Mustat silmänaluset

Itse en yleensä kärsi tummista silmänalusista tai turvotuksesta, paitsi kipeenä. Mun koko silmänympärys on ku olis turpaan saannut ja hormoonikierukka oli kiva nesteen kerryttäjä joten kokemusta on. Yleensä kaikissa kauneuteen ja ihoon liittyvissä asioissa kandee tukeutuu luonnon aineisiin ainakin mulle tehoo paremmin tai muut ei tehoo ollenkaan:jahas:. Kävin ekaa kertaa kasvohoidossa joku japanilainen luonnonmukainen hoito se oli.. lunttasin :)Dui ja ostin liikkeestä tommosii tippoja joita en ole muistanut käyttää, mutta tänään olis tarkotus. Ne haisee ihan p-aukolle ja varmaan tehoo näihin flunssa rinkuloihin:). Noissa tipoissa on yrttiä nimeltä Burcher`s Broom ja netti on pullollan tietoa ko. yrtistä joten ei ku lukemaan:). Siihen dui hoitoon muuten kandee mennä jos on sata eukkaa panna haisee oli miellyttävä ja rentouttava kokemus .. jne..
Siihen hormooni turvotukseen mulle tehoo vain ja ainoastaan nestemin apteekista tai luontaistuote kaupasta ilman reseptiä:D. Pussittomia unia:D.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eihän me miehet nyt moisia käytetä. :D Ja itse en kyllä juurikaan usko mihinkään silmänympärysvoiteiden erikoisiin ominaisuuksiin. Teille naisille nyt vain tuputetaan kaiken maailman purkkeja ja voiteita mutta meille miehille kyllä riittää vähempikin arsenali. Kaiken maailman selluliittivoiteet ym. hömpät myyvät kyllä kovasti vaikka tuloksia ei tulisikaan, mistä lienee johtuu. :rolleyes:

EDIT: Hyvä pesuaine ja kosteusvoide on musta aivan riittävä miesten ihonhoidolle. Kuorinnat, silmänympärys -ja ryppyvoiteet voisi mielestäni unohtaa. Mutta tämähän on sitten vain minun oma mielipide, ei herneitä nokkiin.

itse olen kärsinyt kanssa tummista silmänalusista ja aivan sattumalta törmäsin tälläsiin geelimallisiin silmälappuihin(tietenkin naistenosastolla:nolo:) jotka laitetaan viileään ennen käyttöä. itse olen ennen nukkumaanmenoa heittänyt nuo silmille ja hyvin on pelittänyt kun turvotus on laskenut ihan huomattavasti... ja on se jopa rentouttavaa saada kylmät geelit naamalle ennen nukkumaanmenoa:D eikä noilla ollu hintaakaan, kuin se jotain 3 €.

Saako tuollasia ostaa ihan tavaratalokaupoista vai mistä löytyy? Rupeaa oikeasti rasittaan nuo silmäpussit, ihan pienestä asti ollut. Silmänympärysvoide ei ainakaan juuri mitään tunnu auttavan. Meikkaamaan en ala!

Tai sitten kotikutoisesti lusikat jääkaappiin hetkeksi ja silmille.
Itse en ole kokeillut kun ei ole ikinä silmäpusseja tullut mutta kuulemma sama efekti kun noilla silmälapuilla.

Tuntuu että kylmällä vedellä kastellut rätit ei auta, jonku 10 minuuttia on tullut pidettyä suunnilleen. Eikös noitten geelimallisten silmälappujen idea oo, että niitä pidetään koko yö? Luulis silloin tehoavan?

Itellä tullu nyt viimesen 4 kuukauden sisällä tummat silmänaluset, mietin että johtusko jonkun vitamiinin puutostilasta kun samoihin aikoihin lopetin vitamiini-lisän käyttämisen..?

Muija on kosmetologi ja kertonu samaa kanssa että peräpukamavoide auttaisi noihin tummiin alusiin. Toinen on foolihappo mikä pitäisi jeesaa myös.

Muuten niin löytyy kyllä ihan miehille suunnattuja silmänympärysvoiteita ja ne on kyllä hemmetin hyviä, ainakin turvotukseen jeesaa, eikä naama näytä siltä että olisi valvonu viikon putkeen esim krapula aamuina. Suosittelen kyllä.

Itellä tullu nyt viimesen 4 kuukauden sisällä tummat silmänaluset, mietin että johtusko jonkun vitamiinin puutostilasta kun samoihin aikoihin lopetin vitamiini-lisän käyttämisen..?

Tsekkaa rauta-arvot. Hemoglobiini. Mulla oli anemia, johon kuului osana myös mustat silmänaluset. Poistui kun sai rauta-arvot kohdalleen.

Hemoglobiini aina ollu korkea, viimeks 170. Tosin tosta mittauksesta onkin aikaa jo... Mitkä syyt tohon laskuun vois vaikuttaa?

Hemoglobiini aina ollu korkea, viimeks 170. Tosin tosta mittauksesta onkin aikaa jo... Mitkä syyt tohon laskuun vois vaikuttaa?

Runsas maitotuotteiden käyttö. Kalsium estää raudan imeytymisen ravinnosta. Kandee kuitenkin tsekata. Ettei tartte turhaan pandakarhun näkösenä kuljeksia. :)

Maidon juonnin lopetin pari vuotta sitten kun tahto vetää pakin sekasin, samaten muiden maitotuotteiden käyttö vähentynyt. Ristiriitasta:D Maanantaina terkkarille ottamaan arvot.

Pyydä ottamaan myös trombosyyttiarvot. Jos on merkittävästi koholla niin koita aspiriinia (suosittelen primaspania).

Nimimerkillä trombosytoosi ja hemoglobiinit käynyt yli 200:ssa... Ei meinannut saada verikoetta otettua kun tuli vaan paakkuja. :D Solariumkin auttaa.

Mulla on sen verran vittumainen anemia ettei rauta imeydy kuin ruoasta, eli lääkkeenä en sitä voi ottaa. Mustat silmänympärykset 24/7... kaikkeen tottuu. :( Hemoglobiini sellasta 110-120 max.

Mulla on perinnöllisesti tummat silmänaluset ja ärsyttää ne niin paljon. Yves saint Laurentin valokynää käytän niihin. Oon kuullu myös että selällään nukkuminen vois auttaa.

Itel on silmäpussit nykyää. Tullu sen jälkee ku alkukesällä tein mm. vatsalihaksii kerralla 700 joka päivä. En syöny ku tonnikalapurkin päiväs ku halusin pienentää vyötärönympärystä. Nyt vast huomasin. Juon tosi paljon maitoo, valvon myöhää (nukun kyl tarpeeks)

toi varmaa auttaa pusseihi http://www.eyeslices.fi/

toi varmaa auttaa pusseihi http://www.eyeslices.fi/

Olen testannut näitä. Oikein miellyttävä tuote, pidin näitä kuukauden ajan päivittäin silmilläni ja tehosi hyvin silmäpusseihin. Ohjeissa luki että voi käyttää jopa kymmenen kertaa, mutta minä pidin ainakin 30 kertaa ja vieläkin sitä geeliä tuntu olevan niissä. 50 senttiä per päivä tuli maksamaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom