Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkoisesti rasvaakin siinä keltuaisessa, kertyy aika nopsaa kaloreita.Miksi kukaan haluaisi pelkkää valkuaista, kun keltuainen on parempi ravinto- ja proteiinilähde?
Mulla ainakin keltuaiset kuuluivat aamupalalla mukaan, niissähän on hyvin ravinteita. Tosin 5 munaa oli määrä.
mutta toki ei tulisi heitettyä ruokaa roskiin (keltuaiset) valmiissa tuotteessa
Kuulostaa epätoivoseltä yritykseltä olla ekologinen. Mihinköhän tehtaalla sitten heittävät nämä keltuaiset kun ei mistää voi tietääkseni ostaa pelkkää keltuaistakaan? Ei sillä että mua vittuakaan kiinnostais olla ekohippijeejee mutta kuitenkin.
Ilmoitelkaas tänne, jos bongaatte Turun kaupoista noita tölkkivalkuaisia. Mullakin menis parhaimmillaan 16 valkuaista päivässä niin voisi jopa hiukan maksaa siitä ettei tarvi erotella.
Kuulostaa epätoivoseltä yritykseltä olla ekologinen. Mihinköhän tehtaalla sitten heittävät nämä keltuaiset kun ei mistää voi tietääkseni ostaa pelkkää keltuaistakaan? Ei sillä että mua vittuakaan kiinnostais olla ekohippijeejee mutta kuitenkin.