Moposkootterin hankinta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalmaaja
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Meillä on yamaha Aerox R vuosimallia 2005 2-tahti ja nestejäähdyteinen.Pikkusen on piristelty ja kulkee n.70kmh minun painolla joka on reilu 90kg.Kiihtyykin ihan hyvin kun putkea rukattu ja jaksaa ylämäissäkin puskea hyvin eteenpäin.Mittarissa reilu 2000km mitää vikaa ei ole ollut ja pirun hauska cruisailla.Tankillisella pääsee n.250-300km ja se tankillinen maksaa n.8e halpaa ajoa ja hauskaa..Skootterit jyrää:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
http://www.sanili.tk/ tuolla on viri ohjeita. ei niitä kiina skoottereita kyllä kandis ostaa, mutta jokainenhan voi tehdä niin kuin haluaa. laadukkaita käytettyjäkin saa kuitenkin halvalla.

tuolla eri skoottereiden hyviä ja huonoja puolia:http://www.motot.net/wiki/Moposkoottereiden_hyv%E4t_ja_huonot_puolet
Meillä on yamaha Aerox :

on muuten hyvä skode ajaa vähän isommallekin kaverille. naapurilla on vastaava mutta vanhempi ja ajettu 16tkm eikä oo pahempia vikoja ollut, toki kuluvia osia vaihdettu.

Joo hyvin mahtuu ajelemaan pitempikin kaveri itsekkin olen 193cm eikä mitään ongelmaa.

Siis mitä? kolmekybäset jäbät ajelee skoottereilla?! (Ei provo)

Mut siis mitä fittania?!

wtf.jpg

onko talvikäytön kannalta eroa, että onko vehe 4- vai 2-tahtinen? jostain olin lukevinani, että 2-tahtinen lähtee paremmin käyntiin.
ja tosiaan, että löytyykö täältä yli 100kg tyyppejä jotka ajavat skootterilla? olen hankkimassa sellaista ja kokemuksia kaivataan. luulisi ainakin että kahdelle rekisteröidyt jaksavat vetää 100 kiloisen mäen päälle. ehkä tietysti pinenen piristyksen avittamana. olen etsimässä skootteria ympärivuotiseen käyttöön kotkan seudulle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onko talvikäytön kannalta eroa, että onko vehe 4- vai 2-tahtinen? jostain olin lukevinani, että 2-tahtinen lähtee paremmin käyntiin.
ja tosiaan, että löytyykö täältä yli 100kg tyyppejä jotka ajavat skootterilla? olen hankkimassa sellaista ja kokemuksia kaivataan. luulisi ainakin että kahdelle rekisteröidyt jaksavat vetää 100 kiloisen mäen päälle. ehkä tietysti pinenen piristyksen avittamana. olen etsimässä skootteria ympärivuotiseen käyttöön kotkan seudulle.
Osta 2-tahtinen se piristys on mukavasti helpompaa niissä.

Mä itseasiassa ostin just 50:sen skootterin. Ei voi olla näppärämpää peliä kaupungissa. Pesee auton 100-0. Ruuhkassa takuulla nopeampi.

Eikä muutenkaan paljoa häviä kun pääsee oikomaan monin paikoin.

Säköllä kulkeva versio kuulostaa varsin mielenkiintoiselta. 1,5 sähkömoottorin kilowattia liikuttaa varmaan melko kepeästi. Litium-akuilla käyttösädekin kuulostaa olevan jo vähintäänkin riittävä. Pitkä takuu kertonee pomminvarmasta tekniikasta. Tietääkö kukaan tuollaisen hintaa?

Itse ostin toukokuussa oman moposkootterin (4-tahtinen piaggio) ja olen ollut ihan rakastunut siihen siitä asti. Se on niin kaunotar...musta pantteri :) Kylläkin ajattelin, että maalautan sen metallinhohteisen vaalanpunaiseksi :D

Se on kyllä kätevä peli näin kaupunkiolosuhteissa.

Meillekin tuli tänään tuollainen Kymcon Agility skode. Huoltokirjassa sanotaan, että pitäis ajaa sisään 1000km max. 30km/h.

Hermot menee. Onko asia käytännössä noin?

Oon nyt jo rakastunut tuohon. Pirun kätevä ja HALPA menopeli.

Zone-sarja -42%
Mulle ei sanottu kaupassa kuin, että virityksen harkintaa kannattaa miettiä vasta kun on ajellut sen 1000km. Itse olen vedellyt kyllä sen mitä sillä on päässyt. Aluksi hieman varovaisemmin taisin kyllä mennä (mutta mitä mä nyt tuollaisistas peleistä mitään ymmärrän). Nyt olen ajellut semmoiset 1600km ja pikkuisen sitä myös viritettykin on :nolo:

Halpaa se meno on autoon verrattuna eikä vakuutuksetkaan päät huimaa vaikka täys kaskokin tuossa menopelissä on. Mies ajelee pääasiassa autolla ja minä kaasuttelen mopolla.

Pikkusisko osti tuossa jokin aikaa sitten skootterin ja olen sillä jonkin verran ajellut. Todella hauskaa pitkästä aikaa, tulee ihan ikävä omia mopo aikoja.

Nykyään kannattaa ostaa suoraruisku peli, kuten piaggio nrg purejet,
aprilia sr ruiskuversio. Kulutus pienempi ja kun laittaa ruiskun tehokkaamaksi niin kiihtyy ihan kivasti. Vie joku 2l / 100km eli todella vähän.

Kaupunkiajossa ainakin aprilian ruiskukone vie n. 4L/100km, mutta halpaahan sekin on, kun ei mopolla tule mitenkään kovin paljon kilometrejä kuukausittain.

Yllättävän hyvin tuollainen skode jaksaa vetää aikuistakin miestä. Tää on kyllä niin näppärä kauppa/kaupunki-härveli, kuin olla ja voi.

Vähän vielä nolostuttaa ajaa kaupungilla ym. kauppojen parkkiksella, mutta jospa se siitä =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom