Motocross

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeke
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Isoveli harrastaa ja oon pari kertaa ollut sen seurana ajelemassa. Vaatii todella rautaista kuntoa ajaa radalla. Kaakamon radan patikon jälkeen on aina forkut tulessa. :D
Omalla kevarilla tuli joskus enskailtua, enää ei viiti kun on motovanteet ja katukumit.

On sitä pari kertaa tullu käytyä paikallisella radalla. Pyöränä on 250cc ktm vm91:D mutta ihan tarpeeksi hyvä mulle. Sit tolla kevarilla kans joskus käyny enskailemassa (husqvarna wr 125cc). Toi ktm on muuten myynnissä ostakaa pois!

Ensi kesäksi olisi tarkoitus hankkia taas pyörä,125 tai 250cc Nuorempana oli pari 80cc crossipyörää. Mukavahan niillä on ajella :)

Zone-sarja -42%
:)motocrossissa saa kyllä forkut kyytiä, alkuaikoina muistan kun innostu ajamaan monta kierrosta "täysiä" putkeen, niin hyvä kun näpit sai tangosta irti:D

Telkkarissa se näyttää ihan vaivattomalta, mutta harva tavis ymmärtää miten raskasta hommaa se on oikeasti.:thumbs:

täällä kans yks motocrossin harrastaja.Oon jopa kilpaillu mutta lopetin sen ku ei jaksanu joka vkl reissata ympäri suomee.
Nykyisin vaan huvikseen ajelen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ittekki meinasin ostaa talveksi 125cc 2-tahti crossin. Ois ollu mukava ajella jäällä ja kelkkareiteillä, mutta sitten tultiin isukin kanssa siihen tulokseen että jos ei nyt ostettais crossia niin hän laittaisi minun tulevaan autoon jonkin verran rahaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom