Muistonne vuosilta 2000-2003

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opiskeluelämää, 3 kuukauden Intian reissu, aktivismia ja mielenosoituksia. Olin naimisissa ja elin sellaista tavanomaista parisuhdearkea. Nykyiset parhaat ystävät tuli tavattua noina vuosina. Elämä oli oikeastaan oikein kivaa, mut en täysin tajunnut sitä silloin.

2002 muutin ensimmäiseen omaan kämppään.
2003 muutin pois suomesta.

Ei ainakaan niitä elämän parhaita vuosia.:jahas: Armejia taisi osua tuohon välille, ja opiskelun aloittaminen johon tuhlasin turhaan kolme vuotta kun mistään ei lopulta tullut mitään.

Noh, ylioppilaaksi sentään taisin päästä 2002!

2000 Pääsin armeijasta.
2001 Aloitin kehonrakennuksen jollakin asteella aktiivisesti Oulun Kunnonpaikassa missä heilutellaan puntteja edelleen.
2002 Tein päätöksen opiskelemaan lähdöstä.
2003 Ostin keväällä ensimmäisen amerikkalaisen autoni (Camaro Iroc-Z 350TPi) ja aloitin syksyllä 2003 ammattikorkean.

Nuo tuli ekana mieleen noista vuosista :D

Uutena vuonna 2000 oltiin tampereen keskustorilla katsomassa ilotulitusta kun joku heitti armeijan savukranaatin torille, jäi tulitukset osittain näkemättä...

2003 ostin husqvarnan kevarin joka herätti ansaittua kauhua ja kunnioitusta dt-miesten keskuudessa.

Joskus tuona aikana rikoin myös polven freestyle hiihtely hommissa, kaikki mön paskaks ja magneetin jälkeen oli a4 lappu täynnä polven vikaraportista. Vuoden päivät sitä siinä paranneltiin ja ihan hyvä tuli.

Elämä oli mukavan huoletonta ala-asteikäsenä. Meille otettiin eka kissa ja heti se jäi auton alle, mutta selvis kuitenkin. Muut luokan tytöt kiusas, mutta se ei haitannu, koska mun paras kaveri oli poika, joka oli 25 senttiä mua lyhyempi, mutta maailman pisimmät ripset.

Ensimmäisten tietojen saaminen WTC:n iskuista irkissä, siitä sitten tv:n ääreen ihmettelemään, että missä ne uutiset. Silloin tuli tajuttua, kuinka paljon tehokkaampaa sosiaalinen media on tiedonvälitykseen.

2001 otin ensimmäisiä treeniaskelia punttiksella

Yliopisto-opinnot alkoivat, minkä seurauksena en muista ajanjaksosta paljoakaan. WTC-iskuista kun näin ekat pätkät, mietin ensin että mikä leffa tulee tähän aikaan. Jostain syystä myös Tommy Salon hörppäys Salt Lake Cityssa on jäänyt mieleen. Urheiluvammoja: 10+ tikkiä naamaan ja nivelsiteet repesivät nilkasta, eri kerroilla.

Yläasteaikaa, ensikosketus kuntosalitreenaamiseen ja ainaki ekat kovemmat humalat sopii tohon ajanjaksoon.

Mulla tais muuten olla käsi paskana+kipsissä WTC iskuista tiedon saatuani. Kaaduin "vesiselvänä" juostessani saunasta möksän rantaan, avomurtuma siitä tuli ja luut törrötti ulos. Ja taisi muuten olla WTC iskujen aikaan tai sitä ennen se paska lääkärilakkokin. Ainakin mun käsi tulehtui tuolloin kun ei tahtonut saada hoitoa ajoissa.

Ja yhtenä päivänä duunikaverit haki mut himasta kun oli ihan pakko jeesata jonkin tuntemattoman laitteen kanssa jota kukaan muu ei mukamas hallinnut.

Jees, asioita tulee mieleen kun niistä lukee.

2000: Pääsin amiksesta.
2001: Olin töissä leipäkuskina ja treenattiin kovaa Suomen toiseksi kovimman crossfittaajan Tuomas Vainion kanssa..
2002: Menin inttiin Säkylään 2pionkiin.
2003: Eka vakavampi seurustelusuhde:)

2000: täysi-ikäisyys, ajokortti ja ensimmäinen perheen ulkopuolinen työpaikka
2001: lukiosta hus pois
2002: Intti Säkylän Krh:ssa ja muutto ekaan omaan kämpään
2003: Sain pillua ekan kerran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom