Movettaminen vs. miinuksilla treenaaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rickroll
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olen siis itse tällä hetkellä armeijassa ja aloin pohtimaan, että kumpi teidän mielestä olisi järkevämpää lihasten säilyttämisen kannalta, jos nyt moraaliset syyt unohdetaan.
Vaihtoehtoina puhdas movettaminen, jolloin et pääse käymään puntilla, koska olet "kipeä" , mutta saat kalorit täyteen päivän aikana, vai täysipäiväisesti intti aktiviteetissa mukanaolo ja illalla puntillakäynti, mutta jäät kokoajan miinuskaloreille.
Kumpi vaihtoehto siis parempi minimoidakseen lihaskadon?

Movettaa kanttii vaikkei ois nostanut punttia kertaakaan elämänsä aikana. Go for it!

Etköhän sä voi lopettaa ton pelleilyn samantien. Käyt armeijan miehenä läpi ja reenaat kovaa armeijan jälkeen.
Kiva venyttää esinahkaa vuoden verran ja reenata, kun samoihin tuloksiin pääset 3kk intin jälkeen.
Kato vaikka apulusta, se ei moveta eikä oo hiiri.

Peace :)

Huonoja vaihtoehtoja lihasten säilymisen kannalta molemmat. Jos haluat oikeasti panostaa treenaamiseen niin miten olis sivari, tai keplottelet vapautuksen jotenkin.

Kumpi vaihtoehto siis parempi minimoidakseen lihaskadon?

Muutamat sotkun munkit naamariin litran maidon kera joka päivä ja pirusti treeniä, niin liha kasvaa.
Intti on parasta aikaa treenata kun ei elämä häiritse.

Oletko kuullut sellaisesta kuin lisäravinteet... jauho säilyy tuvan kaapissa, lisää vain vesi = kevyesti saa vaikka 5000kcal päivässä.

Bitch please. Ihan vitun sama jos pari kiloa lihasta lähtee tai ei lähde. Muutaman vuoden päästä kuitenkin syystä tai toistesta kyllästyt bodailuun.

Etköhän sä voi lopettaa ton pelleilyn samantien. Käyt armeijan miehenä läpi ja reenaat kovaa armeijan jälkeen.
Kiva venyttää esinahkaa vuoden verran ja reenata, kun samoihin tuloksiin pääset 3kk intin jälkeen.
Kato vaikka apulusta, se ei moveta eikä oo hiiri.

Peace :)
Tunnustan, olen movettanut! Tunnustan myös että olen hiiri.

Hei! Mä tiedän tän!

Plussakalorit ja treenaus on oikea vastaus!

Perkeleen vaikeeta eikä onnistu joka päivä, mutta useimpina kassupäivinä kyllä.
Treenausta ei kannata jättää todellakaan.

Niin minkä takia sielä kalorit lähtökohtasesti miinukselle jää? 4 ruokaa päivässä tarjolla + sode + lisäravinteet ja/tai muut omat eväät. Voit vaikka vetää sikabulkin jos siltä tuntuu.

Jumalauta, olen pettynyt.
Yhesti vaan yhen päivän ku olis pitäny apukouluttajana olla :)

Alotuspostin kirjottajalle, kyllä siellä intissä voi ylläpitää massaa ja jopa kehittyäkin jos ei vielä mikään mörkö ole. Ite oon nyt reilu 7kk ollu intissä (tj58), painoa 3kg vähemmän mitä parhaimmillaan ollu mut voimatasot paremmat. Tosin ite oon sen verran kynis että kehittyminen on vielä helppoa.

Ite oon spollena eli ei ihan kevyimpiä hommia mut silti pystyy hyvin treenaamaan. Se on omasta tahdonvoimasta kiinni. Evästä otat aina mukaan ku tuut lomilta kassulle.

Oikea tyylihän on movettaa ja mennä sitten salaa salille kuten eräs tuttuni :D
Tonnikalahiutaleet öljyssä + mukesist "lainattu" tabasco oli meillä ainakin suosiossa :D

Joo ei intti tarkota automaattisesti lihaskatoa. Ite ainakin onnistuin ylläpitämään lihasmassaa ja voimatasoja intin aikana ihan kohtuullisen hyvin, vaikka käytännössä kassuviikoillakin meni 8h/vrk metsässä rämpiessä. Joku vahva treeniboosteri (Jack3d, Crack) vaan käyttöön. Paras nakki treenamisen kannalta on tietysti hakea spolleksi, todella kevyttä hommaa kuulemma. :D

Riippuu toki täydellisesti siitä missä käy intin ja mitä siellä tekee. Jos on joku merivalvoja, joka kuuntelee ahventen pulputusta, jää aikaa treenaamisellekin. Aukin ja rukin kautta tiensä supersotilaaksi rämpinyt, ja reilu 100 metsäaamua vuoden aikana viettänyt sissi sen sijaan menettää aika varmasti aika paljon lihasta eikä salille yksinkertaisesti ole mahdollisuutta edes mennä.

edit. Tai no siis nykyäänhän siellä intissä ei varmaan joudu tekemään yhtikäs mitään. "Silloin kun minä olin intissä...."

Meillä movetettiin päivät ja yöllä hiivittiin yksikön yläkertaan, jossa oli penkki, levypainoja, yksi käsipaino ja ddr-mallin kuntopyörä.

Siellä oli parhaillaan kuusi jätkää vääntämässä kaikkea mahdollista. Sotkun munkit oli mukana, joten vielä plussakaloreilla.

Movettaminen meinaa MotivaatioVemppaa, eli meet veksiin sanoon että nyt on ripuli kun olis jotain paskaa palvelusta. Voittajan valinta.

mä haluun nähä sen supersotilaan joka sen 100 aamua siellä metässä viettää.. :hyvä:

mutta tosissaan.. taitaa olla sellaiset paikat missä ei kerkeä enää treenaa niin aika vähissä.. santiksen aukissa oli enemmänkuin aikaa treenata iltaisin vielä muutama vuosi takaperin.. eikä siellä oikein muuta tehty.. puolet koko rakennuksesta tais ängetä samaan aikaan salille :rock:

ainoat paiakt missä uskon, että oikeasti vedetään edelleen täysii on laskuvarjojääkärit, taistelusukeltajat ja varmaankin ne erikoisrajajääkärivartijahathatSUPERswat tyypit..

Back
Ylös Bottom