Mukavin työvuoro ikinä

hunter killer sanoi:

Voi ku oliski joskus mukava duunivuoro, alkaa vituttaan aina ku näkeekin kyseisen paikan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taisipa mukavimmat työvuorot olla joskus messureissulla Saksassa, tiistaista lauantaihin reissulla, palkka ja ulkomaanpäivärahat juoksi ja ilmainen ravintolailta joka päivä. Ehti jo tottua siihen jokailtaiseen pihviin punaviinin kera..:kuola:
Kieltämättä aika rasittavakin reissu, osa oli koko reissun kännissä, minä otin kohtuudella että pysyin muiden mukana..Melkein joka messuosastolla tuputettiin hyviä saksalaisia oluita kouraan, niistäkin varmaan puolet juotin muille. Ei olis minun harjoitusmäärillä pystynyt niihin suorituksiin. :urjo:

-pipsa- sanoi:
Voi ku oliski joskus mukava duunivuoro, alkaa vituttaan aina ku näkeekin kyseisen paikan...

Pitäsköhän jonku tehdä asialle jotain?
ps.itellä yleensä sama tilanne ku sulla.:curs: :curs: :urjo: :down:

Korsto sanoi:
Melkein joo...:D
varamiehenä eräällä nimeltä mainitsemattomalla metsäyhtymällä..

p.s. tarkennus tuohon varamies-ammatti nimikkeeseen, nille jotka ei tiedä mitä se tarkoittaa. Eli tuuraan, jos joltain vakanssilta on ukko pois.
jos ketään ei pois ---> ei tekemistä....

Oot siis reservimies?

Täälläpäin paapperitehtaalla reservimiehillekin on hommia kyllä vaikka vakanssit oliskin jo täytetty. Niinkun kaikennäköstä ylimäärästä hommaa.

Koulussa kun olin töissä niin oli aika useinkin mukavia työpäiviä. Kerran tulin yhdeksäksi duuniin ja pidin pari tuntia, sitten lounaalle ja lähdettiin viettämään hiihtopäivää. Hiihtelyä parisen tuntia, lämmintä mehua ja sitten kotiin!

hunter killer sanoi:
Nonniin, aina kaikki valittaa töistään tyyliin "pomo on perseestä, sihteerini ei halua minua ja palkka ei nouse"...joten ajattelimpa pistää tänne threadin MUKAVISTA työvuoroista:rock:

Omani on toteutumassa tänään ja on seuraavanlainen:
Menen töihin klo.21.30 x-nimiseen paikkaan, jossa ongelmanuoret ovat jo laittautumassa nukkumaan töihin tullessani ja ovat valmistaneet pitsaa (poro,kinkku,salami,valkosipuli,ananas yms) jota minä sitten puputan olohuoneen sohvalla katsoen kun Asikainen (toivottavasti) hakkaa vastustajansa ektoplasmaksi(mitä se muuten oli,en muista enää).

Sitten vaan kumpu pystyssä nukkumaan, mikäli ongelmia ei ole, ja mukavat korvaukset tulee vielä kaupan päälle:rock:
Aamulla kotiim muistelemaan eilistä:itku:

Meillähän on sitten muuten aika tarkaan samanlainen työnkuva! Tai no jos tarkkoja ollaan niin mä aloitan jo 20.30... :) Siistiä hommaa tää on, n. 3 yötä/vko ja loppuviikko vapaata. Nytkin on kahden viikon vapaat kun tein pari ylimääräistä vuoroa sisään!

Aikoinaan eräällä autotehtaalla ylityölauantait meni aika leppoisasti. Työt lopetettiin ennen puoltapäivää ja päivä kului lähinnä bisseä ja jäätelöä lipittäessä.

Mantu sanoi:
Meillähän on sitten muuten aika tarkaan samanlainen työnkuva! Tai no jos tarkkoja ollaan niin mä aloitan jo 20.30... :) Siistiä hommaa tää on, n. 3 yötä/vko ja loppuviikko vapaata. Nytkin on kahden viikon vapaat kun tein pari ylimääräistä vuoroa sisään!

No ois kyllä, jos mullakin ois tollein:curs:
Mulla on vaan silloin tällöin öitä ja kaikki saatanan viikonloput ja pyhät pitää tapella näitten huligaanien kanssa:urjo:

Juzzi87 sanoi:
Oot siis reservimies?

Täälläpäin paapperitehtaalla reservimiehillekin on hommia kyllä vaikka vakanssit oliskin jo täytetty. Niinkun kaikennäköstä ylimäärästä hommaa.

kyllä kai sitä jotain pientä olis aina, jos viittis vaan tehä..:whip:

Korsto sanoi:
Toi on mun normipäivä.. :D
Rupee se välillä tympäsemäänkin, kun ei oo viikkoihin tai jopa kuukauteen mitään tekemistä, muutaku puhua paskaa ja syödä eväitä joka päivä 8h.. :zzzz:

Vähän samaa täällä - tosin istun toimistossa ma-pe 8-16 :rolleyes:

Ei vaan oikein oo ketään, kenen kanssa puhua edes paskaa, myyntimiehet huitelee millon missäkin ja muutenkin saattaa mennä välillä päiviä, että istun täällä yksin. Hommia teen keskimäärin viikossa 10h, muun ajan istun koneella, tai YRITÄN näyttää tekeväni jotain... :(

Vaihdoin helvetin kiireisestä mestasta tähän, kun en saanut palkankorotusta - täältä sain hyvän liksan, mutta ei ole tekemistä = mielenkiintoinen yhtälö

nimim. www.mol.fi on mun "kaveri" :)

kopsis sanoi:
Vähän samaa täällä - tosin istun toimistossa ma-pe 8-16 :rolleyes:
tai YRITÄN näyttää tekeväni jotain... :(

Mulla on 3vuorotyö..(9vuotta) en oikein osaa ees kuvitella mitä olis normaali työajat(8-16).
Mekin ollaan tekevinään, koska työnantaja on maksavinaan.. :D

Toivottavasti mukavin työvuoro ikinä on toistaiseksi kokematta.
2 viikon päästä San Franciscoon viikoksi hommiin. Yksi päivä menee kuulemma siinä, kun pomon tytär (aaaaahhhh) näyttää mulle kulmakuntaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom