Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vyötärönseutu on Arilla selvä ongelma, ei siitä pääse mihinkään. Ei se johonkin yhteen kuvaan rajoitu. Ja vastaavan ongelman korjaaminen on erittäin vaikeaa. Onhan se nähty monilla muillakin kilpailijoilla joilla on samanmoinen ongelma, se on heillä edelleen. Arilla vatsa on ollut samanlainen aina mitä minä muistan ja sellainen se on vieläkin vaikka kuinka sen eteen olisi töitä tehtykin. Selän osalta minusta asia on aivan erilainen, sitä kyllä voi kehittää. Arin tapauksessa on menty hiukan eteenpäin. Mutta paljon on vielä matkaa siihen, että selkä matsaa muun paketin kanssa.
Omituista "kannustusta" isodinolta tässä vaiheessa kisaruljanssia. Mielestäni tuo treeniohjelma näyttää hyvältä. Eiköhän Ari tiedä itse parhaiten mikä hänellä toimii koska se selkä nyt kuitenkin oli kehittynyt. Ei se selkä millään treeniohjelmilla kasva vaan treenaamisella.
Arin kunto näytti ajankohtaan nähden erittäin hyvältä, koska päätähtäin kuitenkin oli Helsingin kisaan. Nyt niitä viimeisiä rasvoja vasta tiristellään. Uskoisin hänen pääsevän elämänsä kuntoon ja se varmasti riittää pitkälle!
Voimia Arille ja pidä pää kylmänä...
Herra Kokkosta en henkilökohtaisesti tunne mutta olen joidenkin messujen yhteydessä muutaman sanan vaihtanut. Hänestä olen tämän perusteella muodostanut hyvin positiivisen kuvan ihmisenä.