Itse en yleensä kärsi tummista silmänalusista tai turvotuksesta, paitsi kipeenä. Mun koko silmänympärys on ku olis turpaan saannut ja hormoonikierukka oli kiva nesteen kerryttäjä joten kokemusta on. Yleensä kaikissa kauneuteen ja ihoon liittyvissä asioissa kandee tukeutuu luonnon aineisiin ainakin mulle tehoo paremmin tai muut ei tehoo ollenkaan:jahas:. Kävin ekaa kertaa kasvohoidossa joku japanilainen luonnonmukainen hoito se oli.. lunttasin Dui ja ostin liikkeestä tommosii tippoja joita en ole muistanut käyttää, mutta tänään olis tarkotus. Ne haisee ihan p-aukolle ja varmaan tehoo näihin flunssa rinkuloihin. Noissa tipoissa on yrttiä nimeltä Burcher`s Broom ja netti on pullollan tietoa ko. yrtistä joten ei ku lukemaan. Siihen dui hoitoon muuten kandee mennä jos on sata eukkaa panna haisee oli miellyttävä ja rentouttava kokemus .. jne..
Siihen hormooni turvotukseen mulle tehoo vain ja ainoastaan nestemin apteekista tai luontaistuote kaupasta ilman reseptiä:D. Pussittomia unia:D.
Siihen hormooni turvotukseen mulle tehoo vain ja ainoastaan nestemin apteekista tai luontaistuote kaupasta ilman reseptiä:D. Pussittomia unia:D.