mulle ohjelma jolla kasvattaa massaa...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Elikkä olis tarkoitus saada lihasmassaa itselleni, pohja kuntoa löytyy oon käynyt 2 vuotta salilla 2 kertaa viikossa mutta ei ole ollut mitään oikeen kunnon ohjelmaa jota noudattaa. Jos joku haluis vaivata itseensä ja tekemään mulle kunnon ohjelman mieluiten 2-3 kertaa viikossa pitäs käydä puntilla... Kiitos jo etukäteen.

Äkkiseltään 3-jakoinen ohjelma voisi olla oikein sopiva. Niitä kuitenkin löydät foorumilta kun vähän viitsit etsiä. Sitten vaan riittävästi evästä naamariin ja muistat huolehtia levosta, niin sitä massaa ja tulosta tulee. Kukaan ei sulle sitä lusikkaakaan suuhun nosta, ohjelman suhteenkin voi nähdä itse hieman vaivaa.

Jos haluat saada itsellesi lisää massaa, niin ravintopuoli on tärkeämmässä asemassa kuin reeniohjelma. Ikäisesi saa lisää lihasta vaikka vain keholehtiä lukeamlla, jos vain ravintopuoli on kuosissa.

Pakkis on täynnä hyviä ohjelmia. Löydät varmasti myös sinulle sopivan ohjelman täältä.

EDIT: Katsoin vasta nyt profiilin tietoja, vaikuttaisi siltä että pieni kiristelykin voisi tulla tarpeeseen? Muista, että miinuskaloreilla eivät lihakset kasva. Eli päätä selkeästi kumpaa lähdet tekemään, lisäämään lihasmassaa vai polttamaan rasvoja pois.

tosssa on taas 2 piippuinen homma kun olen kuulan työntäjä... ( viimevuoden suomen 3 tuloksissa ) että en sitten teidä että mitä pitäisi tehdä kun ei tässä ihan riisitikuksi oikeen voi laihtua...

ja painoo olen kyllä pudottamassa tonne 100 kieppeille ( menee vielä 2kk ) Haluis vaan että sitten todellakin rupeisi näkymään niitä lihaksia... Ärsyttää kun kaverit nostelee jotain 70kg penkistä sitten mä menen ja nostan 120 niin ne sanoo että sää painat niin paljon että sun pitääkin nostaa ja jalkakyykyssä ihan sama juttu 200kg niin ne rupee päätänsä aukoon... Sen takia haluan että saisin lihaksia lisää ja vähemmän painoa...

Mysterrio sanoi:
tosssa on taas 2 piippuinen homma kun olen kuulan työntäjä... ( viimevuoden suomen 3 tuloksissa ) että en sitten teidä että mitä pitäisi tehdä kun ei tässä ihan riisitikuksi oikeen voi laihtua...

Jos haluat panostaa kuulantyöntöön tosissasi, niin unohda massatreeni. Se vain vetää paikat jumiin ja hidastaa sinua. Kannattaa keskittyä enemmän voiman ja nimenomaan räjähtävän voiman hankintaan. Löytyisiköhän jostakin henkilö, joka osaisi opastaa sinulle nimenomaan kuulantyöntäjän punttitreeniä? Se varmasti hyödyttää sinua enemmän kuin massaohjelman etsiminen täältä.

MKS sanoi:
Jos haluat panostaa kuulantyöntöön tosissasi, niin unohda massatreeni.
Samaa mieltä, kuulantyöntölahjasi muuttavat tilannetta oleellisesti.

Samaa mieltä MKS:n ja Juopon kanssa. Ja eiköhän täältä pakkikselta löydy joku kuulantyöntöä harrastavakin, joka sitten osaisi auttaa vähän paremmin lajipohjaisessa harjoittelussa. Mutta jotenkin luulisi että nopeus ja voimatreeni ois kuulantyötöä tukevaa.

Mysterrio sanoi:

Konsultoi valmentajaasi asiassa. Veikkaan, että valmentaja tietää parhaiten juuri ne liikkeet, jotka sinulle tuossa lajissa sopivat. Turha on lähteä mitään omia viritelmiä yrittämään, tuloksena voi hyvinkin olla sitten ylikuntoa ja muuta mukavaa kun lajitreenitkin lasketaan vielä päälle.

Keskustele valmentajan kanssa myös siitä painon pudottamisesta yms, miettikää yhdessä mikä on järkevää. Pakkohan sulla on valmentaja olla, jos noinkin kova olet kuulaa pukkaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom