Movember eli No Shave November

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otin varaslähdön jo maanantaina kun jätin pensselit ajamatta, tosin kaverina nuilla on ujo boxet-parta. Pitää kuintenkin töiden varjolla pitää naama edes jossain kuosissa :D. Kuun lopulla vois sitten riipasta tuon onnettoman leukaparran pois ja ottaa hiukan fotoa. Tavoite semmonen kunnon trucker pehko.

Eilen illalla ajoin parran, mutta jätin viikset. Ihan söpöt amisviikset on nyt.

No mitä vässyköintiä tämä oikeen on?

1395814_10152076557788777_961885466_n.jpg

So fresh, so clean

Tästä lähdetään itse liikkeelle:

movember1.jpg

edit: parta saa pari päivää kasvaa, niin rajaaminen on helpompaa

Pikkasen otin kai varaslähtöä... leuka siloiteltu gilletellä, mutta viikset ajoin ihonmyötäisesti rajaimella välttyäkseni näppylöiltä heti aloituksessa.
Tuleekin mieleeni aihetta sivuava anekdootti. Don Siegel oli pyytänyt Charles Bronsonia ajamaan viikset pois elokuvaa Telefon (kohtaukset NL:ssa kuvattiin Suomessa ja sivurooleissa vilahtivat Åke Lindman, Ansa Ikonen ja VV Salminen), Bronson oli vaan tylysti vastannut "No Moustache, No Bronson". Siegel oli taipunut ja Bronson sai pitää sekä viikset että roolin.

Ajoin kaikki pois, vaikka vähän houkutti jättää 5-6 päivän kertymä ylähuuleen. Eikä mitään partacheattia vaan pelkät koko kuukauden!

Voisin osallistua, eli pidän koko naaman sileänä koko kuukauden ajan, joka aamu höylälle pois pienikin sänki. Se olis jotain ennenkuulumatonta mulle.

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa virallisesti mukana. Kerran olen aiemmin komeat pistoolin kahvat kasvattanut, mutta ne oli liian tyylikkäät niin nyt mennään pelkillä. Se tosin hieman harmittaa, että pelkät on jonkin verran vaaleampaa karvaa kuin muu parta.

Ajoin pari päivää sit pois kaiken naamasta. Mulla on siis ollut jonkinnäköinen parta+viikset combo noin 3,5 vuotta. Tuntuu saatanan alastomalta ja näyttää hölmöltä kun ei ole tottunut taas tähän siloposkilookiin. En tiedä miksi juuri nyt tuli vedettyä kun marraskuukin alkoi Movember-juttuineen, jonka tajusin oikeastaan vasta jälkeenpäin. No alkoholilla oli kyllä osuutta asiaan. :D

Ensi kuussa on sitten naisten vuoro: PUSSYMBER = Ensin pipari aivan posliiniksi ja kuva FB:hen....sitten kuukauden verran ruohikon kasvatusta ja voittaja on se, joka on komeimman ryijyn kasvattanut. Jotenkin tällä kaikella saadaan sitten rintasyöpä katoamaan. Ihmiset niiku vissiin lahjottaa rahaa. Muuten ne ei lahjottas. Tai jotain. WTF!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom