Movember eli No Shave November

Ite ajoin eilen. Emäntä värjäsi loppuhuipennukseksi kajalilla vaaleat mutta suht. tuuheat viikseni. Oli kieltämättä tyylikäs, harmi kun ei normaalisti kasva niin tummat. Katsoin tuossa kokonaan kotimaisen Hovimäki-sarjan. Reilu 100 vuotta sitten kaikilla kunnon miehillä oli viikset, oi niitä aikoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinkas moni veti hitlerit tai kiinalaiset viiksiä ajaessa? Mie yritin kiinalaisia, eli tupsut sinne reunoille ja keskeltä paljaaks, mut miun trimmeri ei tehonnu viiksikarvoihin, vaan nyppi ihan helvetisti. Eli en päässy ottamaan ees facebookkiin uutta profiilikuvaa :( Vittu näitä vehkeitä!

En muuten aja näitä onnettomia viiksiäni pois, vähän vaan trimmailin siistimmäksi. Tosin jää kyllä toi parta tohon leukaankin.

LÉ PELKÄT

w2eyaf.jpg

Vaimon mielestä olisin voinut kernaasti pitää viikseni. Ajelin sitten rapeloissani günthereistäni sellaiset pienet "gayprofessori"-malliset. Eivät kuitenkaan, perkele, kelvanneet. Ihme tuuliviirejä nuo naiset.
Ollaan sitten taas 11 kuukautta ilman.

Kuinkas moni veti hitlerit tai kiinalaiset viiksiä ajaessa?
Tietysti. Viiksien/parran parhaita ominaisuuksia on nimenomaan se, että pois ajamisen yhteydessä voi leikkiä ajatuksella, että kuinka dorkalta sitä voikaan näyttää, kun oikein yrittää.

Evolution by mustache

Olin viikonlopun kipeänä eli ei paljon napannut alkaa näyttää sängelle höylää. Tähän päästiin ja pientä luopumisen tuskaa on ilmassa. Kaikessa v*ttumaisuudessaan näistä tuli aika rakkaat kuluneen kuukauden aikana. Lisäksi eilen paukautti 20 astetta pakkasta ja pääsin koeajamaan viiksien ominaisuuksia ulos. Jumankauta, että sai komeat jääpuikot karvoista roikkumaan, kun lykein lumityöt pihassa! Mietaan Jussi olisi ollut kateellinen.
Kuva001-1.jpg

Le pelkät.
Kuva004-1.jpg

Natsisaksan terveiset.
Kuva005-1.jpg

Nyt on alaston olo. Kaipaan karvaa naamaani ja tästä alkaa paluu tuttuun ja turvalliseen leukapartatyyliin. Ehkottomasti aion kasvattaa nuo Olli Jokiset takaisin keväämmällä, olihan ne nyt ihan käsittämättömän makeet, kaikesta huolimatta.

Suuret propsit M/91 T-Paidasta!
Ei ole. Näitä saa cittarista kolme kappaletta kympillä eli oikein laadukasta vaatetusta, kuten tuosta venyvästä kaula-aukostakin voinee päätellä...

Ei ole. Näitä saa cittarista kolme kappaletta kympillä eli oikein laadukasta vaatetusta, kuten tuosta venyvästä kaula-aukostakin voinee päätellä...

Sarkasmia se olikin:D vaikkei kovin laadukasta. Itse tulee n. 5krt vuodessa pidettyä m/91 paitoja.. ihan samanlaisia, mitänyt haalistuneempia:D

Itse kannan edelleen. Ennen Joulua luovun viimeistään kahvoistani. Addiktoidun ilmeisesti ihan kaikkeen...

Kiitos muuten kaikille lukuisille "lopputulos" -kuvan tykkääjille! :)

Valmiina ollaan... tyylistä en vielä tiedä. Oiskohan paikallaan tänä vuonna sellaiset ohuet Clark Gable/David Niven viikset? Mahtaakohan ne edes sopia tällaisella punapartaiselle?

Joko porukka on henkisesti valmiita tän vuoden rupeamaan?

Mää en tiä uskallanko minä vetää tätä partaa pois kun se on jo monta vuotta roikkunu mukana. Mulla kun tää hapitus on no-shave-full-year mallia ollu jo pidempäänkin kaksoisleukaa piilottamaan. Viikset ei kyllä edes kasva tän risuparran vertaakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom