[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Tähän voisi kerätä huonoja palvelukokemuksia eri yrityksistä. Esim. jos olet saanut haistatukset jollain huoltoasemalla myyjältä tai joku televisionkorjaaja on koittanut huijata sinua niin kerro yrityksen nimi ja henkilöt täällä.

Modet voivat poistaa tämän mikäli katsovat aiheelliseksi :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rollosta tuli heti ensimmäisenä Saarenkylässä sijaitseva hullunlehmän Esso. Kaikki paikalliset tietänevät paikan ja siellä erään myyjän. Itse hullun lehmän nimeä en muista, mutta tuo ämmä on ollut jossain muualla kun asiakaspalvelutaitoja on jaettu.
Ei siellä muut myyjät niin pahoja ole mutta tuo yksi. Huhhuh! Oon saanut niin monesti hapanta palvelua tuolla että paikka on boikotissa.

Tampereella Hämeenkadun Jalopeno on meikällä pannassa. Viimeksi tilasin salaattikebabin ja sain salaatin, kaksi siivua kebabbia ja kasan epämääräisiä kananriekaleita...:urjo:Syömättä jäi, ja minä syön melkein mitä vain.

Helsinki Club (toissa kesänä). Joku naistarjoilija se oli. Tilasin 10 valkovenäläistä (~50e) ja maksoin kortilla. Myöhemmin (tiliotteesta) huomasin että se kapinen lutka oli kirjottanu laskun 75euroon.

Laitettiin kavereitten kanssa boikottiin ko. paikka.

80% 50+ vuotiaista kaupankassoista (naisista lähinnä) on vitun ärsyttäviä. Nyrpeitä elämäänsä kyllästyneitä haaskoja joilla ei oo minkäänlaista palvelualtiutta sekä kohteliaisuutta nuoria asiakkaista kohtaan (odottavat jotain anteeks pyytelevää asennetta nuorilta). Ja auta armias jos maksat isolla setelillä niin johan mummoa alkaa vituttaa.

Lahden Seurahuoneella sain Fitnessexpon aikoihin huonoa palvelua, enkä varmaan ole ainoa? Reppuni oli baarin lattialla kuulemma tarjoilijoiden tiellä, buffetin ruuan loppuminen etc.

Jyväskylän Instrumentarium. Tästä on kyllä jo aika paljon aikaa, mutta joka tapauksessa sain sieltä niin JÄRKYTTÄVÄN huonoa palvelua silmälaseihin liittyen, etten sen koommin ole ko. liikkeeseen jalallani astunut. Tiivistettynä he olisivat kynineet n. nelinkertaisen hinnan ja saaneet kulumaan useamman päivän sellaiseen operaation, jonka vastapäinen liike teki varttitunnissa ja siis 25% Instrun hinnalla :jahas:

Mä boikotoin gigantteja paskoista huijaustuotteista, ja ehkä ihan vähän henkilökohtaisista syistä.. Enpä kehuisi sitä asiakaspalveluakaan niin. Mutta tuo on mun pienellä mustalla listallani, samoin kuin Bulldog. Juurikin se evvvk-asiakaspalvelu - voi v*ttu sitä innokasta asiakaspalvelua ja takuuasioiden kanssa tappelua!

Sääksjärven Siwan vanha syylä-harppu luulee mua manneks tai jotain. Kauheessa kassajonossa mä olen ainoa jota se ei tervehdi, jolle se ei hymyile, jolle se ei puhu takaisin jne.. olen kuitenkin aina kohtelias ja asiallinen satunnainen asiakas (enkä romani, kaukana siitä). Hai, ens kerral mie sen moralla puukotan.

Verkkokauppa.comin Ruoholahden myyntipiste. Viime viikolla jonotin takuuvaihtoon + kassalle yhteensä 1h 35min. Tämä johtui atk-viasta kassoilla ja varastossa. Kun aikoinaan hain laitteen, jonka nyt vaihdoin takuuna (olin tilannut sen netin kautta ja haettavaksi Ruoholahdesta), jouduin jonottamaan 40 minuuttia, vaikka kassalaitteet olivat kunnossa. Enää en jaksa parin euron säästön takia jonotella näin järkyttäviä aikoja. Asiakaspalvelijat osaavat kyllä hommansa, mutta heitä on tässä puljussa yksinkertaisesti liian vähän.

Tampereen Bulldogin palvelu - takuuvarmaa EVVVK asennetta jos kyse on jostain takuupalautuksesta tms. asiasta.

Komppaan tätä. Ko. liike on parantanut huomattavasti siitä mitä se oli vuosi pari sitten, enää asiakkaan ei tarvitse olla pahoillaan olemassaolostaan.

Nykyään riittää kun ihmettelee onko myyjä kuurosokea. Voisin lyödä pääni pantiksi että sillä yhdelläkin rasvatukalla on pasianssi menossa kun se nojailee nyrkkiinsä ja ignooraa 90% sun kysymyksistä täydellisesti.

Ainiin, sain tuossa taannoin uuden hiiren takuupalautuksesta siinä vaiheessa kun kerroin etten lähde täältä liikkeestä ennen sitä hiirtä :)

Lekator Oy - kotisiivousta

Kävivät meillä siivoamassa kerran viikossa perjantaisin. Surkeaa jälkeä. Parhaimpina kertoina oli pakko itse siivota töiden jälkeen kun oli tulossa vieraita. Asiasta reklamoitiin moneen otteeseen, mutta mitään muutosta se ei tuonut. Ensimmäisillä kerroilla jälki oli mainiota, mutta siivoojien vaihduttua aivan asiatonta.

Reklamointi pitää tehdä yhden päivän sisällä tapahtumasta. Miten sen pystyy tekemään, kun perjantaina tulee töistä klo 17 aikaan ja puhelimella ei tavoita ketään enää, kun ovat jo viikonloppua viettämässä.

Itse boikotoin keittiö.net myymälää Tikkurilassa ja varsinkin siellä myymäläpäällikkönä toimivaa Kastaria, esiintyy myös "mabbe" nimimerkillä täällä foorumilla. Paskinta palvelua mitä voi missään saada. Hänhän on toimitusjohtajan veljenpoika (näin kertoi minulle puhelimessa) ja varmasti siksi moisessa tehtävässä korkealla(?) pallilla. http://www.keittio.net/

Tässä vielä jutun taustat sekä hänen avautumisensa:
http://www.kimppakaverit.com/kastari/kastari.html

Minulla on pitkä lista kaikista omalla mustalla listallani, kirjoittelen myöhemmin lisää :lol2:

Seicon / Peab rakentajana, rakennuttajana ja myyjänä. http://www.peabseicon.fi/
Tekee paskaa jälkeä ja rakennusmestari "Kokkarinen" vuonna 2000 suuttui meille siitä kun ehdimme ostaa hänen tahtomansa asunnon ennen häntä. Tämän vuoksi meidän asuntoomme kertyi useita pikkuvikoja sekä vähän isompiakin, se jätettiin siivoomatta ja kaikkia vikoja vähäteltiin ja esim. rikkoontunut ikkuna pistettiin meidän viaksemme. Olimme saaneet avaimet uuteen kotiimme 15min sitten! Tuota firmaa kannattaa vältellä viimeiseen saakka. Ainiin, jääkaapinkin olimme kuulemma itse särkeneet.

Tässä lista puutteista asunnossa 2001 joulukuussa:
-Parketti kauttaaltaan erittäin kolhuilla sekä suuria rakoja ja sirkkelin terän koloja (eli sahattu ensin pari senttiä väärästä kohdasta), lattialle voi kadottaa ikuisiksi ajoiksi esim. vanhan 10-pennisen! Kynnys makuuhuoneeseen erittäin outo jonne juuri se 10-penninen voi kadota ja myös ruokailutilaan.
-Parketti myös kuprulla ruokailutilassa tai sitten lattiassa valuvirhe, painuu siis reilusti alaspäin siihen poljettaessa. Muista tiloista ei tietoa koska pahvit olivat lattialla.
-Keittiön työtasoista joka ikinen (4kpl) oli todella pahoilla naarmuilla.
-Keittiön nurkassa oleva valolista oli 5-10mm alempana kuin viereinen, näyttää erittäin rumalta.
-Makuuhuoneessa seinässä näkyi SYVÄT hammasraapan urat seinässä, muissa seinissä jotain pienempiä virheitä.
-ikkunalaudat olivat erittäin epätasaiset.
-laatat irtoilevat esim. saunan seinän alareunasta kun niitä koskettaa/tökkii paljaalla kädellä, ainakin yksi esimerkki lattialla palasina.
-keittiön seinästä puuttui laatta.
-parvekkeen ovi ei mene kiinni kunnolla.
-keittiön kahvoissa työstövirheitä, ei kuitenkaan monessa, selkeästi Iskun "vika". Isku varmaan vaihtaa kahvat samalla kuin virheelliset ovetkin?
-keittiön ovista moni on pahoilla naarmuilla
-silikoonisaumaukset puuttuivat monesta kohtaa keittiön työtasojen reunoista
-seinät ovat halki useasta kohtaa
-verholistat ovat halki
-rikkinäinen liesi
-lommoinen jääkaappi
-vessan ovi ei toimi kunnolla, korjattu kerran aiemminkin
-makuuhuoneen ovessa jonkinlainen kosteus- tai muu vaurio
-kosteusongelmat katossa
-ikkunoista kaksi on rikkinäisiä
-suurten "näköala" ikkunoiden tiivisteiden vuotaminen ja jäätyminen (sisälle valuu vettä lattialle)
-makuuhuoneesta puuttui toinen verhokisko (asensimme kuitenkin sinne itse toisen, ei ollut kallis ja oli kiire)

2.5 vuotta meni että kaiken sai korjattua mutta osa jätettiin korjaamatta, esim. se rikkoontunut ikkuna.

Tässä puutteet tasan 2 vuotta myöhemmin:
1. lattiavalun epätasaisuus kylpyhuoneessa, vesi jää lätäköksi (noin 2cm
syväksi) pariin kohtaan. Kyseessä ei ole kuoppa vaan lätäkön ympärillä
laatoitus on korkeammalla. Eli jos sen "paikkaa" jää lattia kuperaksi.
Lattialämmityksen ja vedeneristyksen nykyvaatimusten kannalta "korkeampi" kohta
on erittäin hankala tasoittaa. Tästä olisinkin halukkaampi ottamaan
hinnanalennuksen kuin repimään lattian ja seinät auki, mahdollisesti
lämmitysvastuksiin saakka.

2. parketti notkuu noin 1-2cm siihen poljettaessa, useassa kohtaa huoneistoa.
Tämän seurauksena esim. paikatut raot laudoissa ovat tulleet uudelleen esiin
paikka-aineen rapistua pois, lattia myös rapisee näissä kohdissa. Huonekalut
keikkuvat lattialla, parketti ei suinkaan ole "ahtaasti" eli reunoissa on
aivan riittävästi rakoa. Epäilen tässäkin tapauksessa virheellistä
lattiavalua.

3. vesiputkien todella kova kolina aina kun veden tulon lopettaa keittiössä.
Kolina kuuluu seinän sisältä ja putkiasentaja sanoi että jotkut kiinnikkeet
ovat irti tai jääneet asentamatta. Tätä on yritetty korjata Seiconin toimesta,
mutta tuloksetta (polyuretaania putkien ympärille, rajoitin hanaan yms.)

4. kosteusvauriot katossa, kolme kohtaa yhteensä joista rappaus on irronnut ja
sen alta on paljastunut märkä poran tekemä syvä reikä. Tämän korjaamista on
kuulemma suunniteltu kunhan ilmat lämpiävät. Kuka korvaa aiheutuneet haitat
meille, kun makuuhuone pitää tyhjentää ja rapata uudelleen?

5. 2kpl ikkunoita on rikki

6. jääkaapin ovessa on lommo (lommo on kuulemma meidän tekemä koska emme
muuttopäivänä ilmoittaneet siitä!!!), huomaa aiemmin loputarkastuksessa ilmoittamme
virheet joita oli noin A4-paperiarkin verran.

7. makuuhuoneen väliovessa kosteusvaurio, eli pullistuma kahdessa kohtaa joka
on lienee tullut rakennusaikaisessa säilytyksessä

8. oven karmi on kiero kylpyhuoneessa, ovi ei mene kiinni kunnolla kun on esim.
saunottu ja lämpölaajenemista tapahtuu. Tämän käyryyden näkee paljaalla silmällä.

9. katosta lattiaan ulottuva kiinteä ikkuna jäätyy pakkasella ja
silikoonitiivisteisiin keräytyy todella paljon jäätä, joka sulaessaan menee
suoraan parketille. Samoin käy toiselle kiinteälle ikkunalle parvekkeen oven yläpuolella.

10. Seinät ja verholistat ovat halki useasta kohtaa.

80% 50+ vuotiaista kaupankassoista (naisista lähinnä) on vitun ärsyttäviä. Nyrpeitä elämäänsä kyllästyneitä haaskoja joilla ei oo minkäänlaista palvelualtiutta sekä kohteliaisuutta nuoria asiakkaista kohtaan (odottavat jotain anteeks pyytelevää asennetta nuorilta). Ja auta armias jos maksat isolla setelillä niin johan mummoa alkaa vituttaa.

Tasan samaa mieltä! Välttelen näitä kassoja aina viimeiseen asti. Mut joskus on vaan pakko mennä.. :rolleyes:

Rollosta tuli heti ensimmäisenä Saarenkylässä sijaitseva hullunlehmän Esso. Kaikki paikalliset tietänevät paikan ja siellä erään myyjän. Itse hullun lehmän nimeä en muista, mutta tuo ämmä on ollut jossain muualla kun asiakaspalvelutaitoja on jaettu.
Ei siellä muut myyjät niin pahoja ole mutta tuo yksi. Huhhuh! Oon saanut niin monesti hapanta palvelua tuolla että paikka on boikotissa.

Komppaan. Se on jotain ihan käsittämätöntä. Yks tyyppi oli saanut sinne porttikiellon. Kaveri oli käynyt tankkaamassa ja jättänyt auton mittarin viereen ja kävi sisällä maksamassa. Oli sitten laittanut muutaman euron hedelmäpeliin ja toinen asiakas oli joutunut pikkuhetken odottamaan pumpulle pääsyä. Porttari rapsahti samantien.

Tuolla Essolla on seinillä vaikka mitä varoituksia. "Älä pelaa kolikkoautomaatteja jos auto on tankkauspaikalla". "Ei saa käyttää nuuskaa". Kahvin kanssa ei kävellä vaan juodaan pöydässä" jne.

www.x-tra-x.de

Tuolta ei kannata tilata. Jos tilaat monta artikkeliä kerralla pitää sinun toivoa, että osuvat yhtä aikaa liikkeeseen, koska he eivät ala "varaamaan" mitään vaikka olisit maksanutkin tilauksen etukäteen. Voit asennoitua odottamaan yli 5vk toimitusaikoja ja sitten vasta alkaa tapahtua, kun itse otat yhteyttä.

Hifi Krug http://www.hifikrug.fi/
Sovimme kaupat aikoinaan kotiteatterivahvistimesta. Sovimme että annan vaihdossa entisen vahvistimeni. Noh, vein sen tietämättömyytäni etukäteen ja minulle luvattiin hyvitys jahka uusi vahvistin saapuu. Noin 6kk odottelin ja soittelin tuonne ja uhkailin kuluttaja-asiamiehellä kunnes sain peruttua kaupat ja sovitun hyvityshinnan käteisenä. Muillakin karvaita kokemuksia tuosta putiikista kuuleman mukaan.

Elisa

1. Ostin vähän aikaa sitten puhelimen Elisa shopitista, ja se oli 5 kertaa huollossa. Vikaantuminen ei ole tietenkään myyjän vika, mutta luulisi että voisivat vaihtaa jo uuteen luuriin tuossa vaiheessa. Parasta oli kun eivät suostuneet ottamaan myymäänsä luuria vaihtopuhelimiseksi kun halusin vaihtaa sen pois. Lisäksi sain kuulla vittuilua kun "puhelimessa ei muka ollutkaan mitään vikaa". Kannataisi ehkä lukea se vikaseloste paremmin minkä kirjoitin siihen mukaan. Minun mielestäni ei ole normaali toiminto että puhelin sammuu kesken puheluiden.

2. Kotona oli Elisan kotiportti-internetliittymä. Irtisanoin sen kirjallisesti mutta laskuja tipahteli vielä usean kuukauden jälkeekin vaikka irtisanomisaika oli jo kulunut. En tietenkään maksanut laskuja ja yritin olla yhteydessä Elisaan että liittymä on jo irtisanottu. Lopulta laskut menivät perintään enkä vieläkään maksanut niitä.
Lähetin asiasta useaan sähköpostin osoitteeseen mitä Elisa mainostaa internet sivuillaan. Tulos: yhtenkään ei vastattu vaikka aikaa kului pari kuukautta. Yritin samaan aikaan soittaa tuloksetta. Jonotin useita tunteja eikä kukaan vastannut.
Lopulta sain jonkun puhelimella kiinni yrityspuolelta ja kovan väittelyn jälkeen liittymä saatiin 'suljettua'.

3. Omaa tyhmyyttäni avasin viime vuonna joulun aikoihin tontille Elisan ADSL-liittymän. Menossa oli kampanja, jossa sai ilmaiseksi ADSL-modeemin kaupanpäälle. Tästä ei mainittu puhelimessa kun avasin liittymän. Eikä ADSL-modeemia kuulunut postissakaan tai siitä tullut mitään ilmoitusta. Soitin Elisalle ja kerrottiin että kyllä se ADSL-modeemi kuuluu sopimukseen ja se luvattiin lähettää postissa. Mitään ei kuulunut silti. Irtisanoin sopimuksen kesäkuulle tästä vittuuntuneena ja olin maksanut liittymästä 5:n kuukauden maksut tyhjästä. Ajattelin antaa asian olla kun en jaksanut tapella tuulimyllyjä vastaan. Mutsilta hajosi oma ADSL-modeemi ja soitin eilen Elisalle taas eilen jos saisin vihdoin se motukan mikä minulle luvattiin. Vastaus oli lopulta se ettei modeemia voida luovuttaa koska ei ole voimassa olevaa sopimusta. Lisäksi olin kuulemma sopinut että haen modeemin Elisan liikkeestä mikä on täyttä :anssi:

4. Mutsilla Elisan ADSL-liittymä. Keskimäärin parin kuukauden välein pidempiä katkoksia, viimeksi pari viikkoa sitten ukonilman jälkeen neljättä vuorokautta netti pimeänä.

Lähes suora copy/paste toisesta threadista mutta menkööt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom