MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Enpä itse osaisi tehdä paremmin, mutta koska täältä anonymiteetin suojasta on niin helppo huudella, niin tässä pari senttiä.

Sun kohderyhmässä ja videoiden katsojissa on varmasti monia, jotka ottaa susta mallia ja käyttää sun videoita tutoriaaleina. Itse toivoisin näkeväni vähän puhtaampaa suorittamista tästä syystä. Esim. se vinopenkki käsipainoilla oli aika kaukana oppikirjamateriaalista.

No offence.

@myo sellainen vinkki, että pikkuisen himmaa sitä puheen nopeutta. Välillä sitä tekstiä tulee aika nopealla tahdilla. Muuten hyvää esiintymistä ja ihan asiaa, niissä videoissa mitä olen katsonut (y)

Enpä itse osaisi tehdä paremmin, mutta koska täältä anonymiteetin suojasta on niin helppo huudella, niin tässä pari senttiä.

Sun kohderyhmässä ja videoiden katsojissa on varmasti monia, jotka ottaa susta mallia ja käyttää sun videoita tutoriaaleina. Itse toivoisin näkeväni vähän puhtaampaa suorittamista tästä syystä. Esim. se vinopenkki käsipainoilla oli aika kaukana oppikirjamateriaalista.

No offence.

Oon samaa mieltä, että paskalta näytti ja olisin toki voinut linjata sen videolla. En oo koskaan oikeastaan kässäripenkistä tykänny tai sitä pidempään treenannut niin harjoiteltavaa löytyy kyllä. Huomaan monesti omat tekniikkavirheet jo salilla tai viimeistään videoilta sitten, mutta olen silti halunnut julkaista näitä epätäydellisiä suorituksia myös niin näkeepähän kehityksen tekniikassanin sitten.

@myo sellainen vinkki, että pikkuisen himmaa sitä puheen nopeutta. Välillä sitä tekstiä tulee aika nopealla tahdilla. Muuten hyvää esiintymistä ja ihan asiaa, niissä videoissa mitä olen katsonut (y)

Haha joo tää on todellakin ongelma näin ylivilkkaana ihmisenä. Noted ja pyritään jatkossa vähän rauhallisemmin puhumaan

Noted ja pyritään jatkossa vähän rauhallisemmin puhumaan

Rakentavana palautteena antaisin myös sellaisen vinkin, että kiinnitä huomiota täytesanojen karsimiseen. Nyt videoissasi on aika paljon "niin tota, niinku tota" -täytesanoja lauseiden välissä, mutta asian tiedostamalla ja harjoittelemalla niiden määrää voi vähentää.

Rakentavana palautteena antaisin myös sellaisen vinkin, että kiinnitä huomiota täytesanojen karsimiseen. Nyt videoissasi on aika paljon "niin tota, niinku tota" -täytesanoja lauseiden välissä, mutta asian tiedostamalla ja harjoittelemalla niiden määrää voi vähentää.
Tuo on niin kauan helppo neuvoa, kunnes joutuu itse kameran eteen ilman käsikirjoitusta. :cautious:

Ihan OK videoita. Kohderyhmä taitaa olla lähinnä nuoret saliuraansa aloittelevat sällit. Ihan hyvä, että on joku aito naturaali näyttämässä minkälaisiin massoihin ja voimatasoihin on ihan realistista päästä ilman douppia. (Toki joku lahjakas voi natuna päästä pidemmälle, kuten esim. kaikki pakkiksen übermenschit.)

Ihan OK videoita. Kohderyhmä taitaa olla lähinnä nuoret saliuraansa aloittelevat sällit. Ihan hyvä, että on joku aito naturaali näyttämässä minkälaisiin massoihin ja voimatasoihin on ihan realistista päästä ilman douppia. (Toki joku lahjakas voi natuna päästä pidemmälle, kuten esim. kaikki pakkiksen übermenschit.)

Jirout on hyvässä kunnossa, mutta ei kyllä todellakaan edusta mitään naturaalia ääripäätä lähimainkaan kummassakaan suhteessa lihasmassassa ja voimassa, kuten jo totesit. Ehkä keskiverrolla genetiikalla nuo on ns lähellä rajoja. Täysin lahjattomat ei toki voi uneksiakaan koskaan vastaavasta fysiikasta. Väitän silti, että keskivertolahjoillakin mennään voimatuloksissa heittämällä ohi, jos yhtään fiksusti vuosikymmenen on treenaillut. Mutta miehen ruumiinrakenne ja välitykset ei kyllä sovi yhtään voimanostotouhuihin, niin pitää sekin ottaa huomioon. Vaatisi olla vähintään 120-130 kiloinen läski, jos tuolla pituudella ne voimatasot haluaisi viedä omille rajoille.

Olen katsonut aika monta videota alusta loppuun ja ihan mielellään noita katsoo/kuuntelee. (y) Ja mitä noihin tekniikkavirheisiin tulee, niin ehkä aloittelijoille voi kuvata tarkasti tehtyjä sarjoja, jos sillä opetusfilmi periaatteella ajattelee. Mutta se on yleensä realismia, että se tekniikka hajoaa enemmän tai vähemmän, jos jotain sarja/toistomaksimia haetaan. Pitäisi niiden katsojienkin ymmärtää mistä kyse siinä. Toki siitä olen samaa mieltä, että hieman stabiilimpaa voisi tuo punnertelu olla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Penkkiä kun alottelee, kannattais opetella tekemään se vaikka perse ilmassa kunhan sisäistää sen et tasapaino tulee jaloista. Aina penkki tuntunut ei niin nivel ystävälliseltä ja huteralta, sit aloin nostaa rohkeesti persettä ilmaan ja oho, tämähän on mukavaa ja paremmin saa keskityttyä kohdelihakseen. Tais olla konkareiden neuvot aikoinaan "lavat yhteen, perse alas, perse alas! Levitä kyynärpäitä" niillä menty aina näihin päiviin asti. Kyllä kamalimmat tekniikat on nähty niillä oikeasti isoimmilla ukoilla kun pönkittävät egoaan nuoremmille.

On muuten hyvä liikkuvuus olkapäissä. :woot:
Sama. Liikkuvuushan on keihäänheittäjän tasoa. Kaveri on kuitenkin kait ottanut sen 150 kg+ penkissä. Mavessakin tuli 220 siinä harjoitusten lomassa. Eli ei bodarin välttämättä tarvitse olla kankea kuin sahapukki. Mutta kuten videossakin todettiin, kaikkien ei todellakaan kannata tehdä dippejä noin syvään, varsinkin lisäpainoilla voi tulla pahaa jälkeä.

Penkkiä kun alottelee, kannattais opetella tekemään se vaikka perse ilmassa kunhan sisäistää sen et tasapaino tulee jaloista. Aina penkki tuntunut ei niin nivel ystävälliseltä ja huteralta, sit aloin nostaa rohkeesti persettä ilmaan ja oho, tämähän on mukavaa ja paremmin saa keskityttyä kohdelihakseen. Tais olla konkareiden neuvot aikoinaan "lavat yhteen, perse alas, perse alas! Levitä kyynärpäitä" niillä menty aina näihin päiviin asti. Kyllä kamalimmat tekniikat on nähty niillä oikeasti isoimmilla ukoilla kun pönkittävät egoaan nuoremmille.

Eikä kyse noillakaan videoilla ole pelkästään siitä asennosta vaan enemmänkin siitä millä tavalla sitä painoa hallitaan niillä lihaksilla. Jos hallitsee sitä painoa koko toiston ajan täydellisesti venytykseltä supistukselle, niin ne painot liikkuu kuin kiskoilla, vaikka olisi kuinka huono asento.

Eikä kyse noillakaan videoilla ole pelkästään siitä asennosta vaan enemmänkin siitä millä tavalla sitä painoa hallitaan niillä lihaksilla. Jos hallitsee sitä painoa koko toiston ajan täydellisesti venytykseltä supistukselle, niin ne painot liikkuu kuin kiskoilla, vaikka olisi kuinka huono asento.

En tiedä nyt mitä mieltä ite oot, mut kun huomioidaan tyylilaji, tää jätkä penkkaa hyvin. Bodaamiseen penkki on huono liike jos lähetään lyömään kuormaa paljon, saa kyllä ittensä hajalle sillä puhtaalla bodypenkillä jos ei tiedä rajojaan.

Aina penkki tuntunut ei niin nivel ystävälliseltä ja huteralta, sit aloin nostaa rohkeesti persettä ilmaan ja oho, tämähän on mukavaa ja paremmin saa keskityttyä kohdelihakseen. Tais olla konkareiden neuvot aikoinaan "lavat yhteen, perse alas, perse alas! Levitä kyynärpäitä" niillä menty aina näihin päiviin asti. Kyllä kamalimmat tekniikat on nähty niillä oikeasti isoimmilla ukoilla kun pönkittävät egoaan nuoremmille.
Ymmärsinkö nyt oikein että perse ilmassa sun penkki on nivel ystävällisempi, tukevampi ja saat sen osumaan rintaan paremmin? Voisin väittää että on meinaan tekniikassa aika monta asiaa pielessä jos noin on.

Ymmärsinkö nyt oikein että perse ilmassa sun penkki on nivel ystävällisempi, tukevampi ja saat sen osumaan rintaan paremmin? Voisin väittää että on meinaan tekniikassa aika monta asiaa pielessä jos noin on.

Et oo hävinnyt yhtään vääntöä, huudat ja katoat, oot cbb jarno,ilmestyt laumasi kanssa vain nöyryyttämään.

Muuta mun ei sulle tarvi sanoa, moro!

Tuntuu vähän että ei olis kuin kaksi vaihtoehtoa, perse kunnolla ilmaan tai täys lahna, mikä sekin syö rasitusta rinnalta ja käy ikävästi olkapäihin. Kaari mutta perse penkkiin?
Ja ylipäätään ketjuun, ehkä vähän turhaakin "negaamista", kai sitä nuorella kaverilla voisi huonompiakin harrastuksia olla kuin jumppailu ja aiheesta videoiden tekeminen tubeen. Ei sillä että videoilla itselle olisi kauhean paljon annettavaa, joillekin varmasti. Kohdeyleisö varmaan nuoremmissa, ja ainakin jonkunlaista esimerkkiä ettei nyt ensimmäisenä tarvi sutikoita hakea kun penkki on "jämähtänyt" 80 kiloon.

Et oo hävinnyt yhtään vääntöä, huudat ja katoat, oot cbb jarno,ilmestyt laumasi kanssa vain nöyryyttämään.

Muuta mun ei sulle tarvi sanoa, moro!
Kyllä se munkin korvaan oudolta kuulostaa. Ainoa perse ilmassa kikan, minkä mä olen joskus ihan käyttökelpoiseksi todennut on se, että perse hieman ilmaan, tanko telineistä ja perse takaisin penkkiin ja sitten sarjaa puskemaan. Pointti on saada paine olkapäille, jolloin asento ei leviä niin helposti tankoa telineistä ottaessa.

Kyllä se munkin korvaan oudolta kuulostaa. Ainoa perse ilmassa kikan, minkä mä olen joskus ihan käyttökelpoiseksi todennut on se, että perse hieman ilmaan, tanko telineistä ja perse takaisin penkkiin ja sitten sarjaa puskemaan. Pointti on saada paine olkapäille, jolloin asento ei leviä niin helposti tankoa telineistä ottaessa.

Kehonrakennustyylinen äärimmäinen supistaminen ja venyttäminen, sekä muutaman pienen lihaksen erittely ja aktivointi on kehonrakennustreeniä. Ei aloittelija edes pysty tekemään sellasta, kumma homma tätä tyrkytetään aloittelijalle joka tuutista. Ei osata olla edes ryhdikkäässä asennossa ja tehdään jo vaativaa eristävää harjoittelua. Ensin tukeva asento, siinä on jalat mukana ja jos se perse nousee niin antaa nousta, ajan kanssa sen oppii painaa alas ja saa hyvän tuen jaloilta vaikka näyttää penkkaavan lahnana.

Voimailu sitten taas erikseen, ennen sitä on kuitenkin syytä vain opetella käymään salilla ja olla aloittelija. Ei nää videot tarjoa kokeneemmalle mitään, mut näillä on ihan osuva kohderyhmä joka saa hyvää neuvoa.

Tämäpä tästä, veivatkaa te proot miten lystää, mut turha niistä on täällä väitellä.

Back
Ylös Bottom