[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Mäkissä oon ainakin Ruoholahdessa ja Vallilassa selväsanaisesti pyytänyt HYLAmaitoa. Kummallakin kerralla tuli ihan normimaitoa. (Tai onhan se voinut olla maitojuomaa, en uskaltanut juoda kuitenkaan).

Ekalla kertaa meni vielä sen verran tuskalliseksi tiskillä, kun yritin selittää mikä maidossa on vikana. Eli toisella kerralla jätin väliin ja lapoin safkat naamarin. Noissa on kuitenkin niin helppo ja nopea käydä välillä, että ole jaksanut boikotoidakkaan. Ottanut kiltisti omenamehun juomaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin kaksi Madventuresin boksia Madvendorin kautta, eli käytännössä tilaus meni Duudsoneiden Rabbit Merchille. Lopputuloksena on, että yli kuukausi tilauksen maksamisesta bokseja ei edelleenkään näy missään eikä putiikki vastaa sähköpostin tai nettisivun kautta tehtyihin yhteydenottoihin. Laitoin tänään sähköpostitse ilmoituksen tilauksen perumisesta ja vaadin suorittamani maksun palauttamista 30 päivän kuluessa. Saa nähdä miten reagoivat, en ihmettele jos ei noista edelleenkään kuulu mitään. Ensimäinen kerta, kun kotimaisten nettikauppojen kanssa tulee ongelmia.

Sonera. Ei enää ikinä mitään palvelua niiltä. Järjettömiä ongelmia nettiyhteyksien kanssa ja puhelinliittymien irtisanomisten.. asiakaspalvelukin ihan paskaa. Nettisivujen kautta et voi tehdä mitään oikeastaan, pakko soittaa sinne linjalle jollekkin asiakaspalvelija mammalle. Soneran uus telkkamainos sopii hyvin, pitäs vaan olla kyseessä Sonera itse eikä jokin muu ISP mitä ne siinä kuvaa "tökkiväksi" kun poika ajaa Audilla nytkyttäen :D joka kerta repee kun tulee toi mainos..

Sonera. Ei enää ikinä mitään palvelua niiltä. ..

On se jännä miten toisilla toimii palvelut ja toisilla ei. Itse olen ollut soneran asiakas jo 1995vuodesta lähtien. Ei koskaan mitään ongelmia puhelin liittymän kanssa. Ja ainut firma jonka verkko toimii myös tuolla rajalla jahtihommissa. Olen kuulemma jo pitkän asiakas suhteen vuoksi joku vip heille ja soittavat yleensä kerran vuodessa että onko kaikki hyvin ja heillä olisi tarjota halvempaa pakettia tai siitä viellä -50% pois kun olen vip.

^ Sama homma. Olen ollut Soneran asiakas jostain '96-'97 asti eikä ole ollut moitittavaa tai epäselvyyksiä. Mitään vip-kohtelua en tosin mielestäni ole saanut, mutten sitä tarvitsekaan :)

Onko Soneran strategia nykyään googletella itseään foorumeilta ja mennä ratkomaan ongelmia paikan päälle? Eipä siinä, ihan ok juttu jos noin on.

Onko Soneran strategia nykyään googletella itseään foorumeilta ja mennä ratkomaan ongelmia paikan päälle? Eipä siinä, ihan ok juttu jos noin on.

Siihen on ihan ohjelmia, ei tarvitse erikseen googletella. Kyllä noita käyttävät muutkin firmat ja tuo on lähestymistapana yleistymässä täällä Suomessakin.

Siihen on ihan ohjelmia, ei tarvitse erikseen googletella. Kyllä noita käyttävät muutkin firmat ja tuo on lähestymistapana yleistymässä täällä Suomessakin.

Hyvä. Nyt kun hakurobotit ovat kuulolla, kerron heille että Sonera on edelleen #1 mustalla listallani, syystäkin. Tulen jatkossakin mustaamaan Soneran mainetta aina kun se vain on mahdollista. 200e käteen niin asia korjaantuu.

Kyllä, käteinen on ainoa tapa korjata tilanne. Toisaalta erittäin varma tapa ja siksi suositeltava.

EDIT: vanha ifone-takuujuttu, ei siitä sen enempiä.

Tilasin kaksi Madventuresin boksia Madvendorin kautta, eli käytännössä tilaus meni Duudsoneiden Rabbit Merchille. Lopputuloksena on, että yli kuukausi tilauksen maksamisesta bokseja ei edelleenkään näy missään eikä putiikki vastaa sähköpostin tai nettisivun kautta tehtyihin yhteydenottoihin. Laitoin tänään sähköpostitse ilmoituksen tilauksen perumisesta ja vaadin suorittamani maksun palauttamista 30 päivän kuluessa. Saa nähdä miten reagoivat, en ihmettele jos ei noista edelleenkään kuulu mitään. Ensimäinen kerta, kun kotimaisten nettikauppojen kanssa tulee ongelmia.

Jos saat rahasi takaisin niin laita sähköpostia
http://www.pakkotoisto.com/elokuvat-musiikki/113727-m-hyviae-elokuvia-ja-sarjoja-dvd-llae/

On se jännä miten toisilla toimii palvelut ja toisilla ei. Itse olen ollut soneran asiakas jo 1995vuodesta lähtien. Ei koskaan mitään ongelmia puhelin liittymän kanssa. Ja ainut firma jonka verkko toimii myös tuolla rajalla jahtihommissa. Olen kuulemma jo pitkän asiakas suhteen vuoksi joku vip heille ja soittavat yleensä kerran vuodessa että onko kaikki hyvin ja heillä olisi tarjota halvempaa pakettia tai siitä viellä -50% pois kun olen vip.

