Muscletech haastettu oikeuteen hormoniproteiinin takia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh oli miten oli, tollasilla uutisilla on yleensä vain myyntiä lisäävä vaikutus ...

Siinä saisi muut taas lisää pontta "Mitä hormooneja sinä nyt vedät" -juttuihinsa, kun rauhassa siemailee normaalia palautusjuomaa :)

Originally posted by Mike
Otetaanko Muscletech myyntiin? Onko halukkaita vetämään hormooniproteiinia tai jotain hydroxycuttia?

Mä vedän vaikka pikkukiviä jos niillä lihas kasvaa.
Ei muuta kun myyntiin:worship:

Tää ei oo eka kerta kun samalla linjalla on tehty prohorkkuja ja muita lisäravinteita sekaisin ja seurauksena on nandropositiivinen testi kun noissa analyyseissä havaitaan nykyään todella pienetkin pitoisuudet.

Toisaalta vanha kunnon huhumylly tietää kertoa, että supplementtiteollisuuden alkuaikoina firmat mixas ekojen batchien sekaan d-bolia tai jotain muuta oraaliteroidia, mistä seurasi aika vahva viidakkorumpuefekti alkuvaiheen launchimarkkinoinnin tueksi. Jos joku muistaa sellaisen pöntön kun "Right Stuff" niin sen käyttäjät kummasteli, miten hyvin se ekan puolen vuoden aikana potki. Saman huhun olen lukenut ekoista eristä Met-RX:ää, jotka tuli kahdessa seoksessa, mitkä piti itse mixailla kasaan.

Tuolla nettisaitilla mainittiin ko. proteiinin nimikin. No siita innostuneena olin jo laittamassa visan vinkumaan ja tilamassa purkin jos toisenkin kyseista proteiinia ihan vaikka vaan kokeilumielessa, mutta etta ei saakeli: Oli sitten melkein koko onlinestoren kallein proteiini! Ite asustelen taalla jenkeissa joten ei rahtikulutkaan olisi ollut kun 6 taalaa mutta siltikin hirvitti sen verran etta lahdin sittenkin vaan raejuusto-tonnikala ostoksille. En millaan rakkaudella jaksa uskoa etta yksi purkki proteiinia olisi niin kovaa tavaraa etta se paihittaisi toisen merkin jota saan 4 purkkia samalla hinnalla! ei PRKL! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom