Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ulkomaista tuotantoa tuo dokumentti, joten epäilen. Alkuperäinen nimiKorkkari sanoi:Katsokaa ja analysoikaa! Voi olla ihan mielenkiintoinen ohjelma. Olisipa väittely, jossa esim. Antti Heikkilä versus joku ihana plösö ravitsemusterapeutti.
Mutta onko kivikautiselta ajalta peräisin oleva ravinto-oppi terveellinen tai edes vaaraton? Atkins ainakin itse kuoli suhteellisen nuorena, rikkaana kyllä, mutta vain 72-vuotiaana.
luca sanoi:...
Siis, eikös Atkins kuollut liukastuttuaan jossain jäisellä kadulla? Vai muistelenko ihan väärin? Vai saako vähäiset hiilarit kenties monot vispaamaan kadulla miten sattuu?
Orava sanoi:Anssi tuonne pitäisi saada.
Orava sanoi:Mikä vitun atkinssi tuo on vedetään muroilla perseet ja itketään kun ei toimi?
Dragon sanoi:"Byääääh, mä olen jo viikon noudattanut tätä, paino ei ole tippunut 25kg, olo on kurja ja lenkillä pitää käydä..."
Tosi motivoitunut laihduttaja...
Jonny sanoi:Sanovat siinä vielä, että nainen on laihduttanut koko ikänsä ja mikään ei tunnu toimivan. Ei ihme jos saatana lopettaa viikon-kolmen sisällä. Taisi luulla itsestään liikoja kun luuli pääsevänsä poliisin kuntotestin läpi, hhahahahha eipäs päässyt. Tuskin pääsee viimeisellä yrittämällänkään.
Korkkari sanoi:Oli hauskaa, kun se yksi asiantuntija puhui "ihmeellisistä aineenvaihdunnallisista selityksistä", joilla Atkinsia perustellaan.