Miehen nimellä liikkeessä :D
Ei kannata turhaan pelätä rasvaa. Käyttäkää oliiviöljyjä ja rypsiöljyjä. Eläin rasvat eivät myöskään ole pahasta. Esimerkkinä: lohessa on loistavat rasvat, itse toisin olen allerginen :( .
Sokeria ei kannata käyttää rasvojen kanssa yhtä aikaa ja toisin päin, koska silloin keho ei käytä niitä hyödyksi vaan varastoi sen "ylimääräisenä" elimistöön. Kun niitä käyttää erikseen (ei samalla syönnillä), niin kroppa käyttää niitä hyödykseen, eikä varastoi niitä minnekkään.
Tällä vinkillä pystyn syömään aivan uskomattomia määriä sapuskaa, ilman että sitä ylimääräistä kertyisi
. Ei myöskään ole ollut mitään ongelmaa, kun silloin tällöin herkuttelee pitsoilla, hamppareilla, jne.
Karkit on kuitenki jätettävä ja suklaa (En saa syödä suklaatakaan :wall: murr). Toisaalta pakkohan se välillä niilläkin on herkutella, eikä se minun maailmaa ole vielä kaatanut.
Pituutta löytyy 160cm ja painoa 50kg... painoa kaipaan lisää. Kun sais semmoset n. 5kg lihasta niin alkas näyttääkki jo joltain.
Paljon työtähän se tietty vaatii :whip: .
Jos vain joltain löytyy ruokailu vinkkejä tähän edelliseen niin olisin tosi iloinen