Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mukana ollaan, kuten viime vuonnakin. Ja myös keräyksessä, tietenkin. Viime vuonna taisin kerätä muistaakseni huikeat 35e, ollen lätkäjengimme ykkönen. Tänä vuonna tavoitteena vähintään 50e! Toivottavasti ei tarvitsisi ihan hirveän montaa kymppiä itse laittaa, että pääsee tuohon :)

Mä ajattelin hoitaa tän tänä vuonna kunnolla ja oikein. Perustin movemberin sivuille "härkäklaani" -kerhon. Saa joinia ja lahjoittaa.

Itse näytän ihan törkeeltä perverssiltä viiksillä, mutta antaa mennä vaan. Loppukuusta sitten jonnekkin baariin pelottelemaan nuoria tyttöjä :D:D

Mä oon jo nyt niin törkeen näkönen ollu jo pitkän aikaa, että vois olla vaihtelua olla ilman viiksiä ja partaa se pari päivää kuun alusta... :D Eli mukana ollaan. (niin ja kasvatellaan niitä viiksiä sitten vain)

Kasvatan viiksiä muiden iloksi ja vaimon kauhuksi aivan muina aikoina. Viiksien pointti on se, että niitä kun pitää, niin kellään muilla ei ole. Marraskuu on siis erittäin huono shokeerausaika, kun toiset hakee jotain yhteisöllisyyttä.

Tässä oma lähtötilanne. Muut karvat höylätty mutta pensselit ajettu 6mm tallalla. Tiedän että olis pitäny lähtee posliinilla, mutta huomioiden laiskan karvankasvun, luulen että näin päästään törkeämpään lopputulokseen.

Liitteet

• Lähtötilanne.jpg
    Lähtötilanne.jpg
    89,8 KB · Katsottu: 801
eli tarkotus on kasvattaa pelkästään viiksiä?parta ajetaan pois?eli gillette on jatkuvasti tulilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom