, myös silmänympärysten.

... ensimmäinen postaukseni, mutta jostain on aloitettava, heh.

Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta muistan kuulleeni että peräpukamavoiteet auttaisivat myös mustiin silmänalusiin,

olisiko ollut missien/mallien tms kosmeettinen keino moiseen., ajatuksena kai se, etta molemmilla alueilla ihmisen iho on ohuinta ja herkintä.

Onko kukaan kokeillut :)

Originally posted by derego

Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta muistan kuulleeni että peräpukamavoiteet auttaisivat myös mustiin silmänalusiin,

olisiko ollut missien/mallien tms kosmeettinen keino moiseen., ajatuksena kai se, etta molemmilla alueilla ihmisen iho on ohuinta ja herkintä.

Muahhhaaahh!!!! Johan oli aloitus posti!

Nyt jään erittäin mielenkiintoisena odottamaan ensimmäistä joka myöntää että TOIMII :D

Originally posted by derego
mutta muistan kuulleeni että peräpukamavoiteet auttaisivat myös mustiin silmänalusiin,

Olen :D Tosin mustaan silmään ja mutsi ehdotti tota voidetta (on jonkin sortin hoitaja). En nyt muista tehosiko hyvin, koska käytin meikkivoidetta samalla :lol2:

Originally posted by n00kie
kerran yhel sällillä puuteria naamassa ja mä en tiennyt tätä...no mä sanoin kaikkien ihmisten kuullen "mitä helvetin jauhoa sul o naamas" sit pienen ajan kuluttua tajusin...no toivottavasti sulle ei oo köynyt noin.

Joo, en se minä ollu jole noin sanoit :) Enkä laita sitä niin paljoa että se pölisee naamasta pois. Ei tää mun puuterin mun käyttö kyllä mikään salaisuus oo, eihän se minusta homoa tee..eihän?

itellä on kans tummat silmänaluset, on ollut jo pitkään :( Ei oo ennen häirinneet niinkään kun on ollut lasit mutta nyt vihdoin hommasin piilolinssit ja olisi kiva päästä silmäpusseista eroon. Mielestäni nukun ihan tarpeeksi, urhelenki aika paljon ja syön suht terveellisesti, tietysti tulee paljon rasitettua silmiä tässä koneella. Pitää koittaa tuota silmänympärysvoidetta jos sais ne katoamaan jos tuota nyt jostain löytäis :) Kertokaapas silti jotain kotikonsteja miten noita saa katoamaan? Meikkejä en ala käyttään.

itellä on kans tummat silmänaluset, on ollut jo pitkään :( Ei oo ennen häirinneet niinkään kun on ollut lasit mutta nyt vihdoin hommasin piilolinssit ja olisi kiva päästä silmäpusseista eroon. Mielestäni nukun ihan tarpeeksi, urhelenki aika paljon ja syön suht terveellisesti, tietysti tulee paljon rasitettua silmiä tässä koneella. Pitää koittaa tuota silmänympärysvoidetta jos sais ne katoamaan jos tuota nyt jostain löytäis :) Kertokaapas silti jotain kotikonsteja miten noita saa katoamaan? Meikkejä en ala käyttään.

Oletko kokeillut deregon ehdottamaa? Ei ole meikkiä ainakaan. :)

itse olen kärsinyt kanssa tummista silmänalusista ja aivan sattumalta törmäsin tälläsiin geelimallisiin silmälappuihin(tietenkin naistenosastolla:nolo:) jotka laitetaan viileään ennen käyttöä. itse olen ennen nukkumaanmenoa heittänyt nuo silmille ja hyvin on pelittänyt kun turvotus on laskenut ihan huomattavasti... ja on se jopa rentouttavaa saada kylmät geelit naamalle ennen nukkumaanmenoa:D eikä noilla ollu hintaakaan, kuin se jotain 3 €.

Oma kokemus... Silloin, kun viellä keikuin kahva-apinana niin kylmä oli parasta silmäpusseille/tummille silmille. Laitoin kylmäpussin ohuen kankaan läpi kasvoille ja rentouduin samalla.

Jäitä pyyhkeen/kankaan sisälle ja silmille, auttaa takuuvarmasti. Nykysten taitaa kyllä löytyä rasvoja ja öljyjä jotka toimii paljon paremmin, mutta niillä yleensä tahtoo sitten olla sitä hintaakin aika mukavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom