Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aloitin etuajassa, kerkes kasvaa n. viikon mutta on niin valkosta ettei mitään tolkkua :D kulkee suvussa tämä viiksettömyys vaikka ikääkin tosin vasta 18, parta kasvaa hyvin mut viikset vaan ei :D

Kuinkakohan moni viiksivallu oikeasti lahjoittaa rahaa sinne säätiölle? En ole kuullut kenenkään tuttuni lahjoittaneen, viiksiä ovat kyllä kasvattaneet.

Aloitin etuajassa, kerkes kasvaa n. viikon mutta on niin valkosta ettei mitään tolkkua :D kulkee suvussa tämä viiksettömyys vaikka ikääkin tosin vasta 18, parta kasvaa hyvin mut viikset vaan ei :D

Kuva mustavalkosena näkyy paremmin :D ;)

Hölmö! Hommahan menee niin että jengi näkee sun viikset ja sit menee lahjoittaan rahaa!

Aha...vaikka näkisin tuhannen partamarkon tai viiksipeten kuvan, tokko lahjoitan juuri heidän takiaan yhtään mitään. Jengi ei siis toimi ihan noin...no, osa toki toimii. Osa toki toimii niin, vaikka yhtäkään tom of finlandia ei pyörisi nyt joka paikassa tän kuun ajan.

Perkele ku hittaasti lähtee kasvamaa, mite jätkillä?

rWLvZKz.jpg

Perkele ku hittaasti lähtee kasvamaa, mite jätkillä?

katso liitettä 107574

Olisit tyytyväinen, perkele. Otin tietoisen varaslähdön ja aloin kasvattamaan jo pari viikkoa sitten. Ihan vaan että joku edes huomaisi kuun lopussa, että mulla on viikset. Lähinnä skabaillaan kavereiden kanssa, että kuka näyttää typerimmältä. Movemberin alkuperäisideaa ei siis tule näillä haivenilla noudatettua, mutta hauskaa saa pitää silti. On myös hienoa nähdä kunnon tuhinaviikdiå kadulla.

katso liitettä 107606

Taitaa 48h tulla täyteen. Perkule että kasvaakin..

Muotoilen kun mulla strategia. Sivuilta oon ajanu, sinne kasvaa niin nopeasti.

Se on jännä se mystinen häpeä, joka viiksien mukana tulee. Saas nähä jänistetäänkö tässä vielä....

edit. jahas tuplana

Liitteet

• dsada.jpg
    dsada.jpg
    61,9 KB · Katsottu: 376
  • asdas.jpg
    asdas.jpg
    31,7 KB · Katsottu: 393

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom