Movember eli No Shave November

Luulen, että mun hierojani osallistuu movemberiin. Onkohan asiasta kysyminen vähän sama, kuin naisilta raskaudesta kysyminen, jos nainen ei olekaan siis raskaana vaan vain paksu mahasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna ois heti aamusta työhaastattelu aika lailla unelma duuniin, mutta viiksistä luopuminen ei käynyt edes mielessä! Jos paikka jää räjähtäneen ulkonäön takia saamatta, niin en halua sellaisten tiukkapipoisten ihmisten kanssa edes tehdä töitä!

Oikein. Mulla oli viime viikolla kaksi asiakaspalaveria ja kahdet treffit. Jotenkin näiden kanssa on jo niin sinut, ettei edes ajattele mitä muut miettii.

tumblr_mdrdn4Rvxg1rlpk8eo1_500.jpg

Osallistuuko oikeesti monikin ihminen tähän movemberiin? Tiedän ehkä yhden joka osallistuu..
Moni kyllä puhuu, mutta taitaa siihen jäädä.

Osallistuuko oikeesti monikin ihminen tähän movemberiin? Tiedän ehkä yhden joka osallistuu..
Moni kyllä puhuu, mutta taitaa siihen jäädä.

Kyllä meillä duunissa aika moni osallistuu, jenkkikollegoita myöden. Frendeistä moni ja salillakin viiksiä näkee. + tää ketju. Eli kymmeniä tiedän. Jokunen on luovuttanutkin typerällä tekosyyllä

Kyllä meillä duunissa aika moni osallistuu, jenkkikollegoita myöden. Frendeistä moni ja salillakin viiksiä näkee. + tää ketju. Eli kymmeniä tiedän. Jokunen on luovuttanutkin typerällä tekosyyllä

Okei :) Koulussa pari tullu vastaan, jotka olis sen näkösiä et saattais osallistua, salilla ei niinkään. Ehkä täällä ollaan vaan niin juntteja :)

Vielä jatketaan. Huomenna messuille tapaan uusia kontakteja ja siitä sit toimittajatapaamiseen. On se hienoo antaa ensivaikutelma helvetin rumilla viiksillä :D No onneks on tehty nolompiakin juttuja.

"Onko sulla Movember menossa vai onko tuo joku krooninen tauti?" Kysyi random jäbä salilla :D
"Näytät ihan mun vaarilta, huomattavasti nuoremmalta vain"
"Noi on törkeet, niin irstaat törkeet!"

Alkaa näitä kommentteja tulemaan vähän joka puolelta, tuossa taaspari mitä jäi muistiin

Ei voi luovuttaa, ei todella. Nyt näitä puikkoja kannetaan ylpeydellä.

Jollain pervolla tapaa oon tainnu ihastua uuteen peilikuvaan! Eihän näistä raski enään luopua, aikaisintaan ens marraskuun alussa seuraavaa kasvatusurakkaa aloitellessa... :)

Luulen, että mun hierojani osallistuu movemberiin. Onkohan asiasta kysyminen vähän sama, kuin naisilta raskaudesta kysyminen, jos nainen ei olekaan siis raskaana vaan vain paksu mahasta?
Käydäänköhän me samalla hierojalla? :) Tosin mun hieroja kyllä ihan itse kertoi osallistuvansa movemberiin.

Tänään treffit, huomenna treffit. Jos pitäis vetoja lyödä, niin löisin vetoa sen puolesta, et nää naiset tulee lankeemaan välittömästi miun jalkoihin, koska rakastuvat tulisesti viiksekkääseen komistukseen. Toinen vaihtoehto on, että heidän kaverinsakkin liittyvät palvontaan.

Tänään treffit, huomenna treffit. Jos pitäis vetoja lyödä, niin löisin vetoa sen puolesta, et nää naiset tulee lankeemaan välittömästi miun jalkoihin, koska rakastuvat tulisesti viiksekkääseen komistukseen.
Naisella jo pelkkä ajatuskin sisäreisillä piikittelevistä viiksistä aiheuttaa pienimuotoista villiintymistä... :D

MIKE vois sen verran sponssata kisaa, että parhaimman Movember - kuvan kuun lopulla laittava sais vuoden VIP:it...? Varsinkin ku ite jätti leikin kesken viikon jälkeen... :rolleyes:

Olo on päivä päivältä seksikkäämpi. Piti vähän lyhennel alapuolelta kun meni haituvat suuhun. Myös räkäjarru -termin syvempi filosofia on selvinnyt.

2012-11-23 11.42.52.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom