Movember eli No Shave November

Jatkossa noi voi varmaan laittaa suoraa Hekeille yksityisviestillä. Täällä kasvatetaan viiksiä ja huomionkipeät tytöt vois tyytyä kohtaloonsa että kerrankin on ketju jossa heillä ei oikeasti ole juurikaan tekemistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkossa noi voi varmaan laittaa suoraa Hekeille yksityisviestillä. Täällä kasvatetaan viiksiä ja huomionkipeät tytöt vois tyytyä kohtaloonsa että kerrankin on ketju jossa heillä ei oikeasti ole juurikaan tekemistä.

No mitäs vittua.

No mitäs vittua.
Nyt malttia, kyllä sullakin voi vaihdevuosien jälkeen alkaa viikset kasvaa ja sit voit osallistua movemberiin.

edit: Vielä kuva omista puikoista, 23pv vielä aikaa kasvattaa kunnon pensselit...
puikot.jpg

Hahah, totta puhelet veliseni. Itse lähinnä mielenkiinnosta halusin vaan nähdä että puhutaanko tässä ny oikiasti karvasista sääristä vaiko jostain muusta. AA, olen pettynyt:(

Tuntuu että noihin "hulk hoganeihin/ kilmistereihin" on ikäraja :/ tämmösen pojankoltiaisen naamalla ei näyttäny vakuuttavalta kun joskus pitemmästä sängestä muotoilin.. :nolo:

edit: Jos sitten 30v +?

Tässä saldoa ensimmäisen viikon jälkeen, toivottavasti kuvasta ei tule järjettömän iso.
movember2.jpg

Mä en ihan päivittäin viitti, mutta noin 2-3 pv välein kyllä yritän. Toi kaulan iho menee niin pirun herkästi näpyille.

Mun täytyy höylätä, partakoneella ei oo mitää virkaa mun karvojen kanssa. Mutta se tuo naamaan semmosen kuluneen ja karun tatsin. Mulla olis tässä offilla kertyny älytön kroppakarvoituskin, mutta en jaksa ajaa kun en oo biitsille menossa ja panen vain vaimoa.

Yllättävän moni kritisoi tätä touhua naurettavaksi ja varsinki homojen hommaksi. Vois loppukuusta pykätä homokalenterin ensi vuodelle pystyyn, menekki 100% varma

Yllättävän moni kritisoi tätä touhua naurettavaksi ja varsinki homojen hommaksi. Vois loppukuusta pykätä homokalenterin ensi vuodelle pystyyn, menekki 100% varma

Tullu siihen tulokseen että nykymaailmassa se on ihan sama mitä sää teet niin haters gonna hate.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom