Ozwald sanoi:Minun mielikuvani MOTista on taas täsmälleen päinvastainen.
Onko sinulla asiasta muuta kuin mielikuvaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ozwald sanoi:Minun mielikuvani MOTista on taas täsmälleen päinvastainen.
Ilmastonmuutosta käsitelleen jakson perusteella pitkälti muodostin mielipiteeni. En lähde sen kummemmin erittelemään mikä kaikki siinä mätti, joten sanotaan nyt sitten vain, että ei ole. En pidä sitä laadukkaana tutkivana journalismina, vaan tarkoitushakuisesti provosoivana yksisilmäisenä Hannu Karpo -yrityksenä.Gideon S sanoi:Onko sinulla asiasta muuta kuin mielikuvaa?
Mika71 sanoi:http://www.ylioppilas.info/
Taitaa olla Suomessa tapana tällainen varojen kuppaaminen yhdistyksiltä tms., joissa ollaan ikään kuin yhteiskunnallisissa tehtävissä.
Sitä ihmettelen HYY:n tapauksessa, että miksi opiskelijajäsenet eivät ole puuttuneet asioihin? Vai onko niin, että kun paskantärkeä Matti/Maija valitaan hallitukseen niin paikasta pidetään kiinni kynsin hampain. Uskotaan kaikki mitä vanhemmat johtajat sanovat, eikä uskalleta sanoa vastaan, kun ne sentään kustansivat juuri tämän kalliin illallisen.
Nii-in, mielestäsi. Minun mielestäni taas ei. Yritin viestiä jo edellisessä postauksessani sellaista henkeä, etten halua lähteä asiasta vääntämään, minulle tulee siitä vain paha mieli. Siksi pitäydyn mielummin vain tällä mielipidetasolla.Mika71 sanoi:Kyllä siinä ilmastonmuutosta käsittelevässä jaksossa mielestäni esitettiin ihan täyttä asiaa.
Antzu sanoi:Itellä meinaa riistäytyä itsehillintä kun kuulen jonkun opiskelijapoliitikon hehkuttamassa jotain vaalilista-juttua suu vaahdossa. Stereotyyppi opiskelijapoliittikko: "22-24 vuotias nainen, opiskelee tod.näk. valtio-oppia, pituus 170 senttiä, paino n. 50 kiloa (kuitenkin läski perse), vaalea tukka, erityisesti ylikasvanut otsatukka. Lempisana "poliittiset reunaehdot", unelma-ammatti: kansanedustaja/ministeri, löytää helpoiten: opiskelijabileissä pöydässä puhumassa politiikkaa kun muut pitää hauskaa" Joo, ja ei oo mitään valtsikkalaisia vastaan, suurimmaks osaks hauskaa porukkaa, osaa ainakin dokata.
Antzu sanoi:Raskausarpi: Hyvä idea, tai vielä parempi ois ollut kun olis hommannut niitä kämppiä silloin kun ne oli vähän halvempia... Muutamia kiinteistöjähän HYY on omistanut, mm. Domman -> myi sen HOAS:ille joku aika sitten... ja vissiin sen Ida Albergin tiellä sijaitsevan talonkin möivät.QUOTE]
ja näköjään kaiken lisäksi vielä paskaa johtamista (olisin laittanut hymiön joka pudistaa päätään, mutta ei löytynyt). Tällä hetkellä niitä kiinteistöjä saa kuitenkin halvemmalla kuin kohta, joten tuo voisi toimia sijoituksenakin.
raskausarpi sanoi:HYY omaisuuden arvo 200 miljoonaa euroa (ylioppilas tms. lehden mukaan). Voisivat ruveta sijoittamaan voittojaan kiinteistöihin, jotka sitten vuokraisivat järkevään hintaan opiskelijoille asunnoiksi