MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Aina vois homostella enemmän sen tekniikan kanssa, mutta mulle toimii hyvin tämä voimapainotteisempi sjmv tekniikka missä lantio pidetään mahdollisimman lähellä tankoa ja venytystä takareisiin haetaan lantiota viemällä lähemmäksi tankoa. (Löysät pois)

Tuntuu toimivan myös eräälle nimeltä mainitsemattomalle voimanostajalle jonka takareidet ei ole jäljessä:

Jos et ole Dan Green, sun ei kannata treenata niin kuin se. Btw, kyllä tuossakin polvet joustaa. :)

Toi tiilikainen ryssii tän projektin, se vituttaa kaikkia ja vie jengin huomion, anna nyt jonkun muun hoitaa toi PR puoli. Konaa olis hivenen parempi..

Jarno.tiilikainen.. Jarno... Tiilikainen.. Ei vit. Ei mitää jarnoja, Muskelirupikonna jarno tiilikainen.. Ei helv..

Varsinkin lajiin vihkiytymättömiä monesti kiinnostaa, että kuinka isoks sitä oikeesti voi kasvaa ilman lääkkeitä. Lajista perillä olevat yleensä tajuaa, että ei kovin isoks.
Koska se vastaus on riittänyt? Ei ikinä. Jos joku sanoo olevansa natu, niin se ei riitä. Sitten syytellään silti ja jos kerran ollaan valmiita syyttelemään, niin mitä merkitystä asialla ylipäätänsä on?

Kai se tässä tapauksessa täysin retorinen kysymys, natu vai ei... Ihan sama kuka turboahdettu, jokainen saa käyttää mitä itse haluaa. Mutta jos väittää olevansa natu (en tiedä onko esim Vatanen tällaista väittänyt) niin senhän voi sitten helposti todistaa tarpeen vaatiessa... Loppuu spekuloinnit.

Mä ihmettelin joskus nuorempana, et miten yhet tietyt opiskelijakaverit jakso aina bailata samoilla silmillä perjantaista sunnuntai-iltapäivään. Ite sammahdin aina viimeistään lauantaina joskus puoliltapäivin. Myöhemmin mulle selvis, et ne käytti piriä. Naiivina se ei käyny ees mielessä ennen ku asia tuli ilmi. Sit mua ei enää ihmetyttäny, miks en pysyny niiden perässä.

Sama juttu liikunnassa ja roinassa. Moni varmaan tuomitsee käytön, mut itellä on aina kiinnostanu vaan sen takia, ku omat tulokset on jääny suht vaatimattomiksi. Iän puolesta näyttää siltä, ettei tässä enää mtiään ihmeitä tulla tekemäänkään. Totta kai oon kateellinen vahvoille ja nopeille, mut en mä niitä sen takia vihaa. Roina selittää (muitakin juttuja on toki) sitä valtavaa eroa joissain tapauksissa.

Kasuaalista hyvä esimerkki: työkaveri kyseli yleisesti roinaamisesta ja arveli, et Jari Mentula ei käytä mitään. Toisessa ääripäässä jengi syyttää jotain CBB sm-kisoissa häntäsijoille jääneitä 180cm/80kg ukkoja roinaamisesta.

Kasuaalista hyvä esimerkki: työkaveri kyseli yleisesti roinaamisesta ja arveli, et Jari Mentula ei käytä mitään.

Minä olen lehdestä lukenut, että Bull vannoo puhtaan treenin nimeen. Ja suora lainaus: "Eikä missään ole kirjoitettu, ettei tähän pystyisi ilman. Se vaatii kovaa työtä." Miksipä työkaverisi ei uskoisi rehellistä suomalaista miestä. Natu mikä natu.

Ei välttämättä kysytä suoraan, mutta ei ole mitenkään harvinaista olettaa ja kyräillä natun selän takana, että tämä olisikin feikkinatu. T: muutamaa feikkinatuksi epäiltyä valmentanut :nolo:

Oman kokemukseni perusteella nämä kyräilijät ovat niitä, jotka eivät saa itse minkäänlaisia tuloksia aikaan, joten eihän kukaan muukaan voi saada kuin roinaamalla.

Back
Ylös Bottom