Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omat kisavalmisteluni ovat sujuneet erinomaisesti. Aamupaino oli tänään alimmillaan ja vaaka näytti 88,1kg.
Rasvaprosenttia en aivan tarkalleen tiedä tällä hetkellä, mutta jo 2,5 viikkoa sitten lukema oli 5,8. Mittaus tehtiin erittäin tarkalla DXA-laitteella, mikä ottaa huomioon myös sisäiset rasvat.
Treenit ovat kulkeneet todella hyvin. Olen pystynyt pitämään sarjapainot isompina kuin koskaan aiemmin näin lähellä kilpailuja. Se ehkä antaa suuntaa, että lihasmassaa saattaa olla jopa enemmän kuin aiemmin. Kilpailupaino tulee olemaan varmaankin suunnilleen sama kuin 2006 syksyllä, mutta kireys eri luokkaa. Toivottavasti pääsen samaan kuntoon kireyden suhteen kuin viime keväänä. Teen ainakin töitä kunnon eteen niin paljon kuin jaksan ja pystyn. Katsotaan lopputulos sitten viimeistään 28.4 Helsingissä.
Mitä eikö Jerry ollu tuolla?harmi kun jerry ei osallistu
Harmi ettei Jerry tullut mukaan. Tulin just Arin kanssa punnituksesta ja ilmoittautumisesta. Muutamia ihan kovan oloisia kisaajia mukana. Arin ja minun valmistelut menneet ihan ok. ja mukavilla fiiliksilla kisaan mukaan. Ari on varsinkin kovassa kunnossa. Eilen lennettiin Tukholmaan ja autolla kisapaikalle n. tunnin ajomatka. Hotellissa oli mukava yllatys kun oli kisaajia muistettu ylim. buffeella tankkausruokia illalla. Aamupalaakin oli aikaistettu kisaajien takia. Hienoa palvelua. Kisapaikka on n. 100 m hotellista. Kisapaikka on hieno ja suht isot messut ja paljon tarjontaa yleisolle. Kohta pitaa hipsia kisapaikalle valmistautumaan itse kisaan. Onneksi Grotesk ja JOssu kannustamassa ja huoltamassa ja heiluttamassa Suomen lippua....Jerry jätti Ruotsin kisan väliin, mutta ei siksi, että kunto olisi ollut huono.