Sama homma täällä.

Sama homma täällä.
En mitään erityiskohtelua saa, mutta Soneran Sopiva-liittymällä säästän about 50e kuussa aiempaan verrattuna. Vieläkin säästän vaikka liittymän mukana ollut SGS3 pöllittiin ja pitää nyt maksaa reilu 1,5v puhelinta jota en omista.
Nettisivut toimii hyvin, Omien Sivujen kautta pystyy säätään kaikki tarvittava.
Lisäksi pohjoisessa paras kuuluvuus.

Lähinnä mulla oli ongelmana Soneran kanssa tuo että netti oli poikki jatkuvasti, hidasteli jatkuvasti ihan järjettömästi. Siis oli 100mb/XX en muista mikä mutta välillä toimi 56k modeemin vauhdilla eikä ne sitä saanut korjattua ikinä kunnolla. Asiakaspalvelussa pidetään aivan aasina (katso onko johto kunnolla kiinni ja käynnistä modeemi uudestaan). Varmasti johtuu alueestakin missä asuu, mutta täällä päin soneraa kirotaan ettei kellään toimi tässä kaupunginosassa ainakaan. Vaihdoin sitten tuosta kaapelista toisen ISP:n ADSLään eikä ongelmia ole ollut juuri ikinä.

Tämän päivän junassa olen testaillut iPad miniä, jossa on DNA:n liittymä. Se vasta paska on. Puhelin vieressä soneran liittymällä ja se on näyttänyt lähes aina katsottaessa 3G-yhteyttä, kun DNA on ollut GPRS:n varassa. Sanon kyllä tämän liittymän irti samantien. En mä tällä kotona mitään tee kun siellä on wlan.

Tämän päivän junassa olen testaillut iPad miniä, jossa on DNA:n liittymä. Se vasta paska on. Puhelin vieressä soneran liittymällä ja se on näyttänyt lähes aina katsottaessa 3G-yhteyttä, kun DNA on ollut GPRS:n varassa. Sanon kyllä tämän liittymän irti samantien. En mä tällä kotona mitään tee kun siellä on wlan.
Heitä kortit päikseen vehkeissä ja kato miten käy. Laitteissa on eroja!

Eikös nuo mobiililaajakaistat ole operaattorista riippumatta luonteeltaan "väistyvää liikennettä", eli ne tipahtavat heikosta / ruuhkaisesta verkosta ensimmäisinä pois?

Lähinnä mulla oli ongelmana Soneran kanssa tuo että netti oli poikki jatkuvasti, hidasteli jatkuvasti ihan järjettömästi. Siis oli 100mb/XX en muista mikä mutta välillä toimi 56k modeemin vauhdilla eikä ne sitä saanut korjattua ikinä kunnolla. Asiakaspalvelussa pidetään aivan aasina (katso onko johto kunnolla kiinni ja käynnistä modeemi uudestaan). Varmasti johtuu alueestakin missä asuu, mutta täällä päin soneraa kirotaan ettei kellään toimi tässä kaupunginosassa ainakaan. Vaihdoin sitten tuosta kaapelista toisen ISP:n ADSLään eikä ongelmia ole ollut juuri ikinä.

Mulla on soneran 10Mb netti ja aina (no ok ollu vähän yli 2 vuotta) toiminut ihan loistavasti. Nopeustesteissä näyttänyt aina 11Mb ja lataillu aina 1,2Mb sekunnissa. No nyt yhtäkkiä alkanut tuntumaan paljon hitaammalta ja testit näyttää aina 7MB ja lataukset max 800kb. Aika outoa että yhtäkkiä muuttunut hitaammaksi. Eikä kyse ole mistään nopeuden vaihtelusta vaan se on jatkuvasti sama. En ole jaksanut vielä soitella asiakaspalveluun. Vituttaa jo valmiiksi se jonottelu. Sonerapartio voi selittää mistä johtuu.

Heitä kortit päikseen vehkeissä ja kato miten käy. Laitteissa on eroja!

Ei pysty, micro vs nano sim. Täytyy vertailla vielä frendin kanssa joka käyttää padissa Soneraa. En kyllä usko, että kyse voi olla laitteesta. Enkä kyllä sitäkään, että puheliikenne vaikuttaisi noin radikaalisti nopeuteen.

Mä olen huomannut eron laitteiden välillä kentän suhteen. Omassa Lumiassa himassa ei minkäänlaista kenttää, kun taas penskojen perus Nokialaiset täysillä kentillä ja sama operaattori kyseessä. Aluksi luulin että mulla on vikaa luurissa, mutta kun kokeilin toisella samanlaisella niin sama vika.

Soneralle lisä-ääni.

Alunperin 39,90€ otettu Lumia 800+spofity tarjous meni muutokseen, kun työnantaja otti puhelinlaskun maksaakseen. Työpaikan vaihtuessa (koeaikana irtisanominen kun firmalla meni yleisesti persiilleen) piti ottaa liittymä takaisin omiin nimiin. Seuraava puhelinlasku olikin noin tulpasti toi 40e ja samaa vanhaa tarjousta ei kuulemma enää takaisin saa. Nyt maksellaankin sitten seuraava vuosi ihan helvetisti ylimääräistä palvelusta mitä ei voi irtisanoa. Saatana.

Asiakaspalvelusta vielä väittivät, että selvittävät asiaa ja soittavat takaisin saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana. No varmaan kaikki tajuaa, ettei sieltä kukaan soittanut.

Suositut

Back
Ylös Bottom