Muscle+ käyttö 65 kiloiselle??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs kuinka paljon 65 kiloisen pitäisi ottaa musclea+:ssaa? tötsän kyljessähän lukee 100kg> 2dl 85-100kg 1,5Dl ja 85< 1dl ennen ja jälkeen treenin....

Ja voikohan musclea ottaa jos kreatiini kuuri loppui juuri...?

Sanokaapa nyt samalla paljonko on 65 kiloisten MM penkistä?

Ota 1-1.5dl treenin jälkeen. Muscle+'ssa on niin vähän kreatiinia että voit hyvin ottaa sitä vaikka "kuuri" loppu.

edit: Syö mielummin kunnon ateria ennen treeniä (ei ihan ennen, vaan esim 3h ennen treeniä), niin on energiaa treeniin. Ei siis muscle+'aa ennen treeniä. Ennen treeniä voit, jos haluat, ottaa jotain proteiinipitoista, esim tonnikalaa tai heradrinkin. Itselleni ainakin tulee hiilihydraateista todella paha treenissä (jos syön tai juon hiilareita ennen treeniä), mutta kokeilemallahan tuokin selviää. Jos ei muuta, jauhot riittää pidemmäksi aikaa :thumbs:

Mielestäni ei kannata ottaa ennen treeniä, joa muuten päivällä on energiaa tarpeeksi tullut, ettei sinne salille pyörry. Muutenkin se koostumus on ehkä lähempänä palautusjuomaa, joten sopii paremmin omasta mielestä otettavaksi treenin jälkeen.

Joo ennen treeniä syödä ihan normaalia ruokaa kunhan kattoo että ei mee sinne salille kun tuntuu et maha vielä täynnä. Ja sit salin jälkeen ottaa vaikka 1.5 desiä sitä muscle+:ssaa. desi kun kuitenkin on aika vähän..

hafanafa sanoi:
Joo ennen treeniä syödä ihan normaalia ruokaa kunhan kattoo että ei mee sinne salille kun tuntuu et maha vielä täynnä. Ja sit salin jälkeen ottaa vaikka 1.5 desiä sitä muscle+:ssaa. desi kun kuitenkin on aika vähän..

"Normivitamiineissa", varsinkin vesiliukoisissa, kehoitetaan ylittämään valmistajan suositukset ja asiaa perustellaan kovalla fyysisellä rasituksella yms. Mitäs sitten kun valmistaja on lisäravinnevalmistaja ja antaa jotain suosituksia?

Alkuperäinen kysyjä oli 65kiloinen, eikös? Ja pussin kyljessä sanotaan, että alle 85kg, ota yksi desi jauhoja, eikös? Mutta eikun 50% lisää vaikka kysyjä on 20kg pussin mainintaa pienempi.

Onko sulla hafanafa jotain parempaa faktatietoa mainitun lisäravinteen annostelusta kuin valmistajalla? Jos on, niin minä ainakin alan käyttämään jauhoja sinun ohjeidesi mukaan... ja Func Food kiittää...

kuikelo sanoi:
"Normivitamiineissa", varsinkin vesiliukoisissa, kehoitetaan ylittämään valmistajan suositukset ja asiaa perustellaan kovalla fyysisellä rasituksella yms. Mitäs sitten kun valmistaja on lisäravinnevalmistaja ja antaa jotain suosituksia?

Alkuperäinen kysyjä oli 65kiloinen, eikös? Ja pussin kyljessä sanotaan, että alle 85kg, ota yksi desi jauhoja, eikös? Mutta eikun 50% lisää vaikka kysyjä on 20kg pussin mainintaa pienempi.

Onko sulla hafanafa jotain parempaa faktatietoa mainitun lisäravinteen annostelusta kuin valmistajalla? Jos on, niin minä ainakin alan käyttämään jauhoja sinun ohjeidesi mukaan... ja Func Food kiittää...

Joo mutta se yks desi on aika vähän 65 kiloisellekkin mun mielest. Mitä meinaat että tapahtuu jos tyyppi vetääkin sen 1.5 desiä? tuleeko haittavaikutuksia?

No mulla ei ole mitää faktatietoa asiasta mutta näin minä itse sen tekisin. ite painan ~80kg ja jos itellä ois tota jauhetta ni vetäsin palkkarissa sen 2dl

hafanafa sanoi:
Joo mutta se yks desi on aika vähän 65 kiloisellekkin mun mielest. Mitä meinaat että tapahtuu jos tyyppi vetääkin sen 1.5 desiä? tuleeko haittavaikutuksia?

No mulla ei ole mitää faktatietoa asiasta mutta näin minä itse sen tekisin. ite painan ~80kg ja jos itellä ois tota jauhetta ni vetäsin palkkarissa sen 2dl

Haitoista saa vastata joku viisaampi.

Mutta onko vastaavaa hyötyä vai meneekö ylijäämä pakoputkesta pihalle tahi alkaako kertyä muutakin kuin lihaa?

Ja perustelu "mun mielest" on jo riittävä vastaus. Jatkan ite desillä.Nimim.~80kg ja mul on tota jauhet.

En tälle parempaakaan paikkaa keksinyt, enkä uutta topiccia viitsinyt tehdä, eli kysäsen tässä.

Onko tosta palautusjuomasta mitään hyötyä, jos tekee niin että treenin jälkeen hölkkäilen kotiin vajaan 10min ja heti sen jälkeen huitasen sen palkkarin? Meneekö liian 'myöhäiseksi'?

hafanafa sanoi:

Juuri näin, itsellä seuraava "kaava":

- n. 3 tuntia ennen treeniä normaali hiilaripitoinen ateria
- 30-60 minuuttia ennen n. 40 g proteiinia drinkkimuodossa
- treenin jälkeen se palkkari, esim. tuo muscle+

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SuBi sanoi:
no ottat 1dl ennen ja jälkeen treenin
Voi ottaa vaikka kreatiinikuuri loppu juuri
Penkki ennätykset tuolta

Mitehä nuo junnujen ennätykset tuntuu nui alhaisilta?! ja mikä se "(three-lift) on?
tarkoittaako, että kolmekertaa nostetaan? ei ymmärä! :nolo:

Siis, kun itse olen -85 ja 67kg eli en vissiin enää ihan mahdu tuohon 20v sarjaan, mutta kun katsoin suomen penkki ennätystä niin alle 70kg!!! mitä kummaa!? :eek:

Siis, en harrasta mitään voimanostoa. kunhan omaksi huvikseni ja terveyden vuoksi käyn riuhtomassa salilla. juuri eilen kuitenkin nostelin muutaman kerran jo 70kg penkkiä.

kuikelo sanoi:
Haitoista saa vastata joku viisaampi.

Mutta onko vastaavaa hyötyä vai meneekö ylijäämä pakoputkesta pihalle tahi alkaako kertyä muutakin kuin lihaa?

Ja perustelu "mun mielest" on jo riittävä vastaus. Jatkan ite desillä.Nimim.~80kg ja mul on tota jauhet.

Paketissahan lukee että 80> voi ottaa desin... ja jos nyt järjen kanssa ajatellaan niin siinä 100>85kiloon astihan on 15 kg painojakauma... ja jos ajatellaan että 80 kilosta otetaan tuo 15 kiloa pois niin tulee se 65...eli 65 kiloiselle olisi ohjeen rajoissa vielä turvallista ottaa desi ennen ja desi jälkeen reenin...

tätä ei varmaan kukaan älynnyt mitä yritin selittää.

Mitenköhän tuo on, ku american mass blast sankon kylessä on että 2dl(100g) ennen ja jälkeen treenin..
Siinä on 100g kohden p:37 ja hh:50.
Ajattelin että tuo on aika paljon minun kokoselle (70kg), enkä aatellu ottaa sitä ennen treeniä ollenkaa.. elikkä kumpi ois parempi palkkarina; desi vaiko 1,5 desiä? Vai jopa se 2dl?
Enkä oo himo bulkilla. Tavotteena n. 0,2-0,7 kiloa viikossa lisää painoa.
Lihaksena. :D ..tähän mennessä toiminu.

locodogo sanoi:
Mitehä nuo junnujen ennätykset tuntuu nui alhaisilta?! ja mikä se "(three-lift) on?

Siis, kun itse olen -85 ja 67kg eli en vissiin enää ihan mahdu tuohon 20v sarjaan, mutta kun katsoin suomen penkki ennätystä niin alle 70kg!!! mitä kummaa!? :eek:

taisit katsoa painoa.... paina sieltä oikeelta suomeksi ne sivut...:D eli junnujen 67 kiloisten ennätys on 165kiloa... ja vieläpä kolmisen kertaa.

locodogo sanoi:

Se tulos löytyy kohdasta "Mark".

Jufo sanoi:
Mitenköhän tuo on, ku american mass blast sankon kylessä on että 2dl(100g) ennen ja jälkeen treenin..
Siinä on 100g kohden p:37 ja hh:50.
Ajattelin että tuo on aika paljon minun kokoselle (70kg), enkä aatellu ottaa sitä ennen treeniä ollenkaa.. elikkä kumpi ois parempi palkkarina; desi vaiko 1,5 desiä? Vai jopa se 2dl?
Enkä oo himo bulkilla. Tavotteena n. 0,2-0,7 kiloa viikossa lisää painoa.
Lihaksena. :D ..tähän mennessä toiminu.

Mä ottaisin totakin vain treenin jälkeen. Ennen treeniä sitten vaikkapa pelkkää heraproteiinia, mutta ei nopeita hiilareita.

Mä en ottais ennen treeniä mitään, koska mun tavoitteet eivät tarvitse pre-workout tuotteita. Treenin jälkeen 100g muscle plussaa, joka on pari reilua desiä.

Timba79 sanoi:
Juuri näin, itsellä seuraava "kaava":

- n. 3 tuntia ennen treeniä normaali hiilaripitoinen ateria
- 30-60 minuuttia ennen n. 40 g proteiinia drinkkimuodossa
- treenin jälkeen se palkkari, esim. tuo muscle+

Miksi otat ennen treeniä prodejuoman? Mitä hyötyä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom