hunter killer sanoi:
Voi ku oliski joskus mukava duunivuoro, alkaa vituttaan aina ku näkeekin kyseisen paikan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hunter killer sanoi:
Tuo on ollut desktoppina jo parin vuoden ajan :DChristian Alatalo sanoi:Aiheeseen liittyvä kuva, tulosta ja vie työpisteesi seinälle.
http://www.cs.huji.ac.il/course/2005/introcsp/img/dilbert/didNothing.jpg
-pipsa- sanoi:Voi ku oliski joskus mukava duunivuoro, alkaa vituttaan aina ku näkeekin kyseisen paikan...
Korsto sanoi:Melkein joo...:D
varamiehenä eräällä nimeltä mainitsemattomalla metsäyhtymällä..
p.s. tarkennus tuohon varamies-ammatti nimikkeeseen, nille jotka ei tiedä mitä se tarkoittaa. Eli tuuraan, jos joltain vakanssilta on ukko pois.
jos ketään ei pois ---> ei tekemistä....
hunter killer sanoi:Nonniin, aina kaikki valittaa töistään tyyliin "pomo on perseestä, sihteerini ei halua minua ja palkka ei nouse"...joten ajattelimpa pistää tänne threadin MUKAVISTA työvuoroista
Omani on toteutumassa tänään ja on seuraavanlainen:
Menen töihin klo.21.30 x-nimiseen paikkaan, jossa ongelmanuoret ovat jo laittautumassa nukkumaan töihin tullessani ja ovat valmistaneet pitsaa (poro,kinkku,salami,valkosipuli,ananas yms) jota minä sitten puputan olohuoneen sohvalla katsoen kun Asikainen (toivottavasti) hakkaa vastustajansa ektoplasmaksi(mitä se muuten oli,en muista enää).
Sitten vaan kumpu pystyssä nukkumaan, mikäli ongelmia ei ole, ja mukavat korvaukset tulee vielä kaupan päälle
Aamulla kotiim muistelemaan eilistä:itku:
Mantu sanoi:Meillähän on sitten muuten aika tarkaan samanlainen työnkuva! Tai no jos tarkkoja ollaan niin mä aloitan jo 20.30... Siistiä hommaa tää on, n. 3 yötä/vko ja loppuviikko vapaata. Nytkin on kahden viikon vapaat kun tein pari ylimääräistä vuoroa sisään!
Juzzi87 sanoi:Oot siis reservimies?
Täälläpäin paapperitehtaalla reservimiehillekin on hommia kyllä vaikka vakanssit oliskin jo täytetty. Niinkun kaikennäköstä ylimäärästä hommaa.
Korsto sanoi:Toi on mun normipäivä.. :D
Rupee se välillä tympäsemäänkin, kun ei oo viikkoihin tai jopa kuukauteen mitään tekemistä, muutaku puhua paskaa ja syödä eväitä joka päivä 8h..
kopsis sanoi:Vähän samaa täällä - tosin istun toimistossa ma-pe 8-16
tai YRITÄN näyttää tekeväni jotain... :(