Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna ois heti aamusta työhaastattelu aika lailla unelma duuniin, mutta viiksistä luopuminen ei käynyt edes mielessä! Jos paikka jää räjähtäneen ulkonäön takia saamatta, niin en halua sellaisten tiukkapipoisten ihmisten kanssa edes tehdä töitä!
Batmanviikset -kuva
Osallistuuko oikeesti monikin ihminen tähän movemberiin? Tiedän ehkä yhden joka osallistuu..
Moni kyllä puhuu, mutta taitaa siihen jäädä.
Kyllä meillä duunissa aika moni osallistuu, jenkkikollegoita myöden. Frendeistä moni ja salillakin viiksiä näkee. + tää ketju. Eli kymmeniä tiedän. Jokunen on luovuttanutkin typerällä tekosyyllä
Ei voi luovuttaa, ei todella. Nyt näitä puikkoja kannetaan ylpeydellä.
Käydäänköhän me samalla hierojalla? Tosin mun hieroja kyllä ihan itse kertoi osallistuvansa movemberiin.Luulen, että mun hierojani osallistuu movemberiin. Onkohan asiasta kysyminen vähän sama, kuin naisilta raskaudesta kysyminen, jos nainen ei olekaan siis raskaana vaan vain paksu mahasta?
Naisella jo pelkkä ajatuskin sisäreisillä piikittelevistä viiksistä aiheuttaa pienimuotoista villiintymistä... :DTänään treffit, huomenna treffit. Jos pitäis vetoja lyödä, niin löisin vetoa sen puolesta, et nää naiset tulee lankeemaan välittömästi miun jalkoihin, koska rakastuvat tulisesti viiksekkääseen komistukseen.