Motivaatio kirjoittamiseen hävisi aika tehokkaasti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Tämä nyt on ehkä turha avautumisketju, enkä todellakaan kaipaan mitään selkääntaputtelua tai muutakaan tsemppaamista.

Mutta tuo ravinpuolelle perustamani pienten lasten ruokaketjun saama paskaryöppy sai senverran vittumaisen olon, että ainakaan toistaiseksi ei nappaa yhtään kirjoittaa ns. asiaosioille yhtään mitään.

Syy miksi tämän ketjun teen, on se että ehkä joku mun teksteistä on jotain hyötyäkin saanut ja tietävätpä miksi ainakin toistaiseksi saa joku muu vastailla esim. aloittelijoiden kysymyksiin.

Yritän jaksaa kirjoitella paskaa yleiselle puolelle minua kiinnostaviin asioihin. Päivän poliittiset aiheet kiinnostavat ja talousasiat myös. Treenipuolelle voi jostain löytyä motivaatiota kirjottaa jos on itseä kiinnostava asia.

Eli siis selvällä suomenkielellä keskityn toistaiseksi moderoimaan ja seuraamaan vain itseä tällä hetkellä kiinnostavia aiheita.

Tonne aloittelijoihin sun muihin jaksoi kirjottaa kun se tuntui kivalta, enää se ei siltä tunnu, kiitos muutaman valopään. Ja niinkauan kun vapaaehtoisesta "duunista" saa hyvän mielen, sitä jaksaa tehdä, paskaa saa niskaan palkkatyöstäkin ihan kiitettävästi...lisää en kaipaa yhtään!

Jos jotakuta kiinnostaa jauhaa tästä tai treenistä, laittakoot privaa tai meiliä. Mitään sen kummempia treeni tai ravinto-ohjelmia en kuitenkaan korvauksetta vapaa-ajallani viitsi väsätä.

Että näin tällä kertaa, katotaan onko tällainen mieli pari viikkoa, pari kuukautta, puoli vuotta vai ikuisesti. Aika näyttää.

Over and out!:david:

Vittuilemisesta pitäisi saada suoraan 2vko jäähy.

Ihmiset kirjoittavat tänne hyvää hyvyyttään ja tietenkin se kyrsii jos joillain on tapana heittää kapuloita rattaisiin.

Pakkis nyt on kuitenkin viimeinen paikka missä sitä kaipaa paskaa niskaan.

Bannia vaan jos asiallisen threadin perustajalle tulee suoraa vittuilua eikä mitään asiapitoista.

Asiapuolella ei saisi mennä vittuilemaan, siihen pitää ottaa jatkossa nollatole. Ei ole hyvä jos pätevät kirjoittajat katoavat. Mutta pitää muistaa, että aina löytyy joku joka vittuilee. Minähän olen saanut jos jonkinmoista palautetta, enkä ole hanskoja lyönyt naulaan. Tosin mun hanskojen naulaan lyöminen meinaisi saitin alasajoa ja on vähän isomman episodin takana.

Pyydän anteeksi Timbalta. Minähän se olin se ensimmäinen kivenheittäjä siinä surullisenkuuluisassa tredissä. Mutta kuten jo siinäkin taisin mainita, asiassa ei ollut mitään henkilökohtaista, enkä sitä viestiä laittanut vittuillakseni juuri tredin aloittajalle.

Itsekin sain siinä ketjussa paskaa niskaani, jopa mielestäni liikaakin. Viimeisin, henkilökohtaisuuksiin mennyt "luumun" vittuilu jäi kuittaamatta tredin lukkoonmenon takia.

Mutta laitetaan tähän selvennykseksi: Minullakin on lapsia, uskokaa tai älkää. Poika 11v ja tyttö 9v. Molemmat terveitä ja fiksuja lapsia.

En mä Metal Heart sulle mitään kaunaa kanna, etpä sä mitään ihan oikeasti vittuillut. Tuli vaan niistä parista muusta kommentista ynnä muusta vähän paskat fiilikset. no voi olla että homma korjaantuu nopeastikin, mutta nyt toistaiseksi pidän vähän jäähyä tosta treenipuolelle kirjoittelusta.

Enpä mä sitä osaa etukäteen sanoa että osaanko olla kirjoittamatta vai enkä tai mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Motivaation vaan ainakin onnistui nuo muutaman kommentit tappamaan aika huolella. Ehkä se palautuu nopeasti...ehkä ei. Mutta en mä täältä minnekään häviä kuitenkaan. Halusitte tai ette. :)

tää homma on menny ihan ohi ainakin multa. Onks tää kyseinen tredi poistettu, ku en salaisista kansioistakaan löytänyt?

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu....ei nyt vedetä niitä kuuluisia herneitä kuitenkaan liian syvälle..
Tosin se kansioista löytyvä IJK:n feikki threadi Timban vastaavasta meni
jo mauttomuuteen, tulikos siitä IJK:lle penaltyä, Mike?
Ja johonkin katosi kokonaan se 6-12kk roina ketju, joka hipoi typeryydessään jo täydellisyyttä.

Seurasin tuota Timban ketjua mielenkiinnolla sivusta, koska koin aiheen olevan niin uusi ja erilainen Pakkiksella että arvelinkin vastareaktioita tulevan, niinkuin sitten kävikin.
Ymmärsin kyllä täysin myös Metal Heartin kannan asiaan, ja vastareaktio tähän sitten laukaisi paskavyöryn liikkeelle.

Usein puhutaan niistä turhista posteista, kenties tämäkin sellainen on, mutta
ehkä itse kukin voisi silloin tällöin miettiä vielä hetken postejaan ennen kuin painaa sitä vastaa namiskaa..eli kenties paskavyöryssä saattoi olla myös pikkuripaus asiaakin...

Nythän tuo pienten lapsien isille suunnattu ketju näyttää elävän ja voivan hyvin eli tilausta tällaisille ketjulle näyttää saitilla olevan, joten tulihan tästä kaikesta jotain hyvääkin lopulta aikaiseksi!!

Rapatessa roiskuu ja tiimi toimii ja antaa palautetta!, näinhän se menee,
ei muuta kun päät pystyyn ja uusiin postauksiin, poijjaat :thumbs:

Timba teitköhän kärpäsestä härkäsen? Suurin osa kyseisen viestiketjun vastauksista oli täysin asiallisia, vaikkakin ymmärrän jossain määrin näitä päänaukojia.

Timbalta asiapitoinen threadi, ja puhuu monen muun puolesta nyt. Minullakin oli tuo yhtenä syynä, miksen ole paljoa jaksanut puoleen vuoteen kirjoitella, toinen syy on siinä, että tämä foorumi on kasvanut älyttömästi sitten rekisteröimiseni, niin ei aina vaan ole aikaa selata täysin tätä foorumia (ainankaan kesätöiden ulkopuolella).

Isojen foorumien ongelmiahan tuo, kaikkia on vaan mahdoton miellyttää.

Timba teitköhän kärpäsestä härkäsen? Suurin osa kyseisen viestiketjun vastauksista oli täysin asiallisia, vaikkakin ymmärrän jossain määrin näitä päänaukojia.

Ehkä tein ehkä en, asetuppa nyt vaikka mun asemaat hetkeksi! Miksi mä jaksasin auttaa muita päivästä toiseen jos palkaksi siitä saa piilovittuilua ja suoraa vittuilua? Tiedän että varmasti useampi on hyötynyt mun kirjoituksista kuin vittuuntunut, mutta se ei nyt paljon paina kun vituttaa niin vituttaa, minkäs teet?

Ja Mikellä tässä tietty se eri homma että tämä no sen leipätyö. Ei sitä itsekään voi hanskoja naulaan löydä duunissaan aina kun pomo (tai työkaveri) puukottaa selkään. Tai tietty voi, mutta sitten loppuu pöydästä leipä tai pitää olla uusi duuni jonne mennä.

Mä ajattelin vain täällä ihan julkisesti ilmoittaa (kun muutenkin kerran täällä juttuja julkisesti), että nyt on tilanne tämä ja kiitos siitä kuuluu muutamalla kusipäälle. Toivottavasti nämä kyseiset räksyttäjät sitten antavat tälle palstalle vähän enemmän kun jatkuvan vittuiluin toisten ketjuihin.

Ja kun tässä nousi nuosi esiin nuo kaksi kansioita löytyvää kuittailuketjua, niin sanottakoon että ne lähinnä nauratti mua, ne vittumaisimmat kommentit löytyy tosta mun aloittamasta ketjusta. Osa näkyy osa ei.

Ja voishan mä täällä itsekin alkaa haukkumaan muutamia henkilöitä, kun ei heilläkään viestihistoriansa perusteella ole tällä palstalle kuin negatiivista annettavaa, mutta mitä vittua mä siitä hyötysin?

Katotaan nyt mitä aika tuo tullessaan ja löytyykö sitä motivaatiota kirjoittaa asiapuolelle vai eikö löydy. Hoitakoot muut sen sillä aikaa, ei sota yhtä miestä kaipaa!

EDIT: Ja foorumin kasvu ei todellakaan rajoita mitään, tekee vain palstan täydellisen seuraamisen mahdottomaksi, mutta tuo nyt tuskin monelle on tarpeellistakaan...

Nyt on tuo avararkin vaihdettu ns. linjan mukaiseksi, eli ei pitäisi siitäkään kenenkään enää urputtaa.

Ei toi nyt niin pahaa ollut. Mira82 tosin on aika hanakasti aina vastaan, mikähän sitä nyt ylipäätänsä riivaa?

Samaa huomattu täälläkin, taitaa olla aika paha pakkotoisto angsti päällä, voisi kyllä pikkuisen rauhoittua, ihme kiukuttelua jatkuvasti.

Joo ehkä Timba pikkuisen teki kärpäsestä härkäsen, paha sanoa näin tavis kirjoittajana, modena kaikenlaista shittiä saa niskaansa vähän välillä, vaikka aihetta ei olisi. Mutta ei siinä mitään, teet Timba just niin kuin itsestäs tuntuu parhaimmalta ja jos tulevaisuudessa rupee kirjoittaminen taas enemmän kiinnostamaan, niin sitten antaa näppiksen sauhuta :)

Omasta puolestani kiitän Timbaa siitä, että on jaksanut olla aktiivinen foorumilla ja auttaa niitä, jotka apua tarvitsevat. Itsekin saanut paljon hyviä neuvoja niin privan kautta, kuin myös yleisellä puolella. Kiitos siitä :thumbs:

Timbalta asiapitoinen threadi, ja puhuu monen muun puolesta nyt.

Itse olen viimeksi kirjoittanut tänne 21.9 ja sitä ennen 27.7 Eli aika harvoin olen jaksanut kirjoitella ja samoin kirjautua tänne. Olen kyllä käynnyt hieman lukemassa kun olen kerinnyt mutta jotenkin vaan on ollut halu kirjoittaa kokonaan poissa. No toisaalta minun viestien "informaattinen" anti on ollutkin todella vähäistä mutta toisaalta täällä olemisella,kirjoittamisella ja lukemisella oli sellainen tie purkautua asioista, mutta tuossa kesällä sitten tuli eteen sellainen fiilis että jos jostain alkaa kirjoittamaan niin siitä aina vaan tulee jollakin tasolla pahamieli. No olihan myös osasyylisenä se että tässä on kesäkuusta lähtien ollut elämässä aika tapahtuma rikasta aikaa(asunnon ja auton vaihtoa. Duunissa menee hyvin vaikkakin kiirettä pitää jne.jne. Läheisiä kuollut.jne) eli sellaista todellista jouten olo aikaa on ollut todella vähän. Niin harrastukset(urheilu yleensäkin ja netissä surffailu) ovat olleet todella vähäisiä, no nyt syksyä kohden taas asiat alkaa olla tasapainossa ja jospa sitä aikaa harrastuksille jää.
Sitten kun täältä on poissa useamman viikon niin tulee sellainen kynnys kirjautuakin sisälle kun tietää että uusia viestejä on joku 2000-3000kpl. Ei niitä jaksa sitten lukea... toisaalta tuossakin on niin paljon jo samaa asiaa jotka on jo useaan kertaan käsitelty että sekin tympii. Jo tuossa keväällä itselläni paloi pinna useaan kertaan samoinhin asioden vääntelyyn kuten esim. kyselyihin siitä että voiko syödä vanhaa krea tai prodea. Mutta toisaalta suuri kunnia niille aktiiveille jotka jaksoivat aina niihin vastailla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom