Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:exitusletalis sanoi:Odotellaan tässä kommentteja Cocktonilta..
Dobermann sanoi:Syöt enemmän kuin kulutat lihoat, syöt vähemmän kuin kulutat laihdut. Miten toi ei iskostu ihmisten päähän.
Tahvo Tohveli sanoi:Rasva on perkeleestä tai hiilarit ovat kaiken pahan alku ja juuri. Ja proteiini taas tuhoaa munuaiset ja haurastuttaa luut, eli periaatteessa ei voi syödä mitään.
Dobermann sanoi:Syöt enemmän kuin kulutat lihoat, syöt vähemmän kuin kulutat laihdut. Miten toi ei iskostu ihmisten päähän.
Tahvo Tohveli sanoi:Minua häiritsee aina se, kuinka näissä dokkareissa ihmiset hehkuttavat, että nyt voi syödä "kananmunia kokonaisina ja pekoniakin!!!!". Mikä niitä on ennen estänyt syömästä ja eivätkö he muka tosiaan ole nitä syöneet?
Taby sanoi:Olipas se dokkari Itse en noista dieeteistä vielä tiedä yleistietoa enempää kun ei ole vielä ollut tarvetta käyttää enkä ole sen takia pakkista selaillut kyseistä infoa etsien, joten kysäisen nyt tässä pari juttua nopeesti.
Eli ainakin omasta mielestä eihän tuo voi pitemmän päälle olla hyväksi ? Toki hiilarit on osaltaan hanurista, mutta eihän tuollanen jumalaton rasvanmäärän syönti voi myöskään olla hyväksi ? Tuon kyllä ymmärtää, että syö paljon proteiinipitoista ruokaa kuten kana tai kala tms. Mutta jotenkin tuo menee mielestäni kuitenkin yli, että heitetään hiilarit kokonaan pois ja rasvaa pirusti. Eikö jonkinlainen välimuoto tuosta olisi hyvä runsaaseen aerobiseen kuntoiluun yhdistettynä ?
Ja vielä se, että onko kyseisen dieetin käyttö tarkoituksena hoitaa lyhyessä ajassa eikä esim. että monta vuotta käytetään putkeen ?
Oon sitten ihan n00b näissä asioissa, joten ei hirveitä tyrmäyksiä, kiitos :thumbs:
Critter sanoi:Uskaltaisitko sinä syödä, jos ne sinulle valheellisesti kerrotun perusteella aiheuttaisivat kuoleman ennenaikaisesti?
protsku sanoi:Jos on pakko vähentää jotain näistä kolmesta - rasvat, proteiinit, hiilihydraatit - niin totta kai kannattaa karsia hiilareita vähemmäksi. Näinhän bodaritkin tekee!
Tahvo Tohveli sanoi:...yleensä se ruokavalio on muuten aika kohdillaan. Tuollaisella "normaalilla" sohvaperunalla voisi minusta vähentää kaikkia kolmea.
protsku sanoi:Olen tästä hieman eri mieltä. Kyllä se on hiilarit kun paisuttaa tavallisia sohvaperunoita: limppari, pitsa, lihapiirakka, ranskanperunat, leivokset, sipsit, suklaa jne.
Timba79 sanoi:Toisilla toki toimiii ketoilut erinomaisesti, kuten Cocktonilla, mutta hän on kyllä käsittääkseni myös ottanut asioita hyvin selvää, eikä lähtenyt perse edellä puuhun.
Cockton sanoi:Pakkista lukemalla tajusin sitten olevani ketoosissa ja otin asiasta vähän enemmän selvää :D Viimeiset kuukaudet on menny hyvin, tuorein kokeilu on CKD, joka vaikuttaa toimivalta.
protsku sanoi:Olen tästä hieman eri mieltä. Kyllä se on hiilarit kun paisuttaa tavallisia sohvaperunoita: limppari, pitsa, lihapiirakka, ranskanperunat, leivokset, sipsit, suklaa jne.