Mun ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aattelin kysellä mielipiteitä tämmösestä reeniohjelmasta...

RINTA,HARTIA
Penkki 2x6
KP-Penkki 3x6-10(vuoroviikoin vinopenkissä)
Flyes 3x6-10(vuoroviikoin vinopenkissä)
Pystypunnerrus 3x6-8
Pystysoutu 3x6-10
Viparit sivulle 3x8-12

SELKÄ,OJENTAJA
Leuanveto 3xMAX(leveä myötäote)
Ylätalja 3x8-12
Mave 2x6
Kulmasoutu kp 3x6-10
Ranskalainen 3x6
Dipit 3x8
Pusdown 3x10

HAUIS, JALAT
Scottipenkki 3x6-10
Hammer 3x8-12
Kyykky 2x6
SJMV 3x6-10
Reisiojennus 4x6-8
Pohkeet 6x8-10(1 jalka kerrallaan)
Reisikoukistus 4x8-12

+vatsat miten jaksaa jonkun treenin lopussa

tossa tulee 1-3 päivää treeniä putkeen ja sit 1-2 päivää lepoa aika pitkälti fiiliksen mukaan kierto kumminkin max. 1vko

Ihan mielenkiintoinen jako, miksei toimisi noinkin. Eli teen vaan jos hyvältä tuntuu. Tosin tollasella ohjelmalla en itse tekisi kolmea päivää putkeen.

Ite tekisin jaon näin:

Rinta,olkapää,ojentaja

Selkä,hauis

Jalat

Tai näin:

Olkapää,ojentaja,hauis

Jalat

Rinta,selkä

Ja vatsat tietty kotona.

Jaloille lisää tavaraa laittaisin.Ja tämmösessä järkestyksessä:

kyykky
reisiojennus
sjmv
reisikoukistus

Tai voi käyttää myös etukäteisväsymystä:

reisiojennus
kyykky
reisikoukistus
sjmv

Ja pohkeita fiiliksen mukaan 4-6 sarjaa, parilla erinlaisella liikkeellä.

Selkä liikkeet ja sarjat näyttää ok.Ite laittaisin maastavedon ensimmäiseksi liikkeeksi.

Ojetajilla on mielestäni liikaa sarjoja, mutta jos toimii, niin tee vaan nuin.

Takaolkapäille joku liike pitää lisätä.

Tuossa oli meikäläisen mielipiteitä, mutta jos joku toimii erityisen hyvin, niin ei tarvi vaihtaa.Ihan hyvältä näyttää muuten.

Tee vaan jos tuntuu hyvältä. Ei siihen hauiksen veivaamiseen kauan mee, hyvin voi tehä jalat sen jälkeen vielä. Itse olen myös sitä mieltä, että max 2 päivää putkeen salilla, mutta ei voi tietää mikä toimii sinulla.

Yksi ihan hyvä 3-jakonen on myös:
1.rinta, selkä
2.jalat
3.olkapäät, kädet.

Tämä on mulla nyt testissä ja hyvältä tuntuu. :offtopic: Eilen oli muuten toi 1. päivä niin rinta on aivan paskana ja SELKÄ on myös aivan samalla tavalla paskana!!! Ja tää on jo 4. kerta putkeen kun saan selän (varsinkin latsit) kipeeksi samalla lailla kuin esim. jalat. Vihdoinkin olen löytänyt hyvän tekniikan selän treenaamiseen :thumbs: (eihän siihen mennyt kuin 5 kk :D ,on vähän jäljessä muista lihaksista, mutta eiköhän se sieltä tule).

-edit- Hernekeppi jo sanoikin ton mun jaon.

Kyllä ton hauiksen jaksaa tehdä jalkojen kanssa, mutta vatsoja siihen ei enää kannata laittaa (eikä aloittajalla niitä näkynytkään siinä). Mun mielestä toi ketjun aloittajan jako on ihan kokeilemisen arvoinen.

Kyllä toi jako on mulla toiminu ehkä parhaiten... koska en jaksa tehdä ojentajien kanssa samanapäivänä rintaa tai hartioita enkä selkää ja hauista samanapäivänä... noi pushdownit on yleensä lähinnä semmoset että tekee jos jaksaa lähinnä pumppipainoilla... mave on sen takia missä on ku mulla on toi yläselkä aika pahasti jäljessä muusta kropasta ja noinpäin jaksan tehdä(siis jos tekisin maven ekana ni ei oikee jaksa enää tehä selälle täysiä) oisko toi kyykky parempi 5x5? ja sit ojennuksia ja koukistuksia vaan 3 sarjaa?

veijari sanoi:
Kyllä toi jako on mulla toiminu ehkä parhaiten... koska en jaksa tehdä ojentajien kanssa samanapäivänä rintaa tai hartioita enkä selkää ja hauista samanapäivänä... noi pushdownit on yleensä lähinnä semmoset että tekee jos jaksaa lähinnä pumppipainoilla... mave on sen takia missä on ku mulla on toi yläselkä aika pahasti jäljessä muusta kropasta ja noinpäin jaksan tehdä(siis jos tekisin maven ekana ni ei oikee jaksa enää tehä selälle täysiä) oisko toi kyykky parempi 5x5? ja sit ojennuksia ja koukistuksia vaan 3 sarjaa?

Ei tuo mave yhtään huono tossa paikassa ole, ei sen ole todellakaan pakko olla ekana liikkeenä. Ja sulla kun on kuitenkin jo SJMV ohjelmassa, niin en veren maku suussa edes tota mavea tekisin, saattaa muuten tulla palautumisen kanssa ongelmia. Ja ehkä kyykyssäkin tuo 2x6 on ihan jees ja myöskin noiden maven ja SJmaven takia, tulee muuten raskaita sarjoja todella paljon.

minä laittaisin rinnan ja olkapäät eri päiville, itse kokeilin näin mutta en saanu penkin jälkeen enää olkäpäista potkusa irti... herne kepin jako tuntuu paremmalta, mulla ainaki toimiii... sehän on kyllä niin että miltä itestä tuntuu... mutta tässä mun lausunto

Rene sanoi:
minä laittaisin rinnan ja olkapäät eri päiville, itse kokeilin näin mutta en saanu penkin jälkeen enää olkäpäista potkusa irti... herne kepin jako tuntuu paremmalta, mulla ainaki toimiii... sehän on kyllä niin että miltä itestä tuntuu... mutta tässä mun lausunto

Toinen vaihtoehto on treenata olkapäät ennen rintaa, varsinkin jos olkapäät on kehityksestä jäljessä. Toki se syö sitten sarjapainoja penkkipunnerruksessa, mutta se miehen on vaan kestettävä. :D

Mulla on just toisinpäin... olkapäiden jälkeen en pysty tekemään rintaa lähes ollenkaan mutta penkinhinkkaus ei juurikaan syö olkapääliikkeiden painoja... jokainen tavallaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
veijari sanoi:
Mulla on just toisinpäin... olkapäiden jälkeen en pysty tekemään rintaa lähes ollenkaan mutta penkinhinkkaus ei juurikaan syö olkapääliikkeiden painoja... jokainen tavallaan

Aivan ja pitää myös kattoa onko toinen heikopi lihasryhmä, siihen heikompaan olisi yleisesti syytä panostaa. Sanotaan nyt vielä, että ei ole minullakaan paras mahdollinen tehdä rintaa ja olkapäitä samassa, mutta jos tekee 3-jakosella on tehtävä kompromisseja. 4-jakosella taas saakin hyvin jaettua niin, että ei tartte rintaa hinkata joko olkapäiden tai ojentajien kanssa.

Edit: ja onko lopulta merkitystä sillä kärsiikö jommassa kummassa sarjapainot? Eikö ole tärkeämpää että lihat kasvaa, ottaa ton sarjapainojen pudotuksen esiväsytyksenä. Eli ei välttämättä ole huonokaan juttu että sarjapainot vähän tippuu. Mulla itelllä vaan ei olkapääreenistä saa rinnan jälkee mitää irti. Toisinpäin toimii paljon paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom