Muijakaverit

Millä ihmeellä te olette saaneet tyttöystävät/vaimot tajuamaan
että treenaatte ihan tosissanne?

Sattui vaan tossa jouluna tapaus että että käsi
meni vähän rikki eli ei paljon pystyny treenaan ja muija
ihmetteli kun mua aika paljon vitutti,
ja sitten se vielä yritti mua suklaalla lohdutella mitä oli mulle ostanut vissiin 3 pakettia lahjaksi..:mad2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Relaa, hyväähän se vaan tarkotti. Yhessä taannoisessa voimamieskisassa eräs kisaaja sanoi: "Loukkaantumisille ei voi mitään. On vain toivuttava ja palattava." Niin yksinkertastahan se on.

Hyvin harvat ymmärtää, harvat naiset ottaa mitään harrastuksiaan niin tosissaan. Ja voimailua harrastavan miehen on pakko ottaa harrastus niin tosissaan kuin pystyy. Toi suklaalahja kuulostaa mun korvissa ihan älyttömän "söötiltä" (niinkuin naiset sanois), älä sellasesta suutu.

Originally posted by sterpuska
Niin piti kirjoittamani, että se oli ihan söötti idea
lukuunottamatta sitä että en ole varmaan 2vuoteen
laittanut naamaani mitään missä on yli 15% rasvaa.

Saa vaan nykyään jatkuvasti selittää miksi salilla pitää käydä säännöllisesti ja syödä säännöllisesti. RASITTAVAA

Joo ja kyllähän te kaikki ketkä treenaatte kovaa tiedätte
minkälainen fiilis tulee jos ei jostain syystä pääse salille.

Luojan kiitos treenaavasta tyttöystävästä... :cool:

Ku alotettii seurustelee nykysen vaimon kans, mä varotin sitä et melkee joka päivä menee harrastusten paris, ja hän lupas olla asiasta huomauttelematta. Lupaus on pitäny!!!!:)

Niinpä niin

Ei kannata ainakaan suuttua, hermot siinä silti voi mennä kuitenkin kun jatkuvasti saa selittää.

Tiedän omasta kokemuksesta kaverien kans et tiukkaa joskus on ja usein meen tyhmänä niitten tahdin mukaan...Toisaalta yritän olla olematta liian tiukkapipo ja itsekäs. Jossain pitäs olla se kultainen keskitiekin...

Sinkku oon ite ja vaikee kuvitella et yhteiselo sellasen kans toimis, joka ei kunnioita toisen innokasta harrastusta. Oon jo luopunu toivosta et löytäisin jonkun urheilullisen miehen mut voihan joku vähemmän urheilullinenkin ite harrastaa jotain niin intohimosesti että tajuaa mitä liikunta merkitsee mulle.

Hm, kaikkihan yleisesti tietää että suklaa on ns. lihottava aine mutta harva tietää kuinka paljon siinä on sokeria/rasvaa jne vaikka ottais vaan yhen konvehdin! Pieni palahan se vain on mut rasvaa ja turhia kaloreita ihan perkeleesti :( Mut toisaalta, jos et dieetillä oo ni ei kai yks suklaapala treeniä pilaa?

Re: Niinpä niin

Originally posted by Angelica-82
Oon jo luopunu toivosta et löytäisin jonkun urheilullisen miehen

Miksi ihmeessä? Ainakin tämän palstan perusteella tuntuisi, että enemmän on urheilullisia miessinkkuja kuin naisia, siis semmoisia, jotka vähänkään tosissaan jonkun liikunnallisen harrastuksen ottavat. Ehkä olet etsinyt vääristä paikoista (baarit, diskot), joissa urheilullisemmat jampat harvemmin aikaansa kuluttavat ;)

Ei ole onneksi ollut kyseistä ongelmaa. Tyttöystävä on itse töissä salilla jossa käyn ja treenaa itsekin, vissiin sitä kautta ymmärtää mitä tosissaan treenaaminen vaatii. Ei ole valitusta kuulunut vaikka itsestä välillä tuntuu että elän enemmänkin treenamisen mukaan kuin hänen mukaansa, siitä kaunis kiitos hänelle. Heh, sanoin äskettäin kokeilevani tribulusta ja siitäkös se valitus vasta alkoikin, "sehän on doping-aine ja blaa blaa blaa...". Mitähän tapahtuu kun sitten muutaman vuoden kuluttua ilmoitan ottavani pienen thaikku-kuurin.:D

Originally posted by Ced G
Hyvin harvat ymmärtää, harvat naiset ottaa mitään harrastuksiaan niin tosissaan. Ja voimailua harrastavan miehen on pakko ottaa harrastus niin tosissaan kuin pystyy.

Naisten täytyy ottaa voimaharrastus ehkä hitusen enemmän tosissaan kuin miesten, koska lihas ei kehity niin tehokkaasti ja isoksi kuin miehillä.

Mutta en nyt rupea siitä väittelemään, vaan haluaisin muistuttaa muutamista naispainotteisista harrastuksista, jotka vie elämästä valtaosan, nimittäin kaikenlainen kilpavoimistelu, baletti, tanssi tms.. Harjoituksia joka päivä, "pahimmillaan" useamman kerran päivässä. Joillain menee koulukin sen harrastuksen ehdoilla.

Myös musiikkiharrastus vie ihmiseltä hirveästi aikaa ja energiaa, jos haluaa tason pysyvän korkealla.

Meillä onneksi molemmat reenaa ihan täysillä, joten ei ole ongelmia juuri minkään kanssa.

Siskoltakin tuli porkkanaa joululahjaksi, koska "eihän nyt teille voi ostaa suklaata, ku ette te syö mitään herkkuja." :D

Re: Re: Niinpä niin

Originally posted by Iivili
Miksi ihmeessä? Ainakin tämän palstan perusteella tuntuisi, että enemmän on urheilullisia miessinkkuja kuin naisia, siis semmoisia, jotka vähänkään tosissaan jonkun liikunnallisen harrastuksen ottavat. Ehkä olet etsinyt vääristä paikoista (baarit, diskot), joissa urheilullisemmat jampat harvemmin aikaansa kuluttavat ;)

Totta, mutta kyllähän urheilulliset jampatkin baarissa käyvät (ainakin itse melkein joka viikonloppu) mut eihän siellä tartte aina tenuta ihan sikakännejä...tosin oon huomannu et ku oon suhteellisen selvinpäin ni eipä tuu hirveesti naisia juttelemaan, normaalissa bilekunnossa on ihan eri juttu... kai naiset ei sitten uskalla lähestyä tuollaisessa ympäristössä selvää ja "urheilullista miessinkkua" jos varsinkin itse on vähän ottanu...
no tuo baarimiljöö nyt on vähän sellanen paikka et tuskin sieltä sitä oikeaa löytääkään, mene ja tiedä...

Re: Re: Re: Niinpä niin

Originally posted by Siima
Totta, mutta kyllähän urheilulliset jampatkin baarissa käyvät (ainakin itse melkein joka viikonloppu)

Niin käyvät. Tälläkin palstalla on useita urheilullisia miehiä (toiset sinkkuja, toiset ei), jotka käyvät baarissa joka viikonloppu. Tahtoo vaan olla niin, että moni näistä kyseisistä ihmisistä on sijoittuneena ravintolan oven läheisyytteen tai sitten jostain syystä narikan tietämille ;)

Mä oon kans pistäny merkille että tän palstan sinkuista on joku 80% miehiä ja vain 20% naisia. Eli naisilla on kyllä valinnanvaraa urheilullisista kumppanista mutta meillä sitte ei kyllä oo :( .

Miehenpuoliskot...

Ja miten ihmeessä saa miehen ketaleen ymmärtämään,että kämppä ei siivoudu ittestään,kaupasta tavarat ei kävele itsekseen himaan,eikä puhtaat vaatteetkaan ihan noin vaan sinne kaappin "mene"???!?!!!:mad2: Prkl,ja sitten pitäs jaksaa tosissaan reenata,töitten ja kaiken muun päälle....
Joskus tosissaan menee pinna,vai kuinka moni teistä körsseistä tekee KAIKKI kotihommat,että eukko pääsee salille?Ja tukee vielä mössöhuuruissa,ja tekee safkat että kulkee....Pliiz horo,kyylääs peiliin välillä,ja maailmanhan kaataa yks suklaarasia...:evil:

Re: Miehenpuoliskot...

Jos on noin huono säkä miehen valinnassa käynyt niin kannatta laittaa vaihtoon...
Kyllä nykyään löytyy miehiä jotka auttaa kyseisissä asioissa.

Ja SUKLAA ON PAHASTA
:urjo:

Yhtä en vaihda,ja ne on kalsarit...Ei vaan!En kai mä nyt ukkoa vaihtoon pistä,kun ei siitä muuta vikaa löydy....se on reenannu kauemmin joten tuntuu,että sillä on suurempi oikeus kun mulla...:)
Suklaa on pahasta,oikea manalan keksintö!Välillä vaan raivostuttaa,kun äijät jupisee niin turhista.Tosin ittellä ei olis tullu mieleenkään tyrkyttää suklaatia /vähätellä asiaa...miehet on poikia ja naiset vosuja,niin se on ollu,ja niin se tulee olemaan,ette tekään ymmärrä kaikenlaisia meijän höpötyksiä,mulkoilette ja pyörittelette silmiänne....:D Next time,kun kynsi katkeaa niin älä mene hymistelemään vaan rahtaa eukko kosmetolookille,kynsifiksaukseen :p
Ps.Herneet pois;)

Originally posted by sterpuska
Jos on noin huono säkä miehen valinnassa käynyt niin kannatta laittaa vaihtoon...
Kyllä nykyään löytyy miehiä jotka auttaa kyseisissä asioissa.

Näin on, mä en ainakaan edes kehtais teettää omalla puolisolla (ei kyllä oo sitä nyt) noita kaikkea. Eiks toi yhteinen koti tarkota sitä että siellä molemmat tekee sen eteen hommia ja mikäs sen mukavampaa kun esim. ruuan laitto yhdessä.

Originally posted by Sanniella
Ja miten ihmeessä saa miehen ketaleen ymmärtämään,että kämppä ei siivoudu ittestään,kaupasta tavarat ei kävele itsekseen himaan,eikä puhtaat vaatteetkaan ihan noin vaan sinne kaappin "mene"???!?!!!:mad2: Prkl,ja sitten pitäs jaksaa tosissaan reenata,töitten ja kaiken muun päälle....
Joskus tosissaan menee pinna,vai kuinka moni teistä körsseistä tekee KAIKKI kotihommat,että eukko pääsee salille?

Jos sulla on semmonen mies, joka noita asioita ei ymmärrä, niin tässäpä uutisia: hän ei hyvin todennäköisesti IKINÄ ymmärrä niitä, ei tulevaisuudessakaan. 100% kaikkia kotitöitä en minäkään ole ikinä tehnyt, enkä tee, mutta n. 50% (ajoittain enemmänkin, riippuu tilanteesta) olen valmis tekemään, ei tee tiukkaa. Munani ei siitä pienene eikä testotasoni alene. Periaatteena on, että ei ole olemassakaan miesten ja naisten töitä. On vain hommia, jotka pitää tehdä, sillä selvä. (tuo siis kotitöistä)

Viitaten myös aiempaan kommenttiisi ("En kai mä nyt ukkoa vaihtoon pistä,kun ei siitä muuta vikaa löydy"), niin kyse on tärkeysjärjestyksestä, taas kerran. Suotta on uikuttaa ukon kotitöiden tekemättömyydestä, jos se ei loppujen lopuksi ole niin tärkeä asia, että ukko joutaisi vaihtoon sen takia. Sen kun jatkat kodin yleiskoneena olemista, jos olet päättänyt, että ukko kelpaa vaikka röhnöttää sohvalla töllöä tuijottaen (tai huhkii salilla) samalla kun ite esim. käyt kaupassa ja laitat ruokaa ;) Se on oma valintasi ja elämäsi. Onko se kumminkaan kestävä ratkaisu parisuhteessa, että vain toinen osapuoli tekee ja toimii jollakin parisuhteen osa-alueella?

Ja vielä kerran, koska tästä on joillakin palstalla ollut epäselvyyttä: Iivili on mies ja heteroseksuaali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom