Muscletech Grand Prix 2007 (Ruotsin GP)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuinka se on mahdollista, että Arilla on noinkin "pömppö" vatsanseutu? Mies on kuitenkin suhteellisen tiukassa kunnossa noin muuten, mutta silti vatsalihaksista näkyy oikeastaan vain ensimmäinen rivistö? Onko tämä nyt jokin rakenteellinen juttu?

Vyötärönseutu on Arilla selvä ongelma, ei siitä pääse mihinkään. Ei se johonkin yhteen kuvaan rajoitu. Ja vastaavan ongelman korjaaminen on erittäin vaikeaa. Onhan se nähty monilla muillakin kilpailijoilla joilla on samanmoinen ongelma, se on heillä edelleen. Arilla vatsa on ollut samanlainen aina mitä minä muistan ja sellainen se on vieläkin vaikka kuinka sen eteen olisi töitä tehtykin. Selän osalta minusta asia on aivan erilainen, sitä kyllä voi kehittää. Arin tapauksessa on menty hiukan eteenpäin. Mutta paljon on vielä matkaa siihen, että selkä matsaa muun paketin kanssa.

Sama ongelma on mm. Mentulalla. Miehellä on ihan saatanasti lihaa, mutta vyötärön seutu on paksu ja pömpöttää. Kaikkensa varmaan kumpikin tehnyt, että vyötärön saa kuriin, mutta siihen voi olla monia syitä miksi vyötärö on sellainen kuin on.

mentulasta kun tuli puhetta niin IMO hänen ongelmansa on rakenteellinen. en ole huomannut että hänen keskivartalonsa erikoisemmin pömpöttää, mutta miehen torso on niin perhanan pitkä ettei siitä voi kehonrakennus mielessä koskaan mitään kovinkaan siistiä jälkeä tulla vaikka lihasta onkin pirusti.

Pitää nyt muistaa että Ari kilpaili ihan kiitettävän kovassa seurassa eikä silti tarvinnut massaansa hävetä. Vielä muutama vuosi sitten oli ihan normaalia että joka ukolta löytyi jotakin puutteita. Nykyammattilaiset ovat ehkä jo jokseenkin kauttaaltaan tasaisesti kehittyneitä mutta sehän onkin jo ihan toinen stoori....ja mehän tiedämme sen.

Seuraavaa kisaa odotellaan ihan jännityksellä...varmasti asetelmat ovat jo ihan toiset silloin. Sitä odotellessa Arillekkin . :thumbs: vaikken tunne henk koht miestä.

Omituista "kannustusta" isodinolta tässä vaiheessa kisaruljanssia. Mielestäni tuo treeniohjelma näyttää hyvältä. Eiköhän Ari tiedä itse parhaiten mikä hänellä toimii koska se selkä nyt kuitenkin oli kehittynyt. Ei se selkä millään treeniohjelmilla kasva vaan treenaamisella.

Arin kunto näytti ajankohtaan nähden erittäin hyvältä, koska päätähtäin kuitenkin oli Helsingin kisaan. Nyt niitä viimeisiä rasvoja vasta tiristellään. Uskoisin hänen pääsevän elämänsä kuntoon ja se varmasti riittää pitkälle!

Voimia Arille ja pidä pää kylmänä...

Omituista "kannustusta" isodinolta tässä vaiheessa kisaruljanssia. Mielestäni tuo treeniohjelma näyttää hyvältä. Eiköhän Ari tiedä itse parhaiten mikä hänellä toimii koska se selkä nyt kuitenkin oli kehittynyt. Ei se selkä millään treeniohjelmilla kasva vaan treenaamisella.

Arin kunto näytti ajankohtaan nähden erittäin hyvältä, koska päätähtäin kuitenkin oli Helsingin kisaan. Nyt niitä viimeisiä rasvoja vasta tiristellään. Uskoisin hänen pääsevän elämänsä kuntoon ja se varmasti riittää pitkälle!

Voimia Arille ja pidä pää kylmänä...

Omituista ja omituista. Aika voi olla väärä ruotia näitä asioita ja jättää ne kisojen jälkeiseen aikaan, siinä olet oikeassa, jos sitä tarkoitit.
Kyllä Ari tietää mitä tekee ja tekee niinkuin haluaa. Tätä kommenttia en ymmärtänyt :eek: "Ei se selkä millään treeniohjelmilla kasva vaan treenaamisella." Kyllä sillä on suuri merkitys millaisia liikkeitä ohjelmaan sisällyttää. Ei etureisiäkään pelkillä ojennuksilla saa massiivisiksi.

Edelleenkin kannustan kaikkia suomalaisia kilpailijoita, jotka edustavat maatamme. Eli Arille vaan kovasti tsemppiä vielä viimmeisille viikoille!!

Ja tästä aiheesta ei enempää, mulle riitti. Nämä kun on mielipide asioita ja niistä ei voi ja voi kiistellä.

On kuitenkin aika jännää, että Godzillan selkätreeneistä tehdään päätelmiä yhden lehtiartikkelin perusteella. Tätä artikkelia en ole itse nähnyt, mutta henkilökohtaisesti oon nähny Ari Kokkosen tekevän selkätreeneissään alataljaa, sekä kulmasoudun eri muotoja. Yhden malliohjelman perusteella ei siis kannattaisi vetää johtopäätöksiä treenien sopimattomuudesta.

Toivon ja uskon Arille todellakin menestystä tulevissa kilpailuissa. Tällaisia persoonia, kuten Ari Kokkonen suomalainen kehonrakennus todellakin tarvitsee. Hieno urheilija ja erittäin mukava ihminen ja vaikka olen vain sivusta seuraillut, niin helvetinmoista työtä hän salilla tekee. Hieno esikuva lajille.

Mutta kuten aiemmin on jo sanottu, mielipiteensä kullakin.

Olen vähän huvittuneena seurannut keskustelua, jota Kokkosen tiimoilta on noussut. Tämä on toki arvostelulaji, ja jokainen joka lihansa lavalle kampeaa
asettaa itsensä arvostelulle alttiiksi. Täysin virheetöntä fysiikkaa tuskin on olemassakaan?
Olisiko Kokkosen tapauksessa kuitenkin niin, että tämä ensimmäinen kisa oli vielä alkusoittoa. Helsingin GP:ssä näemme sitten sen oikean kunnon.
Herra Kokkosta en henkilökohtaisesti tunne mutta olen joidenkin messujen yhteydessä muutaman sanan vaihtanut. Hänestä olen tämän perusteella muodostanut hyvin positiivisen kuvan ihmisenä.

Toivotan tässä yhteydessä Arille ja kaikille muillekin Suomen kavereille hullun tsemppiä viime rutistuksiin ennen Helsingin koitosta!!

Lopuksi vanha viisaus

"koirat haukkuu mutta karavaani vaan kulkee":)

Herra Kokkosta en henkilökohtaisesti tunne mutta olen joidenkin messujen yhteydessä muutaman sanan vaihtanut. Hänestä olen tämän perusteella muodostanut hyvin positiivisen kuvan ihmisenä.

Vaikka saisi aivan täydellisen kuvan jostain kehonrakentajasta ihmisenä, niin ei se tee valitettavasti hänen fysiikastaan yhtään sen parempaa. Joku täysin mulkku tyyppikin voi olla fysiikaltaan lähes täydellinen. Ihmisten luonnettahan ei kehonrakennuksessa toivottavasti arvioida (lukuunottamatta hymy), niin kuin varmasti tiedät. Lähes kaikki tietää, että Ari on mukava ja kovasti duunia tekevä tyyppi. Tämä ei taas liity mitenkään siihen, että onko hänellä puutteita fysiikassaan. :piis: Mä arvostan Arin työtä kehoilun eteen todella paljon sekä hänen periksiantamattomuuttaan. Toivon, että Godzilla saa pakettinsa joskus, jopa seuraavassa kisassa, vieläkin parempaan kuosiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom