Muistonne vuosilta 2000-2003

Elikkä tehdään tästä aiheesta thread.En tiedä onko tästä jo tehty itse en ainakaan löytänyt minkäänlaista.Muistan itse ainakin sen että 2001 oli jollain tavalla ankea vuosi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rikoin olkapääni 2002 penkkipunnerruksessa lämppäripainoilla. Ja runkku avustaja totesi kuivasti, pitäs käyttää pienempiä painoja. Yksi harvoja kertoja kun mietin sisimmissäni että väännän niskat nurin. En sanonut mitään.

Muut vuodet oli tasaisen hyviä. Paitsi hyvä ystävä delasi insuliinin kanssa leikkimiseen 2003, sitä ennen saimme onneksi sovittua 6kk kestäneen riitamme. Paria viikkoa ennen. Paskempi juttu.

Pelasin tietokoneella, haaveilin moposta ja lopetin urheilun.

Amerikassa oli tuhottu jotkut turhanpäiväiset tornit. Pelkäsin että iskujen takana on suomalainen ja kohta amerikkalaiset hyökkää tänne. Helpotus oli suuri kun amerikkalaiset lähtivätkin lahtaamaan Afganistanin siviilejä.

2000 friikahdin metallimusiikkiin, 2001 ensimmäiset Tuska-festarit, 2002 ensimmäinen parisuhde, 2003 toiset Tuska-festarit. Melko musiikkipainotteisia teini-iän muistot, vaikka tuli kyllä elettyäkin ihan täysillä.

Vappuna 2000 olin ensimmäistä kertaa juhlimassa Pyynikin Rosendahlin rannassa, illalla oli kylmä ja pimeä ja olin sormi jonkun mimmin pillussa. Hienoa oli.

Taisi myös olla vuonna 2000 ensimmäiset reenit Nääshallilla koulun liikuntatunnilla. En olisi uskonut että palaisin sinne vielä vuosien jälkeen.

Jos pitäisi listata kymmenen typerintä asiaa, jotka olen elämässäni tehnyt, niin osuvat kaikki tuolle ajanjaksolle.

Oisko ollu 2002 kun kokeilin elämäni ekaa kertaa skeittilautaa. Kaveri solmi vieressä rullaluistimia ja käski munkin laittaa ne. En antanu kuitenkaan periks. Laitoin laudan oikean jalan alle ja potkasin kerran vauhtia. Lauta lähti alta ja minä tulin asfaltille oikea jalka koukussa niin, että sääriluu napsahti poikki. Lanssilla hospitaaliin ja kipsi nivusiin asti. Loppukesä menikin sit kaivellessa sukkapuikolla, kun kutisi niin perkeleesti.

Opiskeluaikoja ja ekaa omaa kämppää. Parhaat kaverini (jotka vielä tallessakin jopa) oon tavannu tuolla ajanjaksolla. Mainittujen kavereiden kanssa kiintoisa tapa notkua päivästä toiseen liikuntahallilla kaikenmaailman reisivatsapeppuolkapäätvarpaat-tunneilla viettämässä aikaa. "Ai moi, ai säkin tulit, no mä jään seuraks vielä kolmannelle".

Happy days. :)

2002: lopetin voimanoston.
Tänään rekisteröidyin tänne siinä toivossa, että saisin kipinän uuteen alkuun. :)

Muistan kun menin uudenvuoden aattona vuonna 2000 katsomaan äidin ja isän kanssa kaupungille suurta ja hienoa millenium-ilotulitusta. Minua pelotti, kun ympärillä oli paljon humalaisia enkä siksi pystynyt oikein nauttimaan ilotulituksesta.

Ai niin joo päivystin milleniumin 2000 ja sain aivan helvetinmoiset korvaukset siitä eikä mitään edes tapahtunut. Katottiin vaan telkkaria toimistolla.

Mitähän jebou 10-13v on touhunnu, hmm...

2000 lopetin jalkapallon pelailun ja alotin ratsastuksen, koska en saanu pelata mun pikkusiskon kaa enää samassa joukkueessa (jaettii yks iso joukkue kahtee pienempää iän mukaa tms ja mä vedin porot nokkaan ja lopetin koko paskan..)
2001 oltiin perheen kansssa kuukauden reissulla saksassa ja viikko ruotsissa. se reissu on kyllä painunu mielee aika hyvin.

Muuten onki aika ala/yläaste(7.lk) angstipaskaa kai noi vuodet :D Kiukuttelua kun en saanut omaa koiraa, enkä omaa hevosta, enkä saanu olla myöhää ulkona, eikä mua kutsuttu koskaan bileisiin enkä ois niihin saanu mennä ku äiti kielsi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom