Muistonne vuosilta 2000-2003

Yläaste ja tappeleminen, ei jumalauta sitä tappelemisen määrää.

Kesät yksin kun kaikki kaverit naapurista olivat muuttaneet pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noina vuosina aloin pikkuhiljaa päästä yliopisto-opintojen aikana opiskelujen ohessa vuosi vuodelta haalarihommista paremmin koulutusta vastaaviin toimihenkilöhommiin. DI:kin tulee lattian kautta:)

Noina aikoina yläasteella alkoi kitaran soitto ja hevikausi. Voi helvetti sitä tukan kasvattamista ja pyöritystä! Pääsin myös ekaa kertaa hiplailemaan ja pussailemaan tytön kanssa, mihinkään syväluotaavampaan meininkiin ei vielä tässä vaiheessa kuitenkaan päästy. Ehkä ihan hyvä niin :jahas:

2000 Aloitin opinnot AMK:ssa.
2001 Erosin avopuolisostani.
2002 Varmaan aika huuruista opiskelijaelämää, mitä viikonloppuduuneiltani ehdin.
2003 Aloitin työuran opiskelemallani alalla.

Näin jälkikäteen ajateltuna se opiskeluaika oli varsin mukavaa. Aika kultaa muistot.

Miten hitossa te muistatte noita vai luetteko jostain päiväkirjasta? Mä en muista ees mitä tein viime vkonloppuna ja olin sentään selvinpäin.

Miten hitossa te muistatte noita vai luetteko jostain päiväkirjasta? Mä en muista ees mitä tein viime vkonloppuna ja olin sentään selvinpäin.

Sama homma. Ei mitään saumaa muistaa mitä olen tehnyt kyseisenä vuonna tai mitä silloin on yleensäkään tapahtunut..ehkä meidän aivojen rakenne on vaan sitten astetta "erikoisempi". Noh, parempi vaan kun ei muista mitään niin on helpompi elää tätä päivää. Kunhan töihin muistaa mennä ja himaan löytää niin kaikki on hyvin.

Sama homma. Ei mitään saumaa muistaa mitä olen tehnyt kyseisenä vuonna tai mitä silloin on yleensäkään tapahtunut..ehkä meidän aivojen rakenne on vaan sitten astetta "erikoisempi". Noh, parempi vaan kun ei muista mitään niin on helpompi elää tätä päivää. Kunhan töihin muistaa mennä ja himaan löytää niin kaikki on hyvin.

Vähän offtopic mutta monta monta vuotta sitten kun teki vuorotyötä niin piti kyllä ajoittain soitella duunikaverille että mikäs vuoro meillä oli ens viikolla. Samaten lomakkeita täyttäessä joutuu ajoittain kysymään että mikä vuosi nyt on ja välillä kestää hetki pohtia että kuinkas vanha mä olen:D. Mutta toi sana "erikoinen" on hyvä. Vähän sama kun äiti sanoo pojalleen kun muut kiusaa että et sä ole outo sä olet omalaatuinen.

2000 suoritin asepalveluksen
2001 muutin Etelä-Pohjanmaalle

Elämäni mustinta aikaa! :D

2000 suoritin asepalveluksen
2001 muutin Etelä-Pohjanmaalle

Elämäni mustinta aikaa! :D

Pohjanmaa on aivan sairas paikka. Missä tahansa onkin ja heti tiedetään kuka on kuka. ;)

^Pohjanmaalle ei muuteta, sinne synnytään. :D Jos siellä siis aikoo olostaan nauttia.

Vuonna 2000 siirryin just eskariin.

Välillä tuntee itsensä vanhaksi...

2000 ensimmäinen lapsi, 2001 ensimmäinen kunnollinen työpaikka ja 2003 ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa irtisanominen. Musiikkiakin tuli noina vuosina väännettyä enemmänkin kanssa. Miten sitä on ehtinyt ja jaksanut?

^Pohjanmaalle ei muuteta, sinne synnytään. :D Jos siellä siis aikoo olostaan nauttia.

Mä oon syntynyt.. Vaikka muutin pohjanmaalta pois, pohjanmaa ei lähde minusta.

En muuten nauti enää siellä olosta. Ihmiset on kyllä mahtavia, mutta kaupoissa myydään vaan kaikkea kättä pidempää ;)

- Ylioppilaaksi
- Intti
- Ekaa kertaa pääsin pilluhommiin :rock:

Onpa outo threadi. Vastaan siis :D

2001 kirjoitin ylioppilaaksi keväällä, pidin välivuoden työskennellen puhelinvaihteissa
2002 muutin ulkomaille opiskelemaan
2003 sinne jäin.

2000 valkolakki päähän.. Heinäkuussa sit lähdin pohjoiseen, Ivalon rajajääkärikomppania kutsui kylään. 2001 muutin pois kotoa 500km päähän Joensuuhun opiskelemaan. Siinähän se meni aikalailla huuruista opiskelijaelämää viettäen tuo loppu ajanjakso.

hei ja ensimmäinen itse paikalla nähty Suomen jalkapallo mj matsi Walesia (pirun Giggs) vastaan osuu myös noihin aikoihin..

Aika kultaa muistot, mutta mutta...Varmaan paskimpia vuosia elämässäni...

2000... Töitä 320h /kk , oma firma. ( Ei ole vapaa-ajan ongelmia, kun vääntää 7 päiväistä viikkoa)
2001...Töitä 320h /kk , oma firma. ( Ei ole vapaa-ajan ongelmia, kun vääntää 7 päiväistä viikkoa)
2002...Konkurssi. Omaa rahaa paloi about 250 000e. 13v seurustelusuhde samassa hässäkässä kiville...

2002-2003 Keräilyä ja ihmettelyä, että mitäs nyt? Takaisin vanhalle työnantajalle, myöhemmin tomun laskeuduttua esimieshommiin.

Tuli noina vuosina opittua sellaisia juttuja, mitä ei kouluissa opita. Paineensietokykyä, ongelmanratkaisuja, vapaa-ajan merkityksen tajuamista. Sellaisia kaikkia elämän pikku juttuja..

..Normi härmäläisellä mentaliteetillä, mun pitäis olla varmaan juoppo tai kuollut. Onneksi nyt kävi näin ja pohjamudista on raivauduttu takaisin ylös:)

Vuosituhannen vaihtuessa olin oksentamassa kännipäissäni. Seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Pari kk myöhemmin laitoin suhteen poikki ja aloin seurustella toisen pojan kanssa, jonka kanssa muutin yhteen vuonna 2002, ensimmäiseen omaan kämppään. Olin valtavan rakastunut. Tuossa välissä siirryin myös peruskoulusta lukioon ja kärsin mielenterveysongelmista. Vuonna 2003 aloitin yliopistossa. Parisuhde alkoi rakoilla parin vuoden yhdessäolon jälkeen. Aloin noina vuosina harrastaa liikuntaa muutaman vuoden tauon jälkeen. Ensin jotain perusjumppia ja sitten myöhemmin punttisaleilua. Muistan katselleeni naista, joka teki suorin jaloin maastavetoa 60 kilolla, ja ajatelleeni, että ooh, tuohon kun joskus itse pystyisi. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom