Musan merkitys kehitykseen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voi jumalauta heti alkaa tuo jeesustelu naapuri sanasta, on se niin kauheeta:david:

Jimbe sanoi:
Aivan, pitäs pystyä edes sen verta tajuamaan että tää on yleinen keskustelupalsta jossa varmasti on myös tummahipiäisempiä käyttäjiä ja sana "naapuri" todellakin on loukkaava, etenkin kun se tulee valkoihoiselta.

Lukeehan tätä kynärit, runkkupenkkaajat ja uusnatsitkin. Ja hyvin loukkaavaa, jos noita lausuu joku 12-vuotias hiiri, jonka penkki on 57,5.

TheOneForYou sanoi:
Sä voit varmaan korvata ton "naapuri" sanan jollain muulla sanalla, kuten musta etc. Se on muutenki loukkavaa sana mustia kohtaan, joten kaikki varmaan voi jättää sen viesteistä pois.
Sori tää :offtopic: , mutta ollaan sitä ny niin herkkä nahkaasia ja tuntuu nykyään että toi tasa-arvosta paasaaminen on pelkkä trendi ja ite aate jää taas toiseksi.
:piis:

Se "naapuri" sana ei välttämättä merkitse teille vittuakaan, mutta se on taas eriasia, että mitä se tummaihosille merkitsee. Joten lopetetaan tää off topic, ja tää on yleinen iso foorumi niin ei käytetä sitä sanaa.

:offtopic: Pakkotoistolla on aina saanut sanoa naapuri ja näin tulee olemaan jatkossakin! naapuri-sanalla ei ole rasismin kanssa mitään tekemistä, joten lopettakaa se jeesustelu.

Rankka :offtopic: kysymys jeesustelijoille: Miksi neekerit kutsuu naapuri kavereitaan neekereiksi? Onko se neekereiden yksinoikeus?

Ja palatkaa aiheeseen tai tämä ketju napsahtaa lukkoon ennenkuin ensimmäinen jeeustelija ehtii edes ajatella sanaa "naapuri"!

Back to topic :)

Eipä vaikuta musiikki kehitykseen, ne treenit tehdään mitä ohjelmassa kulloinkin seisoo, tuli radiosta sitten Jay-Z:ta, Sillanpäätä tai Teräsbetonia. Toki viimeiseksi mainittu (tai joku muu hyvä metalli) kohottaa tunnelmaa huomattavasti kahteen muuhun verrattuna :)

[mod]

Nyt saa loppua tuo jeesustelu tuosta sanasta naapuri, seuraavasta lässytyksestä ryhdytään toimenpiteisiin. Älä siis edes kokeile onneasi.

:Timba79

[/mod]

Itse tykkään hiljaisuudessa treenaamisesta, mutta nykyisin se on mahdollista lähinnä joillain pienemmillä saleilla.

Vakisalillani soivat usein täällä parjatut radioasemat & artistit, mutta kovan treenin keskellä ei todellakaan tule huomatuksi millaiset poptaivaalle yrittäjät ovat äänessä olleet.

PS. hra Tuiskun viimeisimmät sinkut ovat olleet sen verran hyvin tuotettuja jne. ettei rehellisesti pysty roskaksi niputtamaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
en tiedä vaikuttaako se kehitykseen,mutta kyllä siinä on ihan eri fiilis tehä alexi laihon kuin antti tuiskun tahtiin

Mulle se musan merkitys on viimeaikoina vähentynyt, teen niin lyhyitä sarjoja (jokaiseen toistoon keskityttävä) että ei siinä paljoa edes kerkeä kuuntelemaan. Ainoastaan maksimeissa pelataan varman päälle, sinne viking- tai death metal-musaa. Myös apuliikkeissä, missä tehdään pitkiä sarjoja varmasti auttaa musiikki. Vituttaa vaan kun tämän mun mp3-soittimen akun lataaminen on niin monimutkaista puuhaa...

On se aika rankkaa kun meikäläisen salilla soi vain ja ainoastaan radio Nova. Huh huh miten olen ruvennut inhoamaan niitä juontajia ja Antti Tuiskua kumppaneineen. Onneksi löytyy mp3-soitin ja muutenkin olen salia vaihtamassa.

Hmm, oon tottunu treenaamaan aina joku ylex tai kissfm taustalla soidessa, mutta kun sattuu joku heviseedee tms, radioon, niin se kyllä jotenkin antaa lisäpotkua reeniin :) . En ees pahemmin pidä hevistä...

jto sanoi:
veera teleniuksen "miljoona ruusua..."

Mietin jo hetken tuota lukiessani että tuliko "tuoksua, tuoksua" kohdalla kauhallinen housuun :)
Itse pystyn keskittymään parhaiten hiljaisuudessa. Jos satun olemaan ainoa treenaaja salilla, niin stereot kyllä pysyvät/menevät kiinni. Jos joudun musiikkia salilla kuuntelemaan, niin tasainen selkeä rytmi saattaa auttaa myös keskittymisessä. Aerobista tehdessä voi jokin musiikki ollakin paikallaan, sillä kuntopyörää polkiessa tai juoksumatolla juostessa ei juurikaan keskittymistä tarvi. Ulkona juostessa valitsen taas mieluiten musiikittomuuden, vaihtuva maisema riittää virikkeeksi.

:offtopic: Modet poistakoon tämän jos katsovat tarpeelliseksi, puhun kuitenkin yleisellä tasolla. Sanoja käytettäessä ei tulisi miettiä pelkästään mitä niillä itse tarkoittaa, vaan myös sitä miten niiden kuulija ja mahdollisesti puheenaiheena oleva ne kokee.

toolate sanoi:
Siinä vaiheessa kun sarjaa tehtäessä huomaa edes sitä musiikkia mikä soi, niin keskittyminen on IMO jossain muualla kun treenaamisessa. Kyllähän toi tietenkin sarjojen välissä voi hieman ketuttaa kun kuuntelee Tuiskun Antin riipaisevia tulkintoja.
Justiinsa juu. Tuossa taannoin olin katsomassa penkkikisoja Tampereella. Joka jannulla noston aikana soi omavalintainen mättömusa, ymmärtääkseni tuomaan fiilistä. Mutta toolate:n teoriahan selittää sen miksi penkkitulokset jäivät vain 200-300 kiloon kun kerran musiikki vie keskittymisen muualle...

Itselleni ainakin kunnon synkkä norjalainen mateensuomustus-musiikki tuo hyvät aggret päälle ja raudannostelu on paljon mukavampaa. Mikään ei vituta niin paljoa kuin Hanna Ekolan koottuja säveliä soittava radioasema salilla.

Pulla sanoi:
Justiinsa juu. Tuossa taannoin olin katsomassa penkkikisoja Tampereella. Joka jannulla noston aikana soi omavalintainen mättömusa, ymmärtääkseni tuomaan fiilistä. Mutta toolate:n teoriahan selittää sen miksi penkkitulokset jäivät vain 200-300 kiloon kun kerran musiikki vie keskittymisen muualle...

Itselleni ainakin kunnon synkkä norjalainen mateensuomustus-musiikki tuo hyvät aggret päälle ja raudannostelu on paljon mukavampaa. Mikään ei vituta niin paljoa kuin Hanna Ekolan koottuja säveliä soittava radioasema salilla.
No näin kai se sitten oli. Puhuin kyllä ihan omasta puolesta vaan. Kyllä mäkin laittaisin, jos kisoissa kävisin, jotain mättömusaa tulemaan kajareista kun ei jaksais apina(katsoja)-lauman älämölöä kuunnella. Mulla henkilökohtaisesti on ihan yks vitun hailee mitä salilla soitetaan, se ei vaikuta mun varsinaiseen työsuoritukseen yhtään mitenkään. Kaipa se sitten on niin, että jos on hirveään jytään ja metakkaan (tai ihan sama mitä sen musiikin nyt sitten haluaakaan olevan) on tottunut, niin hiljaisuus tai Kiss FM sitten vie sen keskittymisen pois. Tämän takia varmaan olisikin ihan hyvä hakea se keskittyminen jotenkin muuten kun musiikin avulla, voisi sen keskittymisen löytää sitten tilanteessa kuin tilaanteessa.
:piis:

Treenaan tällä hetkellä kaverin luona, sielt löytyy penkki, kyykky, raudat ja muut sälät, mutta asiaan. Frendi hommas tossa viime viikonloppuna stereot, nyt jopa sen basson erottaa siitä musiikista. Kyllä lähti treeni kulkemaan jollain tavalla kovemmalla teholla kun taustalla soi Barathrum :rock: tai vastaava pläkkimetalli :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom