Movember eli No Shave November

5 päivää sitä kesti ja siistin naamani trimmerillä. Mutta voin olla hengessä mukana kasvattamalla ryijyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jo tähän mennessä olevan saanut kuulla vaimolta, lapsilta, parilta naispuoleiselta työkaverilta ja anopilta olevani typerän näköinen ja tätä ei ole ennen tapahtunut. Vihaajat vihaa, tästähän viiksenkasvu saa vain lisää puhtia! Malli on jo hahmottunut, lievästi huulirajan alapuolelle viettävät pelkät.

Hah! alussahan tää vasta on :) paremminki komiat tulee... jos tulee

edit: minkälaista muotoilua ootte ajatellu? tähän tyyliin olis nätti http://thesebootsaremadeforstalking.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/12/bradsstache.jpg

Ai tollaset "Andy McCoyt" meinasit. Mä ajattelin vähän tällasia Chaplineja:

mo-chaplin.jpg

Ajaisit nyt vaan, näytät muuten entistä hirveemmältä

- - - Updated - - -

Ps. ;)

No olisihan se aika kamala juttu että näyttäisi entistä paremmalta kun jättää sääret ajamatta.

- - - Updated - - -

Tuolleen niinkus aika nössö heitto ;)

Eikä ole, ottaen huomioon että kuljen shortsit jalassa suurimman osan ajasta!

Ei jumaliste, itekki tuli lähdettyä tähän vouhotukseen mukaan ja rumat kalapuikothan on kovaa vauhtia haituvista muodostumassa tohon huulen päälle... Saas nähdä miten pahasti orastavan tapailu suhteen vastapuoli säikähtää jäätäviä pensseleitä, jos juoksee pakoon omapaha on tappionsa, sillä on tää sen arvosta :D

Väri vois olla tummempi, mutta eiköhän nää mene. Otan muuten kuun lopussa passikuvan näillä viiksillä ja se tulee sitten henkilökorttiin.

kkZwmzD-2.jpg

katso liitettä 107691

Kumma ku viikset kasvaa hitaasti, mutta noi saakelin sivut. Aamulla höylätty ja hillitön sänki. Mutta tossa malli mitä pykään. Ipadilla otettu kuva niin ei kovin häävi.

Kumma ku viikset kasvaa hitaasti, mutta noi saakelin sivut. Aamulla höylätty ja hillitön sänki. Mutta tossa malli mitä pykään. Ipadilla otettu kuva niin ei kovin häävi.

Lemmyltä mallia muotoon!

Minkäköhän ihmeen tähden mä tätäkin ketjua seuraan?!

Jos tohon tahtiin kasvaa niin movemberin jälkeen kun on nenän alla jo tupsua --> Hulk Hoganit. Toi ei kuitenkaan toimi jos sulla kasvaa viikset noin paljon hitaammin kuin noi kahvat :D

Seurantakuva tähän paikkaan.

movember2.jpg

Liitteet

• movember2.jpg
    movember2.jpg
    328 KB · Katsottu: 1 369
katso liitettä 107691

Jumalauta mä olen tiennyt kaikki nämä vuodet pelkästään kirjoitustensa perusteella, että hkuja on kunnon miehinen mies eikä mikään poika. Charmia tuovat ikäurat naamassa ja leukakin mallia Ritke Vorrester. Asiaa!

Jumalauta mä olen tiennyt kaikki nämä vuodet pelkästään kirjoitustensa perusteella, että hkuja on kunnon miehinen mies eikä mikään poika. Charmia tuovat ikäurat naamassa ja leukakin mallia Ritke Vorrester. Asiaa!

:D no vanha ainaki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom