Tässä hommassa sijoitus ansaitaan.
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
toivotaan, toivotaan ajattelulla ei näissä hommissa pärjää. Mutta ainahan saa toivoa....
Hei,
Siinä ei liene mitää ongelmaa jos joku minun fani tms. TOVOO minulle parempaa sijoitusta ja kannustaa minua postiivisella asenteella ja -viesteillä, vai onko?
Minä en ole tässä mitää toivomassa tai pyytämässä! Tiedän tasan tarkkaan mitä tämä peli on ja yritän totisesti parantaa kuntoani seuraaviin kisoihin. Se joko riittää tai sitten se ei riitä, mutta mitää toivomuksia tai pyyntöjä en pärjäämisestäni kenellekään esitä tai ole esittänyt.
Aina voi olla parempi ja aina voi kehittää jotain osa-aluetta..ihan kuka tahansa tässä lajissa. Juttelin juuri eilen Hinkkasen Jarkon kanssa tästä samasta asiasta ja todettiin, että jos parannettavaa ei ole omasta mielestä, silloin on katsottava todella peiliin.
Tein tuossa ekassa kisassa muutamia virheitä, johtuen osittain siitä, että kilpailemisesta on jo 2.5 vuotta. Nyt kuitenkin on hyvä, että kisoja on useita, niin voi parantaa suoristustaan sekä poseerausten että koko viimeistelyn osalta.
Keskivartalon hallinta on se yksi näistä ongelmista mutta sitäkin voidaan parantaan tekemällä tiettyjä fixauksia viimeistelyihin.
Eli kovalla innolla jatkan, ENKÄ missään nimessä heitä kirvestä kaivoon:lol2:
Kehonrakennuksessa kritiikkiä tulee aina ja se on osattava ottaa oikealla tavalla, rakentavasti huomioon.
Toivon kuitenkin, että ymmärrätte sen, että minuun liittyvät "positiiviset" kirjoitukset tällä palstalla eivät ole minun itseni kirjoittamia.
Kovia treenejä kaikille!
Terveisin
Ari Kokkonen