Mä ihmettelin joskus nuorempana, et miten yhet tietyt opiskelijakaverit jakso aina bailata samoilla silmillä perjantaista sunnuntai-iltapäivään. Ite sammahdin aina viimeistään lauantaina joskus puoliltapäivin. Myöhemmin mulle selvis, et ne käytti piriä. Naiivina se ei käyny ees mielessä ennen ku asia tuli ilmi. Sit mua ei enää ihmetyttäny, miks en pysyny niiden perässä.
Sama juttu liikunnassa ja roinassa. Moni varmaan tuomitsee käytön, mut itellä on aina kiinnostanu vaan sen takia, ku omat tulokset on jääny suht vaatimattomiksi. Iän puolesta näyttää siltä, ettei tässä enää mtiään ihmeitä tulla tekemäänkään. Totta kai oon kateellinen vahvoille ja nopeille, mut en mä niitä sen takia vihaa. Roina selittää (muitakin juttuja on toki) sitä valtavaa eroa joissain tapauksissa.
Kasuaalista hyvä esimerkki: työkaveri kyseli yleisesti roinaamisesta ja arveli, et Jari Mentula ei käytä mitään. Toisessa ääripäässä jengi syyttää jotain CBB sm-kisoissa häntäsijoille jääneitä 180cm/80kg ukkoja roinaamisesta.