muita laihduttajia?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jos on saanut kroppaansa näkyvää sellua (=appelsiini-ihoa), niin voiko sitä saada enää pois ja miten? Olen huomannut, että viimeisen vajan vuoden aikana minulla on alkanut näkymään reidän takaosassa appelsiini-ihoa ilman, että jännitän lihaksia. Yök, yök ja yök. Sellun alta löytyy "pelkkää" lihasta .

Olen lukenut selluliittiin vaikuttavan oikea ruokavalio ja säännöllinen liikunta.
Mulla on itselläkin sellua, mutta en ota paineita siitä häviääkö se vai ei, se ei mittaa mun ihmisarvoa tai sitä voinko kesällä kulkea uikkareissa tms..

Ymmärsin kuitenkin pointtisi, en miekään panis pahaksi, vaikka sellut sivussa katoaisivatki! ;)

Olen antanut itseni ymmärtää, että ns. selluliitti on juurikin sitä ihteään eli siis RASVAA. Naisilla se vain jostain syystä pakkaa näkymään "selluliittina" heikomman sidekudoksen tjsp. takia tai jotain... eli näin ollen selluliitista pääsee eroon kehon rasvaprosenttia alentamalla. Ymmärtääkseni perintötekijöilläkin on tässä kohtaa vaikutusta, eli jos on taipuvainen selluliittiin (kaikillahan sitä ei suinkaan ole, vaikka olisi ylipainoa reilustikin), niin siitä lienee melkoisen vaikeaa päästä täysin eroon. Itselläni on noita muhkuroita ollut teinitytöstä asti, ja nyttemmin olenkin ottanut sen asenteen, että mua ne eivät häiritse (eivätkä onneksi kultaakaan :haart: ), ja jos jotakuta häiritsee, niin sitten sopii sulkea silmät tai katsoa toiseen suuntaan. :D

IMO selluliittirasvat, kiinteyttävät lotionit yms. ja kaikenmaailman hieronta-nystyrä-tiessunmitkä-kintaat ja -laitteet ovat suuremmanluokan humpuukia ja rahastusta, eihän se rasva siinä IHOSSA ole vaan jossain siellä syvemmällä... :evil:

Gillyanne kirjoitti: "IMO selluliittirasvat, kiinteyttävät lotionit yms. ja kaikenmaailman hieronta-nystyrä-tiessunmitkä-kintaat ja -laitteet ovat suuremmanluokan humpuukia ja rahastusta, eihän se rasva siinä IHOSSA ole vaan jossain siellä syvemmällä... :evil:"

Totta, rahastustahan ne ovat, mutta yksi asia pitää korjata, vaikken itse käytäkkään. ;)
Eli sillä kinnashieronnalla ei yritetä saada sitä rasvaa pois iholta vaan saada ääreisverenkierto jaloissa kiihtymään, joka laittaa liikkeelle myös nuo sellurasvat.
Oli pakko korjata, vaikka on turhamaisista turhamaisin asia.... :D

OK, kiitos tarkennuksesta. :) Hmmm, voi kunpa se olisikin niin helppoa, että ääreisverenkiertoa aktivoimalla lähtisivät selluliitit huitsin nevadaan, meikäläinen ei enää muuta tekisikään kuin hinkkaisi ahteriaan mattojenkuurausharjalla :evil: :D

Minua ei sinällään tavallinen rasvakerros ärsytä, mutta tuo appelsiini-ihon kylläkin. Se on tullut meikäläisellä näkyviin tosi salakavaölasti viime vuoden aikana, kun lihoin muutenkin. Olen vain kuullut kauhutarinoita siitä, etä tuota muhkuraa olisi vaikeaa saada pois.

Muistaakseni viime tai edelliskeväänä oli juttua, että joku ranskalainen (?) kuluttajajärjestö oli tehny käytännön tutkimuksen paljon myytyjen selluliittirasvojen tehosta. Kutakin tuotetta kohti oli sitä käyttävä ryhmä ja ryhmä, joka käytti vaan jotain ihan tavallista kosteusvoidetta ja levitti sitä yhtä usein kuin toinenki ryhmä. x viikon jälkeen katottiin tulokset ja joidenkin voiteiden todettiin vähentäneen selluliittiä kontrolliryhmään (tavallinen kosteusvoide) verrattuna jonkun verran. En valitettavasti muista tarkemmin.

Tuli vaan mieleen... En nyt ittekkää todellakaa usko noihin kaiken maailman hömpötyksiin, mitä selluliittiin kaupataan. Ja olen valitettavasti itsekin taipuvainen selluliittiin :itku:

Jos joku kehittäis jonku oikeesti tehoavan voiteen tms. selluliittiin, niin sillä kyllä rikastuis valtavasti plus että tekis todella monen naisen onnelliseksi!

Selluliitti on seurausta rasvakudoksen ja ihonalaisen sidekudoksen (luonnollisesta) rakenteesta, naisten ihon ohuudesta ja turvotuksesta. Kuivahieronta vähentää turvotusta ja vahvistaa ihoa. Liikunta ja ruokavalio laittavat ne rasvat liikkeelle... Punttitreeni vahvistaa lihasta rasvan alla ja tavallaan "pingottaa" rasvakudoksen sileämmäksi lihasten päälle. L'Orealin sellugeeli oli se testattu geeli ja se poistaa nestettä, koska sisältää kofeiinia. Periaatteessa retinolia sisältävät sellurasvat voisivat vahvistaa ihoa, mutta hoitoaikojen pitää olla tyyliin vuosi. Mikään selluliittigeeli ei laita rasvaa liikkeelle, koska rasvakudos on liian syvällä.

:lol2: Haha, vastasin vahingossa eka miehen nickillä tänne kun oli logannut mun koneelta sisään. Onneksi viestin sai poistettua :D (ja nyt kuolen nauruun, ei tuu aamulenkistä mitään, *hekottaa*)

Niin siis, pistetääs sama viesti uusiksi... Eli sellaisesta tuotteesta, kuin Phytomodelant, oon nähnyt paljon kirjoiteltavan aikoinaan forumeilla. Luontaistuotekaupasta saatavilla, ja ilmeisesti puree selluliittiin aika hyvin. Se on jonkinlaisina kapseleina ja niitä on kahta eri vahvuutta. Forumeilla tosiaan kirjoiteltiin, että sillä oli ihmiset oikeasti saanu huomattavia muutoksia aikaan. Sitä en tiedä, mihin sen tuotteen vaikutus perustuu, enkä myöskään sitä, ovatko muutokset pysyviä, mutta epätoivoinen kai kokeilee kaikkea ;) Googlettamalla löytyy kaikenlaista tietoa tuosta.

Itsellä ei kyllä kokemuksia ole.. mutta raportoikaa, jos joku menee tuota tämän perusteella ostamaan!

Aikaiset aamut.. ei sitten järki juokse yhtään. Mut jospa jalat juoksis!

Jostain kumman syystä mä en usko noihin selluliittivoiteisiin. Liikuntaan ja ruokavalioon kylläkin, mutta saako jo tulleen appelsiini-ihon pois, vai jääkö se sinne ihon alle ikuisiksi ajoiksi jossain muodossa, teki mitä tahansa? Ihan anorektikkovaihetta en kuitenkaan tarkoita.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Anonymity sanoi:
Jostain kumman syystä mä en usko noihin selluliittivoiteisiin. Liikuntaan ja ruokavalioon kylläkin, mutta saako jo tulleen appelsiini-ihon pois, vai jääkö se sinne ihon alle ikuisiksi ajoiksi jossain muodossa, teki mitä tahansa? Ihan anorektikkovaihetta en kuitenkaan tarkoita.

Armi neuvo viikonlopun mimmitmiitissä, että tehokkain apu selluliittiin ois liikunnan lisäksi hieronta. Eli mars hierojalle!

Siis ihan oikeelle urheiluhierojalla. Samalla käsittelyllä avautuu jalkalihasten jumitukset, nopeutuu aineenvaihdunta ja lähtee kuona-aineet liikkeelle. Selluliittia voi toki itsekin näprätä vielä lisäksi, mutta yksinään se ei tehoa.

Ironbutt sanoi:
Armi neuvo viikonlopun mimmitmiitissä, että tehokkain apu selluliittiin ois liikunnan lisäksi hieronta. Eli mars hierojalle!

Kiitos vinkistä Buttis! Urheiluhierojalle ei valitettavasti kyllä nyt ole varaa, mutta no hätä - nakitanpa kumppanin hieromaan, kun seuraavan kerran kerran tavataan, kai siitäkin jotain hyötyä on (ainakin joku aika sitten suoritettu selkämöyhennys antaisi niin olettaa...) ;)

Miehen nimellä liikkeessä :D

Ei kannata turhaan pelätä rasvaa. Käyttäkää oliiviöljyjä ja rypsiöljyjä. Eläin rasvat eivät myöskään ole pahasta. Esimerkkinä: lohessa on loistavat rasvat, itse toisin olen allerginen :( .

Sokeria ei kannata käyttää rasvojen kanssa yhtä aikaa ja toisin päin, koska silloin keho ei käytä niitä hyödyksi vaan varastoi sen "ylimääräisenä" elimistöön. Kun niitä käyttää erikseen (ei samalla syönnillä), niin kroppa käyttää niitä hyödykseen, eikä varastoi niitä minnekkään.

Tällä vinkillä pystyn syömään aivan uskomattomia määriä sapuskaa, ilman että sitä ylimääräistä kertyisi :hyper: . Ei myöskään ole ollut mitään ongelmaa, kun silloin tällöin herkuttelee pitsoilla, hamppareilla, jne.
Karkit on kuitenki jätettävä ja suklaa (En saa syödä suklaatakaan :wall: murr). Toisaalta pakkohan se välillä niilläkin on herkutella, eikä se minun maailmaa ole vielä kaatanut.

Pituutta löytyy 160cm ja painoa 50kg... painoa kaipaan lisää. Kun sais semmoset n. 5kg lihasta niin alkas näyttääkki jo joltain.
Paljon työtähän se tietty vaatii :whip: .

Jos vain joltain löytyy ruokailu vinkkejä tähän edelliseen niin olisin tosi iloinen :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom