Mukavin työvuoro ikinä

Nonniin, aina kaikki valittaa töistään tyyliin "pomo on perseestä, sihteerini ei halua minua ja palkka ei nouse"...joten ajattelimpa pistää tänne threadin MUKAVISTA työvuoroista:rock:

Omani on toteutumassa tänään ja on seuraavanlainen:
Menen töihin klo.21.30 x-nimiseen paikkaan, jossa ongelmanuoret ovat jo laittautumassa nukkumaan töihin tullessani ja ovat valmistaneet pitsaa (poro,kinkku,salami,valkosipuli,ananas yms) jota minä sitten puputan olohuoneen sohvalla katsoen kun Asikainen (toivottavasti) hakkaa vastustajansa ektoplasmaksi(mitä se muuten oli,en muista enää).

Sitten vaan kumpu pystyssä nukkumaan, mikäli ongelmia ei ole, ja mukavat korvaukset tulee vielä kaupan päälle:rock:
Aamulla kotiim muistelemaan eilistä:itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukavin vuoro oli varmaan viime juhannus-aaton-aatton-aatto. Aaton-aattona olisi ollut iltavuoro 14-22 ja reissuun olisi päässyt vasta aattona. Työnantaja ilmoitti aaton-aaton-aattona, että jätkät on painanu niin homona ylitöitä, että voitte pitää palkallisen vapaan aaton-aattona ja lähteä minne kuin olikin menossa viettämään jussia.:rock:

tulikohan liian epäselvästi...:D

Tänään ajoin Tampere-Turku välin moottoripyörällä, pidin Turussa reilun tunnin lounaspalaverin, ajoin takaisin ja nyt salille. Ihan kiva päivä!

heh... onhan threadi...
no itelle tulee tämän vuoden puolelta mieleen yks maaliskuun torstai, jolloin oli töitä 10-13 ja sen jälkeen lentokentälle kohti odotettua kiipeilyreissua ranskassa, missä ilmat odottivat lähes täydellisinä. fiilikset oli totaalisen huipussa ja typerä virnistys naamalla ajelin kohti hki-vantaata :D
muy bueno!

Tähän vois joku laittaa millasissa vuorotöissä onkaan esim. 6 kiinni 4 vapaa jne. Itesehän tykkään yövuoroista. En tiiä oonko kuinka erakoitunut, mutta silloin on sopivan hiljaista ja voi käytännössä touhuta mitä huvittaa. Tosin pakiksella on silloin aika hiljaista niin on käytävä ainakin salilla.

viimekesän kesätöis oli mukavaa ku pari kertaa pääs jo joskus puoleltapäivin kotiin, ja ruokatauot oli pitkiä:)

Mulla oli tossa kuukaus takaperin semmonen koulutus, joka tarkotti oikeestaa sitä että vanhat tutut viimekesältä kokoontu ja syötii aamupalat, lounaat, pullakahvit ja siitä lystistä maksettiin vielä tuplaliksa + ruuat :D

Kesähommissa paikkarina portilla. Sunnutaina parempi palkka ja väkeä kävi 12h vuoron aikana muutamia. Muistelen vieläkin haikaillen yhtä sunnuntaita, kun vettä satoi urakalla. Loppukesää mentiin ja ilma viileä jatkuvan vesisateen takia. Itse istuskelin lämpimässä kopissa vieressä kuppi kahvia ja kuuntelin Arto Paasilinnan jonkun kirjasta tehdyn kuunnelman läpi. Kukaan ei tullut häiritsemään. Kävin tuona kesänä ison osan kyseisen kirjailijan tuotannosta läpi kasettikirjoina.

Toinen mieleen jäänyt on jouluaattovuoro isossa tavaratalossa vaksina. Päivä oli lyhenläntä, työjengillä oli jouluinen tunnelma ja pientä piruilua kokoajan ilmassa. Työt loppui yhden maissa ja pääsin livistämään kotiin joulunviettoon.

hunter killer sanoi:
Nonniin, aina kaikki valittaa töistään tyyliin "pomo on perseestä, sihteerini ei halua minua ja palkka ei nouse"...joten ajattelimpa pistää tänne threadin MUKAVISTA työvuoroista:rock:

Omani on toteutumassa tänään ja on seuraavanlainen:
Menen töihin klo.21.30 x-nimiseen paikkaan, jossa ongelmanuoret ovat jo laittautumassa nukkumaan töihin tullessani ja ovat valmistaneet pitsaa (poro,kinkku,salami,valkosipuli,ananas yms) jota minä sitten puputan olohuoneen sohvalla katsoen kun Asikainen (toivottavasti) hakkaa vastustajansa ektoplasmaksi(mitä se muuten oli,en muista enää).

Sitten vaan kumpu pystyssä nukkumaan, mikäli ongelmia ei ole, ja mukavat korvaukset tulee vielä kaupan päälle:rock:
Aamulla kotiim muistelemaan eilistä:itku:

Olen varmaan ensimmäinen (niin) tyhmä jamppa tällä foorumilla, että lainaan omaa kirjoitustani:rock:
Mutta hei haloo!Tämähän toteutui!
Asikainen tyrmäsi ja pitsa oli tod.hyvää:worship:
Jumala taitaa sittenkin olla olemassa:eek:
Tosin tässä on vielä aamu edessä nuiden huligaanien kanssa, joten eipä nuolaista ennen....

Aiheeseen liittyvä kuva, tulosta ja vie työpisteesi seinälle.

didNothing.jpg

Oltiin hommissa vähän kauempana ja tuli vesikuuro jonka aikana ei voinut työskennellä koska oltiin ulkohommissa. mentiin sit sisälle oottelemaan vesisateen loppua ja juotiin kaljaa. oli fiilis vähän niinku sil kattoporukalla shawshank redemption-leffassa

Christian Alatalo sanoi:
Aiheeseen liittyvä kuva, tulosta ja vie työpisteesi seinälle.

didNothing.jpg

Toi on mun normipäivä.. :D
Rupee se välillä tympäsemäänkin, kun ei oo viikkoihin tai jopa kuukauteen mitään tekemistä, muutaku puhua paskaa ja syödä eväitä joka päivä 8h.. :zzzz:

Korsto sanoi:
Toi on mun normipäivä.. :D
Rupee se välillä tympäsemäänkin, kun ei oo viikkoihin tai jopa kuukauteen mitään tekemistä, muutaku puhua paskaa ja syödä eväitä joka päivä 8h.. :zzzz:

Mikäs se semmoinen työ on?Oletko Loton virallinen valvoja?
"Joka toinen vkon loppu vain sanon, että hyvää iltaa ja arvotaan jokerin voittonumerot yms".Sitten joka toinen vkonloppu istut krapulassa siinä vieressä, kun Kerlanderin Aulis lukee saman litannian?:eek:

Ps.oli muuten lapsuuden haaveammatti, tosin luulin silloin, että tietäisin ne numerot etukäteen ja voittaisin joka lauantai:david:

hunter killer sanoi:
Mikäs se semmoinen työ on?Oletko Loton virallinen valvoja?
"Joka toinen vkon loppu vain sanon, että hyvää iltaa ja arvotaan jokerin voittonumerot yms".Sitten joka toinen vkonloppu istut krapulassa siinä vieressä, kun Kerlanderin Aulis lukee saman litannian

Melkein joo...:D
varamiehenä eräällä nimeltä mainitsemattomalla metsäyhtymällä..

p.s. tarkennus tuohon varamies-ammatti nimikkeeseen, nille jotka ei tiedä mitä se tarkoittaa. Eli tuuraan, jos joltain vakanssilta on ukko pois.
jos ketään ei pois ---> ei tekemistä....

Edellisestä duunista tulee mieleen työpäivä jonka päätteeksi vaimo tuli hakeen mua töistä, sen verran kuitenkin otin ylitöitä vielä että ajoin rouvaa mun työhuoneen pöydällä...

Ja toki onnistuneet myyntipäivät on aina mukavia päiviä.

Nuorena poikana tein narikkahommia opiskelun yhdessä. Siis esim. yritystilaisuuteen tilattiin narikkamies.

Kerran oli jonkun firman yhtiökokous, johon oli tilattu narikkamies + kahvit + lounas 100 hengelle, ajalle 9-16.

Porukka tuli paikalle, tosin vain alle 30 henkeä. Meni 12 minuuttia ja porukka tuli ulos vaatimaan takkejaan. Minä siihen että "???".

Kokouksessa piti käsitellä joku riidanalainen aihe, mutta riidan toiset osapuolet eivät tulleet paikalle, ja kokous nuijittiin hetkessä ohi.

Palkkaa sain tietty koko ajalta, vaikka pääsin kotiin vartin töitä tehtyäni.

Olin edellisenä kesänä tietoturva-hommissa isossa firmassa ja kun kesällä oli välillä hiljasempaan niin pelattiin "pro"-asiantuntijoiden kanssa monta tuntia pingistä. Välillä käytiin toki syömässä...

mukavat "työvuorot" oli viime viikolla koulutusreissu norjaan ålesundiin.. uskomattoman upea paikka ja hieno ylläpito! :rock:

E: ja kuten TheSami sanoi niin onnistuneet myyntipäivät on aina mukavia päiviä..

Yks mukava työvuoro muistuu mieleen..
Kolmisen vuotta sitte, ekoja tuurauksia kunnallisella palolaitoksella ambulanssissa.
Lauantai löösi, savustettiin ilta-auringossa haukee laitoksen takapihalla, koko työvuoro siinä savustuspöntön ympärillä, jauhettiin paskaa ja syötiin savuhaukee. Välillä hypättiin hälytyksillä (vuorokauden aikana oli sitte lähelle 20 sakukeikkaa, eli aika vähille jäi yöunet:rock: ) Illemmalla sitte sauna ja päivän hiet pois iholta ja samoin tein uudelleen hälytykselle.
Aamulla ku pääsi töistä ni olotila oli ku humalassa, kun ei ollu päässy pitkälleen koko yönä ja koko vuorokausi oli tullut hypättyä kyydillä. Mut lauantailisät tuli ja aamulla pääsi vapaille.
Päällimmäisenä jääny mieleen juuri se rennon letkee tunnelma ku siinä sitä haukee savusteltiin ilta-auringossa...

Nykyään ei enää saa samoja kicksejä noista lauantailööseistä :rolleyes:

Ylikessun hommissa tuli parikin ihan jees työpäivää. Muut oli sotaharjoituksessa ja komppania oli ihan tyhjiltään. Itse en sotaharjoitukseen pässyt, kiitos määrärahojen ja muut kessut (jotka ei myöskään mukaan päässeet) pitivät lomansa silloin.

Työpäiväni
klo:7.30 töihin
klo:7.45 aamukahvit + telkun kattomista
klo:8.10 toimiston siivous
klo:8.30 aamupala sotkussa
klo:9.00 biljardin mm-kisojen kattomista ja kivesten näppäilyä
klo:11.30 päivällinen
klo:12.15 netissä surffailua
klo:14.00 kahville sotkuun
klo.15.00 lähdin kotiin, otin ylityö tunteja takas...

Seuraava päivä oli lähes tulkoon samanlainen, paitsi sillon en edes siivonnut mitään ja lähdin aikaisemmin pois :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom