Muscletech Grand Prix 2007 (Ruotsin GP)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Täytyypi illalla alkaa kahlaan tuo kisakuvasato läpi. Ei ollut vielä tullut miesten kehoilunkuvia ainakaan. No, ootellaan päivityksiä.

Mitä tulee Christel Linghiin, niin Christel oli auttamatta ihan liian pehmeä. Mutta se selittyy sillä, että Christel tähtää EM kisoihin, jotka ovat vasta 2 kuukauden kuluttua, eli tämä tässä vaiheessa todella ymmärrettävä tilanne. Kireänä Christel taistelee takuulla EM finaalipaikasta.

Entinen Hansson?

Godzillalle olisi toivonut parempaa sijoitusta, toivottavasti Suomessa on korkeammalla sijalla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jep, Arin vatsanseutu on hieman liian kookas tuossa kireydessä. Isot pisteet kuitenkin selän huomattavasta parantamisesta. Aivan eri luokkaa kuin viimeksi sm:ssä 2004.

Tässä hommassa sijoitus ansaitaan.:) toivotaan, toivotaan ajattelulla ei näissä hommissa pärjää. Mutta ainahan saa toivoa....

Hei,

Siinä ei liene mitää ongelmaa jos joku minun fani tms. TOVOO minulle parempaa sijoitusta ja kannustaa minua postiivisella asenteella ja -viesteillä, vai onko?
Minä en ole tässä mitää toivomassa tai pyytämässä! Tiedän tasan tarkkaan mitä tämä peli on ja yritän totisesti parantaa kuntoani seuraaviin kisoihin. Se joko riittää tai sitten se ei riitä, mutta mitää toivomuksia tai pyyntöjä en pärjäämisestäni kenellekään esitä tai ole esittänyt.

Aina voi olla parempi ja aina voi kehittää jotain osa-aluetta..ihan kuka tahansa tässä lajissa. Juttelin juuri eilen Hinkkasen Jarkon kanssa tästä samasta asiasta ja todettiin, että jos parannettavaa ei ole omasta mielestä, silloin on katsottava todella peiliin.

Tein tuossa ekassa kisassa muutamia virheitä, johtuen osittain siitä, että kilpailemisesta on jo 2.5 vuotta. Nyt kuitenkin on hyvä, että kisoja on useita, niin voi parantaa suoristustaan sekä poseerausten että koko viimeistelyn osalta.
Keskivartalon hallinta on se yksi näistä ongelmista mutta sitäkin voidaan parantaan tekemällä tiettyjä fixauksia viimeistelyihin.

Eli kovalla innolla jatkan, ENKÄ missään nimessä heitä kirvestä kaivoon:lol2:

Kehonrakennuksessa kritiikkiä tulee aina ja se on osattava ottaa oikealla tavalla, rakentavasti huomioon.
Toivon kuitenkin, että ymmärrätte sen, että minuun liittyvät "positiiviset" kirjoitukset tällä palstalla eivät ole minun itseni kirjoittamia.

Kovia treenejä kaikille!

Terveisin

Ari Kokkonen

Kyllä Godzilla tietää mistä homma kiikastaa. Kuten tuossa edellä sanoi, niin peiliin voi katsoa, jos ei haluamaansa tulosta saa. Siitähän ei pääse yli eikä ympäri, että kyseessä on kuitenkin yksi suomen huippukehonrakentajista. G:llä varmaan hyvin tiedossa mm. vatsan seudun ja selän heikkous (heikkous ainakin muuhun kehoon nähden). Selän saa kuntoon oikeanlaisella treenillä, eli sellaisella jolla vaan yksinkertaisesti lihasmassaa lisätään. Tässä asiassa voi hyvin katsoa peiliin, koska syy on pakko olla EHKÄ väärässä treenitavassa tms. Uskon kyllä, että treenitehoista ei ole puutetta. Luin tuossa godzillasta tehtyä artikkelia bodylehdestä 2/07 ja väitän, että siinä olevasta selkätreeniohjelmasta löytää jo nopeasti syyn heikkoon selkään. Jos tuolla treeniohjelmalla suhataan kokoajan (lähinnä liikkeet), niin vika voi löytyä siitä nopeasti. Ensinnäkin ohjelmassa ei ole ns. raskaita liikkeitä/sarjoja ku muutama hassu ja tällä tarkoitan t-kulmasoutua. Missä on "oikeat" selkäliikkeet?? Eli kulmasoutu eri variaatioilla, alataljasoutu jne.?? Tuolla treeniohjelmalla ainakin voi pyyhkiä... jotain. Ensimmäisenä jättäisin lähes kaikki ylhäältä tulevat vedot pois tai siirtää korkeintaan 2 sarjaa treenin loppuun. No mikä minä olen neuvomaan...

Ja tämä kaikki oli kirjoitettu kannustuksen kannalta.

Jos tuolla treeniohjelmalla suhataan kokoajan (lähinnä liikkeet), niin vika voi löytyä siitä nopeasti. Ensinnäkin ohjelmassa ei ole ns. raskaita liikkeitä/sarjoja ku muutama hassu ja tällä tarkoitan t-kulmasoutua. Missä on "oikeat" selkäliikkeet?? Eli kulmasoutu eri variaatioilla, alataljasoutu jne.?? Tuolla treeniohjelmalla ainakin voi pyyhkiä... jotain. Ensimmäisenä jättäisin lähes kaikki ylhäältä tulevat vedot pois tai siirtää korkeintaan 2 sarjaa treenin loppuun. No mikä minä olen neuvomaan...

Ja tämä kaikki oli kirjoitettu kannustuksen kannalta.

Noo ei taida olla mitenkään perusteltua kenenkään kehittymättömyyttä mennä ruotimaan yksittäisen LEHDESTÄ luetun treenikierron perusteella.
Ei olisi ensimmäinen kerta kun kehonrakentaja "keksii" treeniohjelman lehteen viime hetkellä ennen deadlinea :) . Mistäs sitä tietää että millä treeneillä Ari on jo koittanut latseja kasvatella ennen tätä ohjelmaa?

Totuus kuitenkin on että latsit rakennetaan alataljalla ja kulmasoudulla.
Sitä voi kysyä vaikkapa Vilposelta, ja Leinon Jarilta jota nyt (omin luvin) siteeraan: "Kannattais Kokkosen Arin kokeilla tuota kulmasoutua, se on vittumainen liike mutta vois selkä kasvaa"

Kokkonen kun sais tuon epäkohdan kehostaan kondikseen, niin tulis selvää jälkeä melkein kisassa kuin kisassa. Nimittäin sen verran vakuuttava Ari on lavalla yleensä muilta osin, kunto teräksinen ja esiintyminen majesteettista.

Tsemppiä kisoihin:thumbs:

Godzillalle olisi toivonut parempaa sijoitusta, toivottavasti Suomessa on korkeammalla sijalla.
Nämähän on tietysti mielipideasioita, mutta mielestäni Kokkosesta ei saa hyvää kehonrakentajaa tekemälläkään. Rakenne yksinkertaisesti huono, ja tuota selkää voi olla vaikea enää kehittää tuossa vaiheessa muiden lihasryhmien tasolle. Ja kyseessä on kuitenkin yläkropan isoin lihasryhmä. Ja tuo vatsanseutu:urjo: Kehonrakennuksessa on kyse muustakin kuin suuresta lihasmassasta, muutenhan kilpailut voitaisiin hoitaa elektronisin mittausmenetelmin...

edit. typot

Noo ei taida olla mitenkään perusteltua kenenkään kehittymättömyyttä mennä ruotimaan yksittäisen LEHDESTÄ luetun treenikierron perusteella.
Ei olisi ensimmäinen kerta kun kehonrakentaja "keksii" treeniohjelman lehteen viime hetkellä ennen deadlinea :) . Mistäs sitä tietää että millä treeneillä Ari on jo koittanut latseja kasvatella ennen tätä ohjelmaa?

No, kyllähän mä sen tiedän, että ei kukaan samalla ohjelmalla vauvasta vaariksi asti treenaa. Pointti olikin se, että jos tuolla ohjelmalla muka yrittää saada järkälemäisen selän, niin metsään mennään. Ymmärsit cole kyllä mitä hain asialla.

Nämähän on tietysti mielipideasioita, mutta mielestäni Kokkosesta ei saa hyvää kehonrakentajaa tekemälläkään. Rakenne yksinkertaisesti huono, ja tuota selkää voi olla vaikea enää kehittää tuossa vaiheessa muiden lihasryhmien tasolle. Ja kyseessä on kuitenkin yläkropan isoin lihasryhmä. Ja tuo vatsanseutu:urjo: Kehonrakennuksessa on kyse muustakin kuin suuresta lihasmassasta, muutenhan kilpailut voitaisiin hoitaa elektronisin mittausmenetelmin...

edit. typot

Mies on sentään menestynyt kilpalavoilla ja Suomen mestari, niin minusta tuo kyllä kertoo, että hän on hyvä kehonrakentaja. Vai onko Suomessa sitten paska taso, ettei SM miestä voi sanoa hyväksi kehonrakentajaksi? Ja mitä tuosta vatsan seudusta tuon yhden kuvan perusteella, niin pistäisin poseerauksen piikkiin. Mutta Suomen kisassa varmasti paremmassa kunnossa :) Joo ja minun mielestäni Ari on kova. Mutta tämä ei ole minun mielipiteeni: Ari on silti Suomen kovimpia ja isoimpia kehonrakentajia :)

Ja mitä tuosta vatsan seudusta tuon yhden kuvan perusteella, niin pistäisin poseerauksen piikkiin.

Vyötärönseutu on Arilla selvä ongelma, ei siitä pääse mihinkään. Ei se johonkin yhteen kuvaan rajoitu. Ja vastaavan ongelman korjaaminen on erittäin vaikeaa. Onhan se nähty monilla muillakin kilpailijoilla joilla on samanmoinen ongelma, se on heillä edelleen. Arilla vatsa on ollut samanlainen aina mitä minä muistan ja sellainen se on vieläkin vaikka kuinka sen eteen olisi töitä tehtykin. Selän osalta minusta asia on aivan erilainen, sitä kyllä voi kehittää. Arin tapauksessa on menty hiukan eteenpäin. Mutta paljon on vielä matkaa siihen, että selkä matsaa muun paketin kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom