Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huoh, tein tänään kans tota olkapääreeniä mitä oli videossa lukuun ottamatta pystypunnerrukset ku ei enää pysyny. Olin vetäny jo pari jumppaa siihe alle ni tuntu et jos nostan painot kohti taivasta ni ne tippuu mun päähä. Puristusvoima oli nollillaaaaaa... Mut joo, jopas otti olkapäihin! Nyt ei jaksanu puurolautasta melkei mikrosta nostaa ku olat on tulilla. JEE!!! Mut hei tytöt, se takaolkapää on mulle ihan hui hai hepreaa? Voiskos joku antaa jottai vinkkiä missä se sijaitsee ja (tajuan et jossai tuol takana mut tarkallee missä) ja miten sille voi tehä reeniä nii ettei selkä tuu mukaa? Vai tuleeko se? Tiedän googlekin on keksitty mut tänään en ainakaa enää pysty enkä jaksa sitä ite hakea, huomenna on kyl uus päivä. Mut nyt toivo heräsi että mullaki voi joku pv olla olkapäät! :D
Mulle toimi heti se, kun ajattelin, että nostan painot ylös ja siellä yläasennossa eteenpäin. Pikkurilli johtaa liikettä. Toki koko liike tapahtuu vartalo lattiaa kohden. Toisaalta ite en ees oo niin jyrkässä kulmassa kuin monet.Huoh, tein tänään kans tota olkapääreeniä mitä oli videossa lukuun ottamatta pystypunnerrukset ku ei enää pysyny. Olin vetäny jo pari jumppaa siihe alle ni tuntu et jos nostan painot kohti taivasta ni ne tippuu mun päähä. Puristusvoima oli nollillaaaaaa... Mut joo, jopas otti olkapäihin! Nyt ei jaksanu puurolautasta melkei mikrosta nostaa ku olat on tulilla. JEE!!! Mut hei tytöt, se takaolkapää on mulle ihan hui hai hepreaa? Voiskos joku antaa jottai vinkkiä missä se sijaitsee ja (tajuan et jossai tuol takana mut tarkallee missä) ja miten sille voi tehä reeniä nii ettei selkä tuu mukaa? Vai tuleeko se? Tiedän googlekin on keksitty mut tänään en ainakaa enää pysty enkä jaksa sitä ite hakea, huomenna on kyl uus päivä. Mut nyt toivo heräsi että mullaki voi joku pv olla olkapäät! :D
Mulla on sellanen ongelma, että yläkroppa-treenin jälkeen (erityisesti siis olkapää-treenin..) hartia menee ihan hiton jumiin!!! Mikään ei oikein auta sillon, tietty kun lihakset kipeytyy treenistä..päähän koskee ja meinaa tulla migreenin oireita! Help!
Onko kellään samaa..??
Fysioterapeutti minulle myös joskus neuvoi, että salilla kannattaa yläkropan käsipainoliikkeet tehdä vuorokäsin, mikäli kärsii niska-hartia-seudun vaivoista.
Mä teen viparit 10-12,5kg:lla ja eteen nousee 7kg käsipainot, mut omasta puolesta voin sanoo, että kunnollista treeniä tulee uudellakin liikkeellä, vaikka painot tosiaan minit. On niin erilainen liike ja ekoja kertoja tekee, niin tyydyttävä aloitteleen pienemmillä. Ja tuntuma lihaksissahan sen kertoo, meneekö treeni perille, painoja tuijottamatta. Pitänee kokeilla toistepäin eli vipari, eteen, alas ja kattoo onko samat säälineloset vai pystyykö tekeen isommilla.
Jos pystypunnerrus on tota luokkaa niin miten voi edes kuvitella tekevänsä vipareita 10 kg kööpeleillä? Puhutaankohan me kaikki nyt samasta liikkeestä?Kiitti! Kieltämättä olkapäihin oon saanu poweria, mut noi mun vipunostot sivulle on tähän asti ollu niitä edestä, lähes yhdestä lähteviä. Toisin sanoen, kun lähden tekemään niitä sivulta, vartalon vierestä ylösnostaen, saan luultavasti tiputtaa pari kiloo pois. Pystypunnerrusta teen istuen 6 kg kp:lla viistosti eteen ja ylös, smithissä sama pystympään 27,5kg:lla. Ihan vaan vertailutiedoks. Mut olkatreenit on suosikki:thumbs: