SUPERCARB 1kg -40%

Motivoivia kuvia?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nuo MEE:n laittamat kuvat on todella upeita kertomuksia feeniks-linnuista. Kerrassaan!!!

Mutta mihin ihmeeseen ne on laittanut sen ylimääräisen nahkan? Esim tuo eka täti sinisissä bikineissä, niin sillähän on mahamassaakin niin, että menee nahka (rasvan lähdettyä) ihan rullalle. Veitsellä? Minulla ei tuollaisia kokoja ole, mutta esim raskauksissa maha ja rinnat paisuivat ja vaikka kaikki raskausaikainen rasva lähtenyt ja ihokin on palautunut jotenkuten, niin silti ihoa on "liikaa". Esim vatsasta kun saa rasvaa pois, niin napa alkaa roikkua. Sori off-topic, haluan uskoa noihin kuviin, että jotenkin se ihokin napakoituu, mutta miten?

Ei se napakoidu itsestään enää tuollaisista määristä. Joku "ammattilainen" oli sitä mieltä että sitten kun ihon ja lihaksen välissä ei ole lähes ollenkaan rasvaa niin iho vain itsestään pingottuu kireäksi mutta niin pitkään kun sitä rasvaa on niin tulee olemaan roikkuvaa nahkaakin. Oma kokemus tähän mennessä on se että ei varmasti kiristy itsestään. Kohta 45kg tiputettuna ja leikkaukseen käy tie sitten kun loputkin ylimääräiset on tiputettu.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Niin varmasti on vähän veitsellä muokkailtu. Kyllähän niissä laihdutusohjelmissakin esim. Suurimmassa pudottajassa ne on pelkkää ylimääräistä nahkaa ison laihdutuksen jälkeen ja siinä toisessa amerikkalaisessa laihdutusohjelmassa, missä miesvalmentaja laihduttaa sairaalloisen lihavia vuoden ajan, he käyvät lääkärillä extraihot poistamassa. En sitten tiedä millaiset arvet siitä jää ja miten "luonnolliselta" se loppujen lopuksi näyttää.. Mut kyllä minä silti uskon noihin kuviin. :)

Niin vähän empiiristen tutkimusteni perusteella oletinkin. Toisaalta taas meikäläisellä oli VALTAVA vauvamaha ja daisarit, eikä niistä se kaikki nahka ole jäänyt tuulessa heilumaan. Eli kyllä aika merkittävästi napakoitui, tosin kilot lähti noin 2kk synnytyksien jälkeen, eli noin vuodessa muljahti kroppa laidasta laitaan ja takaisin. Nyt vaan on alkanut huomata, että iho (ja kaikki muukaan) ei palaudu niin nopeasti kuin esim 10 vuotta sitten. Tietysti siihen (mielestäni) vaikuttaa ikää enemmän elämäntapa. Ettei menisi ihan off-topiciksi, niin motivoivia kuvia ja elämänohjeita löytyy kirjasta: 10vuotta nuorempi 10 viikossa. Kirjoittajan nimi on sellainen kirjainhirviö, etten edes yritä...

(opettelen linkityksen ja kuvien lisäämisen tässä joku päivä :rolleyes: )

^ Selvisitkö ilman raskausarpia? Toisille tulee hurjasti ja toisille ei juuri ollenkaan - voisikohan ihon palautumisella olla joku korrelaatio tässä asiassa?
Siis tarkoitan sitä, että kun ihotyyppejä on erilaisia ja näyttäisi olevan helpommin arpeutuvaa tyyppiä, huonommin palautuvaa jne.

Kuvien naiset ovat kyllä ihan mielettömän upeita ja hienoja inspiksen lähteitä. Ikä ei siis ole este!

Navan viereen tuli kaksi muutaman sentin mittaista vaaleaa arpea, toiseen rintaan nännin alapuolella noin sentin mittainen. Kenenkään muun mielestä ne ei ole mitään, mutta itse tiedän, että ovat. Nykyään ne ei oikein näy. Mä mikään nipo ole... Rasvasin kyllä ahkerasti ja kuivaharjailin jne.
Lantion sivut sen sijaan on teini-iän jäljiltä raskausarpiviidakkoa. Eli ehkä ei välttämättä ole ihotyypistä kiinni:lantioon tullut arpia, vaikka teini-iässä muotojen muuttuminen hitaampaa kuin esim raskaudessa tai maidon nousu (=parissa päivässä b-kupista jätti e:ksi). Olisiko rasvailu auttanut? Bodyshopin kaakaovoipuikko, haju saa vieläkin :urjo:

Mulla on alaselässä arvet kasvupyrähdyksestä, raskaudesta ei mitään arpia. Kele kun olis mennyt sääriin ennemmin se pyrähdys... Uskon kanssa ihotyypin ratkaisevan raskausarpien summan ennen rasvauksia.

Eli ehkä ei välttämättä ole ihotyypistä kiinni:lantioon tullut arpia, vaikka teini-iässä muotojen muuttuminen hitaampaa kuin esim raskaudessa tai maidon nousu (=parissa päivässä b-kupista jätti e:ksi).

Olisiko sitten myös joku hormonijuttu? En yhtään ole asiaan perehtynyt ja ihan on mutua, mutta raskauden aikana paisuminen on tosi nopsa prosessi, iho ei välttämättä pysy mukana, mutta aika harvalla se jää ihan hirveästi kai roikkumaan kuitenkaan? Tai no, tuttava sai kaksoset (kolmas raskaus) ja masu ei kyllä varmaan koskaan palaudu ihan timmiksi ihon osalta. Mulle jäi ihan vähän löysää ihoa alavatsan alueelle (lähinnä umppariarven ympärille) ja yksi raskausarpi eli tosi vähän osumaa. Lucky bastard, I know.

Mä löysin tuosta Dana Linn Baileysta itelleni keskivartalosta ylöspäin fysiikkamallin :hyper:
243656d1291036127-dana-linn-bailey-dana-linn-bailey-w-35117_1504310218156_1546273304_1236400_5084563_n.jpg

Mut Camille Leblank-Bazinetin fysiikka on ehkä lähempänä nyt itelle mihin voin päästä tässä ehkä kesään menneessä. ja kun lajia myös harrastan niin miksei :dance:
tumblr_mefkz09EH11rty8mco1_500.jpg

tumblr_m16nqwQHOU1r1n07ho1_500.jpg

tumblr_mfa5p0rDlY1rsftapo1_500.jpg

tumblr_mc25tev0uU1rnfejco1_500.jpg

tumblr_m96ehd8MSs1rx7b82o1_500.jpg

tumblr_m9eyqoeXDb1r1n07ho1_500.jpg

tumblr_m7jvmx3DTi1rs32glo1_500.jpg

tumblr_m5z7afM8hz1r7lxg0o1_500.jpg

tumblr_m46dsc35pD1rnunb6o1_400.jpg

Tässähän näitä motivoivia muutama! :)

Apropoo, hyvin huomaa eri etnisyyksien erot ruumiinrakenteessa. Latinalla mahdottoman kapea uuma ja silti kunnon perse, afrikkalaistaustaisella lihaksikkaat mutta sirot jalat, blondilla lopussa yläkropassa massaa mutta alakroppa yllättävän pieni (vai treenattu suhteessa vähemmän?)

Itse haluaisin tuon pinkkilenkkarinaisen kropan!! enkä tule ikinä saamaan tällä luustolla enkä koskaan tule noin kauniskaan olemaan mut ehkä sen vois laittaa tosi isona kuvana mun peiliin..

Suositut

Back
Ylös Bottom