SUPERCARB 1kg -40%

Motivoivia kuvia?

Mä haluaisin sellaisia motivoivia kuvia lisää, joissa iho ei ole ruskea. Itseruskettavat haisee ja on ällöjä, solarium ei sittenkään sopinut ( vain lisää finnejä ja maksaläiskiä) ja etelään ei nyt pääse.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Päivi.webp

Kuvissa Päivi Bothas. Muutos luettavissa: http://www.fitfarm.fi/paivin_tarina?parent=onnistujat

HUH HUH *nostaa hattua*

Musta tossa selässä ei ole oikein mitään hienoa. Tavallinen selkä. :D
Enpä kyllä muutenkaan perusta noista fitnessmalleista... :rolleyes:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jannissa itseäni viehättää nimeomaan realistisuus, miten voi näyttää noinkin hyvältä olematta kuitenkaan "saavuttamattomassa kunnossa", tiedättehän :) Jannin kuvista motivoituminen ei nyt mitään suuruuden tavoittelua ole, myönnetään, mutta kyllä tuosta on hyvä lähteä !

Mää tykkään kans siitä, et toi on kroppa, jonka itekin ehkä vois jossain vaiheessa saavuttaa. Plus mulla on mitä ilmeisimmin jonkin sortin fiksaatio ihmisten selkiin. Tykkään katella niitä niin naisilla kuin miehilläkin. :D

Tämmöinen tuli vastaan:

527200_243239919130921_2104889770_n_large.webp

Olkoonkin, että kuvan neitokainen on muuttanut solariumiin asumaan ja hankkinut vähän täytettä tisseihin. Hieno muutos silti :) Liian laiha tosin omaan makuun, mutta kun vertaa tuohon mitä on joskus ollut!

IFBB Pro Janet Lynn West, ja ikähän on siis vaatimattomat 51...

21764_544554512239062_84957949_n.webp

Kiipeilijänä itseäni ihastuttaa kovassa tikissä olevat naiskiipeilijät (naisboulderoijat). Näitä lihaksia ei ole tehty 3x10 toistoilla salilla, ei kisadieettiä taustalla (no toki kiipeilijän pitää olla kevyt), ei itseruskettavaa... Ja näkisittepä selän!

tumblr_mc2l0fAQw51r1d48ho1_1280.jpg

MissEvilEven postaamat kuvat: No HUH!

Joo. Mun mielestä parhaat motivaatiokuvat on aina sellaisia missä on tarjota jotain suht lyhyen ajan (6kk-2vuotta) muodonmuutoksia. Se että joku on jo IFBB Pro (paitsi jos on ikää 51v ja kroppa kuin kaksvitosella) ei ole niin motivoivaa kuin nähdä että paskastakin voi vuolla kultaa, tai taviksesta tulla jotain todella hienoa.

Toki kaikki on alunperin olleet taviksia, mutta mitä surkeampi lähtökohta niin sitä enemmän itse annan rispektiä. Mun mielestä se myös viestittää muille että kenestä vaan voi tulla mitä vaan, kunhan on tahtoa toteuttaa se eikä vain unelmoida siitä.

MÄ tykkään enemmän sellasesta lähes rasvattomasta, pehmeän lihaksikkaasta vartalosta ja on itelle saavutettavissa kun vaan näkee sen vaivan. Toi Jenni on hyvä esimerkki mun ihanteesta. En pidä kehonrakentaja mimmien rakenteesta kun se on omaan silmään liian "muhku" mut taas bikinifitness mimmeillä joillakin on se "kovin" motivointi mulle. Tästä se lähtee ku sais vaan -10kg pudotettua rasvaa pois :'(

Toi Janet Lynn West - kroppa on kyllä just meikäläisen tavoite :fuckyeah: (miinus tissit :wtf:) Onhan tässä melkein 20 vuotta aikaa :puntti:

On muuten tajuttoman hienoja kuvia nuo MissEvilEve:n lähettämät kuvat, missä lihavat (tai vähän pyöreämmät) ovat laihduttaneet ja kehittäneet kuntoaan. Ihan ovat eri näköisiä! Samoin tuo vielä aiempi kuva, missä oli 51-vuotias nainen ihan tikkikunnossa. Kumpa itsekin näyttäisi vanhana vielä noin hyvältä. :puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom