Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
reinhardt sanoi:(kaikille, jotka muistavat minut pellavaöljyn puolestapuhujana: otin tässä aamuna muutamana ison lusikallisen härskiintynyttä pellavaöljyä, minkä jälkeen päätin siirtyä kalaöljykapseleihin, maksakoot mitä hyvänsä)
Omskakas sanoi:Menee vähän ohi aiheen, mutta minkä ihmeen takia söit pilalle mennyttä pellavaöljyä?
mappana sanoi:Minä ilman mitään lisäravinteita punnerran menemään. Jotain Multitabs vitamiineja ja rautaa on syötävä mutta muuten ihan koti ruualla pärjään.
Ja vaikka väännän otsasuoni pullistuneena salilla niin tuntuu että saan tarpeelliset aineet ihan normaali ruuasta. Kehittyminen on ehkäpä vähän hidasta. Mutta varmaa.
Katos perkele, oot pysytellyt ihan natu pohjalla edelleen ;) :lol2:mappana sanoi:Minä ilman mitään lisäravinteita punnerran menemään. Jotain Multitabs vitamiineja ja rautaa on syötävä mutta muuten ihan koti ruualla pärjään.
Ja vaikka väännän otsasuoni pullistuneena salilla niin tuntuu että saan tarpeelliset aineet ihan normaali ruuasta. Kehittyminen on ehkäpä vähän hidasta. Mutta varmaa.
Tylerd sanoi:Katos perkele, oot pysytellyt ihan natu pohjalla edelleen ;) :lol2:
Tietoa mm. myrkyllisyyksistä: A-vitamiini, D-vitamiini, E-vitamiinireinhardt sanoi:jos syön MultiVitaa ja niitä Moellerin omega 3+ ADE -kapseleita, onko vaaraa saada yliannostus ADE-vitamiineja?
Juha77 sanoi:Mä olen tähän mennessä ollut kans ilman mitään jauhoja, monivitamiinia vaan ajoittain.
Huono puoli vaan se, että kun on tällainen köyhä duunari ja jääkaappi usein melko tyhjä niin sitä palauttavaa ravintoa saa kaapia milloin mistäkin.
Eli tarkoitus on hankkia ainakin palautusjuomaa viimeistään vuodenvaihteeksi. Ei tuu muuten mitään. Ja vitamiinia syön edelleen, koska aina päivittäin en todellakaan aina syö sitä normaalia monipuolista ravitsevaa kolmea ateriaa...
mahdollisimman vähän sokeria! sokeri on huonointa hiilaria!Pikku-Kallu sanoi:Juu mää en käytä lisäravinteita kun en reenaa mitään urheilulajia tai sen sellasen takia. Vähä vaan läskiä muuttaa lihakseks kun on niin heikot paikat, että ei meinaa nostaa persuustaankaan sängystä aamulla, eikä se takapuolikaan mulla ny niin painava ole... Sitä vaan oon miettiny, että onko sokerihuurretut murot hyvä palautusruoka ja sokerissa uitettu punaviinimarjamehu hyvä palautusjuoma, kun en ny haluais mitään kalliita urheilulitkuja ja pulvereita ostella?