Muille koirille agressiivinen American Bulldog

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peklo
  • Aloitettu Aloitettu
Johtajuuden puutteesta ne ongelmat yleensä johtuvat. Hienoa, että koira on nyt "hanskassa"! :) Tuhoaminenkin saattaa helpottaa, kun koira pääsee taas kunnolla lenkeille (oletan, että lenkit ovat huomaamattaan lyhentyneet / vähentyneet koiran ongelmallisen käytöksen johdosta) = pääsee purkamaan energiaansa luvalliseen touhuun.

Näin minäkin toivon! Ovat lyhentyneet, huomenna alkaa taas normaalit kuviot: juoksua, vetoa ja jälkeä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs minä sanoin! ;) Selättäminen ja muu fyysinen ojentaminen on turhaa kun psykologisilla keinoillakin pärjää ja saletisti luot noin paremman suhteen koiraasi :)
Nyt vaan jatkat samaa rataa ja pian huomaat, että koira alkaa toimia entistä paremmin kun opit lukemaan koiraa ja se ymmärtämään paremmin sinua.

Luonne testissä koira osoitti vahvan "kovan"koiran maineen ;) jonkun verran pelkäsi nopeaa ja yllätävää tilannetta, purki agressiona nukkea kohtaan! Ja pääasiassa pitää minua pellenä, eli ei siis minään :/ no löytyipähän pitkästä aikaa olento/otus joka ei minua "tottele" ;D
mistä yhdistelmästä sun bulli on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom