Munanvalkuaista purkissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iituli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno nosto :D 3 vuotta vanha ketju. Jottei menis täysin valitukseksi, niin tässäpä kaksi vuotta vanha video valkuaisten erotteluun helposti (tyyliin, miksen itse tajunnut tätä):

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei asiasta kannata tehdä liian vaikeaa. Munat mukiin. Ja käsin nostelee keltuaiset ja heittää lavuaariin. Ennen tuli käytettyä lusikkaa, mutta oma viispiikkinen nopeempi ja näppärämpi. Kun valuttaa valkuaista sormien välistä, niin samalla saa sormia puristamalla sen katkeen ja käteen ei jää kuin keltuainen.

Jos mukissa on 4 munaa, niin 10 sek ja jäljellä on enään valkuaiset. Eikä synnyt turhaa tiskiä.

Kokonaisessa kananmunassa enemmän ravinteita ja kolesterooolia -> kolesteroli on hyväks testolle -> testotasot nousuun -> lihasmassa kasvuun -> profit.
Vaan wanna-b-fitness-pylly-typyt vetää valkuaista ettei tuu rasvapeppua.

Just :face:

Tai sitten vaan ei vaikka tykkää keltuaisesta.
Tai, kun tiristelee ylimääräistä rasvaa pois, saa syödä enemmän kananmunaa, kun vetelee pelkät valkuaiset. Niissä kun on lähes pelkkää prodea ja kaloreita todella vähän.

Kannattaa joskus ajatella omaa napaa pidemmälle. Saa elämään uutta perspektiiviä ;)

Kokonaisessa kananmunassa enemmän ravinteita ja kolesterooolia -> kolesteroli on hyväks testolle -> testotasot nousuun -> lihasmassa kasvuun -> profit.
Vaan wanna-b-fitness-pylly-typyt vetää valkuaista ettei tuu rasvapeppua.

Joudunko mä nyt vaihtamaan selkä ja vatsa kuvat peppukuviin kun mulla on kananmunanvalkuaisproteeinijauhetta, jota käytän?

- - - Updated - - -

SUkupuolen säilytän.

Näitä on muutama tullut ostettua. Eihän tuo halvin vaihtoehto taida olla, mutta itse en ole suurkuluttaja, niin ei tule sillä tapaa ajateltua hintaa.

Onhan siinä tietysti vielä se plussa, että tehtaalla pystyvät hyödyntämään tuon keltuaisen muissa tuotteissa ja ei mene ainakaan viemäristä alas, kuten varmasti monella menee.

Laitilankanatarha Proegg-valkuainen

Keltuaisen erottelu kananmunista pois on vaativuudessaan ja aikaavievyydessään samaa osastoa banaanin kuorimisen, leivän voitelemisen ja sukkien pukemisen kanssa.

Ite ainaki haluaisin että aamulla mun sänky kallistuis niin että valuisin valmiina odotteleviin potkuhousuihin ja sen jälkeen mun koko elämä ois valmiina litran purkissa kietaistavissa huiviin.

No ei vaa. Tiedän kyllä olevani kiittämätön elintasonuori huolimatta siitä että erottelen kananmunista itse valkuaiset (pallottelemalla sitä kuoren puolelta toiselle ja antamalla samalla valkuaisen valua välistä pannuun).

Välillä käy tavallaan sääliksi heittää keltuaisia pois. Toisaalta - ihan kun tässä nyt olisi maailmasta loppumassa hyvä rasva kesken sen takia! Jos elämä olisi tässä maailmankolkassa vähän tiukempaa niin en varmasti erottelisi, mutta teille moralisoijillekin vaan muistutukseksi että kylläpä tekin vaan syötte aivan tasan parhaat päältä kaikista maailman resursseista, ja jätätte rippeet joko köyhille tai kokonaan hukkaan. Turha tehdä munankeltuaisten tuhlaajista syntipukkia, yhtään sen enempää kuin selfie -stickikään on se raja jonka kohdalla nuoriso on pilalla.

Ugh.

Näitä on muutama tullut ostettua. Eihän tuo halvin vaihtoehto taida olla, mutta itse en ole suurkuluttaja, niin ei tule sillä tapaa ajateltua hintaa.

Onhan siinä tietysti vielä se plussa, että tehtaalla pystyvät hyödyntämään tuon keltuaisen muissa tuotteissa ja ei mene ainakaan viemäristä alas, kuten varmasti monella menee.

Prismasta taisin yhden ostaa oliko nyt 3,95 tjn, mutta alle 4 euroa. Aika kallista jos noita joka pv alkaisi vetämään. Otin omenalta maistuvan maun ja ihan hyvää oli mutta hinnan puolesta vielä liian kallis suurkulutukseen.

Näitä tulee itse ostettua kilon tölkeissä ja kestää sen vajaan viikon kun aamupala smoothieen nakkaan kaveriksi, helppoa :thumbs:
Munakkaisiin ja muuhun ruokakäyttöön sitten oikeita munia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom