- Ikä
- 37
Noniin tässä kerron vähän tuloksista ja taustastani: Olen 17½v punttailua 2v 1kk harrastanut, lähtötasoni olivat todella huonot 77kg massat joista todella paljon rasvaa, penkkistä meni silloin korkeintaan se 30kg, mavea kuin kokeilin ensimmäistä kertaa reippaan ½v treenin jälkein sen 60kg sain huonolla tekniikalla kyykky kokeilin 11kk treenin jälkeen silloin 40kg ois jäänyt ainakin alas...Eli todella huonossa kunnossa olin ja rasvaa oli siinä 8kk treenin jälkeen paino oli tippunut 59kg:seen todella runsaasti aerobista oli, ruoka valio oli aikalailla päin persettä kauan, miinuskalorit, nykyään olen 75kg aamupainoltani, penkki 70x3 72.5kg1x olen tehnyt, mave 130x7 140x3, kyykky 90x8 100x5(kevyt) 110x2, kyykyt syvältä...Eli kuin noista parhaat tulokset ottaa 322.5kg on yht. mutta monet ovat sarjoista sanoisin, että se 335kg menis milloin vain. Treenaus on ollut säännöllistä, treenannut olen tyyliin lämmittelyä 2 sarjaa sitten jollain tietyllä painolla yritys tehdä ennätyksiä, mutta nyt olen keksinyt itselleni ihan hyvän ohjelman viikon tehnyt sillä ja tulosta tuntunut tulevan , se on siis toukokuun lopulle asti tyyliin, 3 viikkoa kolme 10xtoiston sarjaa samalla raudalla tarkoitus, sitten 3 viikkoa 8x3 sitten 3 viikkoa 6x3-4, sitten 3viiikkoa taas 4x4, sitten vielä pari viikkoa 2x4-5 ja seuraavalla viikolla maksimit testata, tykkään treenata voimanosto mielessä saa nähdä jos 2v päästä osallistuis kisoihin, ei voitto mielessä mutta kävis kattoon mihin rahkeet riittää (alle 450 yht. rawina en lähde kisaaan...) noh jos se yhteis tulos on nyt sen n. 335kg tavoite ton ohjelman jälkeen 360-380, mitä veikkaatte? 400kg olisin todella yllättynyt, lupasin leikata hiukset ja kaverille bensat... :arvi: treeni ohjelmani menee näin pv1. rinta+olkap. (penkki 3x10, pystyp. smith 3-4x10, tasapenkki käsip. 3x10, viparit sivulle 3x10-15, olankohautus, pystysoutu 3x10), pv2. jalat+vatsa (kyykky 3x10, hack-kyykky 2-3x10, reiden ojentajat ja koukistajat 3x10, pohkeet vuoroviikoin seisten ja istuen 3-4x20-30+vatsaa ja kylkiä noin 5 sarjaa), pv3. lepo, pv4, rinta+ojentajat (penkki 3x10, vinopenkki käsip. 3x10, ranskalainen punnerrus 3x10, ojentaja taljapunnerrus 3-4x10-12), pv5, selkä+hauis (veto 3x10 aina alkuun, vuoro viikoin leveät ja paksuntavat liikkeet eli, leuanveto 2-3xmax, ylätalja eteen 4x10, paksuvia, kulmasoutu tangolla 3-4x10-12, alatalja 3x10, hauis suoralla tangolla 3x10-12, keskitetty hauis kääntö 4x10) pv6. lepo. pv7. sama kuin päivä1. toistot tiputan sen kolmen viikon välein.. sanokaa mitä korjaisitte / muuttaisitte? aattelin että kannattaisikohan kerran viikossa ainakin kiertäjä kalvoisimia treenata muutama sarja työntö treenien alussa? Lepoa tulee se 8h päivässä eli se on kunnossa? Ruoka puolikin on nyt kunnossa ehkä hiukan + kalorit paljon lihaa päivässä,rahkaa, maitoa, palkkari, yms. olen allerginen kananmunille.... :curs: ps. en halua kuulla vittuilua "2v treenannut ja noin paskat tulokset" kukaan ei tiedä miten treenataan kuin alottaa..ja sain kiitettävästä tota läskiä poies.. vinkkei ja niksei kehiin..Voimailu mielessä...Tietty kehoa yritän kans saada parempaan kuntoon, kesäksi suunnitellut pientä diettiä.