Muscle+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Moro! Ois tarkotus ostaa fastin muscle+:ssaa et saisin lisää massaa ja parempia tuloksia :rock: .. Kyselisin vähän neuvvoja että miten sitä olisi järkevintä käyttää eli riittääkö jos ottaa täyden annoksen treenin jälkeen vai onko syytä ottaa myös ennen treeniä? Oon 184cm pitkä ja painoo on noin 70kg?? käyn 4 krt/viikossa salilla ja syön paljon ja monipuolisesti kaikkea mahdollista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
okei.. kiitos neuvoista., täytyy pitää mielessä toi N-Large... onks muuten kreatiinilla miten suuri vaikutus palautusjuoman seassa ?

Oon tämän maininnut ennekin, mutta palautumiseen tuo Muscle+ ei lienee se paras vaihtoehto, koska sisältää myös maitoproteiinia, kun taas vaikkapa tuo N-large sisältää pelkästään laadukasta heraproteiinia. Se onko sillä jotain käytännön merkitystä jääköön nyt jokaisen itsensä päätettäväksi. :)

Jyki sanoi:
okei.. kiitos neuvoista., täytyy pitää mielessä toi N-Large... onks muuten kreatiinilla miten suuri vaikutus palautusjuoman seassa ?

muscle+:ssa on valmiina kreatiinia 5g 100grammassa, itse laittaisin vielä toiset 5g ja glutamiinia perään...

ja se kreatiini on justiin oikeassa paikassa palautusjuomassa(nopeitten hiilareitten kanssa.)

otan ainoastaan treenin jälkeen 100g muskelia höystettynä 5g-7g glutamiinia

ennen treeniä syön ja otan 7g 100% puhdasta kreatiinia ja glutamiinia sekoitettuna 2 ruokalusikalliseen dextro hiilariin.

kaikki tämä riippuu treenin kovuudesta, alussa otin muskelia vain yhden desin treenin jälkeen, sitten kuin kehitystä tuli ja rauta alkoi nousemaan kunnolla yli 2 tunnin treenissä niin sitten aloin ottamaan 100g. Jos on vaikka kevyt viikko niin otan vain puolikkaita annoksia.
Hyvä että syöt paljon, koska palautusjuoma yksin ei riitä palautumiseen mitenkään kovasta treenistä, siitä saat ainoastaan heti tärkeitä ravintoarvoja palautukseen, sitten päivänmittaan syöt monipuolisesti niinkuin nytkin.

ant sanoi:
kaikki tämä riippuu treenin kovuudesta, alussa otin muskelia vain yhden desin treenin jälkeen, sitten kuin kehitystä tuli ja rauta alkoi nousemaan kunnolla yli 2 tunnin treenissä niin sitten aloin ottamaan 100g. .

Mahtaa rauta tosiaan nousta jos yli kaksi tuntia salilla hankaat. Noh, jokainen tyylillään, kahden tunnin puntissä ei kuitenkaan ole mun mielestä mitään järkeä :david:.

jpm sanoi:
palautumiseen tuo Muscle+ ei lienee se paras vaihtoehto, koska sisältää myös maitoproteiinia

WTF :curs:

tiedätkö yhtään tuosta maitoproteiinin ja heraproteiinin suhteesta? protskuahan tuossa on yhteensä 42g/100g...

en usko että tuolla on mitään suurta vaikutusta mutta vituttaa kun olen luullut että muscle+ on melko optimaalinen palautumiseen...pidin itsestään selvänä että protsku on heraa ja en edes ole perehtynyt enempää sisältöön (ennen tätä päivää)

Ei se muscle+ palautumiseen ole mikään optimaali. On tosin paljon huonompiakin vaihtoehtoja. Lihasmassan lisäykseen se on mielestäni aivan mainio välipala, hakkaa tyypillisen 80 prossaa sokeria gainerin mennen tullen. Hyvä hintalaatu-suhde siinä on, ei ne rahat hukkaan menneet. Sitäpaitsi se ennen treeniä otettava satsi takaa sen, että ei ole systeemi treenin jälkeen missään aminohappotyhjiössä.

Ite huomasin aivan selkeän eron kun kokeili Muscle+:saa hera+malto palkkarin jälkeen. Ei todellakaan toiminut Muscle+:ssa ainakaan mulla palautumiseen. "Välipala" drinksuna varmaan ihan ok mikäli sellasia yleensäkkään haluaa/tarvii litkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
arni sanoi:
WTF :curs:

tiedätkö yhtään tuosta maitoproteiinin ja heraproteiinin suhteesta? protskuahan tuossa on yhteensä 42g/100g...
En osaa sanoa tarkemmin tosta suhteesta, mutta sisälmysluettelossa sanotaan: "MUSCLE+ sisältää laadukkaita hera- ja maitoproteiineja..." eli eiköhän se suhde ole suunilleen 50:50 tai vähän voitolle heran puolelle. Hintaahan noilla yleensä koitetaan saada hilattua alas kun jemmataan kaseiinia sekaan. ;)

Ite tullu ostettua muscle+:aa 5 pussia ainakin jo, ja on toiminut ainakin minulla, ennen reenin otin aluksi, mutta en nää mitää eroa vaikka en ota ennen reeniä, nykysin otan vaa about 2 desiä reenin jälkeen ja pistän viel kreaa vähä lisää. Suklaanmakusena myös todella hyvää tuo muscle+.

jpm sanoi:
En osaa sanoa tarkemmin tosta suhteesta, mutta sisälmysluettelossa sanotaan: "MUSCLE+ sisältää laadukkaita hera- ja maitoproteiineja..." eli eiköhän se suhde ole suunilleen 50:50 tai vähän voitolle heran puolelle. Hintaahan noilla yleensä koitetaan saada hilattua alas kun jemmataan kaseiinia sekaan. ;)

Joo, laktoosin määrästä laskettuna tuo mainitsemasi suhde taitaa olla aika lähellä oikeaa, perus heraproteiinikonsentraatissa tuota laktoosia on suunnilleen 100g heraa/5g laktoosia. Itse tuotteessa on kolmenlaista proteiinia: heraproteiinikonsentraattia, maitoproteiinia ja hydrolysoitua heraa(tosi vähän).
Ihan OK tuote, mutta minusta melko kallis.

Joo, kyllähän tuolle on hintaa minustakin liikaa laitettu, kun ottaa huomioon tuotteen sisällön. N-largekin on halvempaa, tosin siinä pr:hh -suhde ei ole ihan 50:50, vaan hiilaria on enemmän, mutta ainakin proteiini on laadukasta heraa ja maku enemmän kuin kohdallaan. :)

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom