Moottoripyöräjengit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitäs mieltä porukka tästä ryhmittymästä on mieltä? Tällainen aihe vaan tuli mieleen, kun tuli lauantaina käväistyä ravintelissa ja paikalle poksahti vajaa kymmenkunta Bandidosta. Siihen ne tuli samaan pöytään istumaan. Tilaa oli mainioisti mutta tuota väkeä tuli lisää ja rivienvälistä ja katseista osasin päätellä milloin on kynäniskan aika vaihtaa maisemaan :jahas:.

Mitään ongelmaa nämä kaverit eivät aiheuttaneet, mutta kyllä heillä melkoinen rispekti oli.

Aikamoinen hierarkia heilläkin näyttäisi omissa porukoissa olevan. Eli selvästi löytyi Pöydän ykkös ja kakkosmies.

Onkos jollain muulla kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista ja onko tullut kärhämää? Itse olen niin rauhaa rakastava tyyppi, että osaan kyllä poistua paikalta kuin paikalta jos alkaa tuntua siltä, että nyrkki alkaa heilua. Kaikilla vaan ei anna itsetunto periksi tuossa kohtaa.

p.s. Olisi ollut mukava nähdä Lost Soul pöydässä ja hänen moovinsa ko. tilanteessa
:lol2: :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos oikein muistan niin täällä oli hieman juttua tai aihetta sivuten siitä kuinka jollain oli hieman ongelmia kyseisten kaveréiden kanssa, mutta siitä on jo aikaa.
Täälläpäin näistä kyseisistä kavereista ei ole ollut juuri mitään havaintoa. Mutta näköjään muutamilla täälläpäin olevilla porukoilla on hieman kiinnostusta kyseisiin ryhmittymiin mutta epäilen että onko porukoilla mahdollisuuksi sillä taitavat vaan keskittyä ryyppäämiseen ja remuamiseen.
Uskoisin että tavallisella kynäniskalla joka ei sotkeennu mitenkään kyseisen ryhmittymien bisneksiin tai henkilöihin niin saa olla aivan rauhassa.

Heh MC Prostata käy koko porukalla kusella niin voipi jonoa kertyä:D

Eikö ne cannonballsit oo sitä parasta A-ryhmää missä esim tietty arvonimen saaminen vaati jo surmatyötä tai tjms.

Silloin kun Häjyt vielä pyöri elokuvateattereissa, niin kävin katsastamassa kys. elokuvan helsingissaä
Leffa pyöri isoimmassa salissa, joka oli lähes tyhjä.
No juuri ennen leffan alkua saliin marssi bandidos armeija joka valtasi takarivin salista.
Muuten porukka oli hiljaa, mutta aina kun leffassa tapeltiin niin takarivistä alkoi kovempi kannustus kuin suomi-ruotsi jääkiekkoottelussa; "tapa se", "lyö" jne..
Ja lopun kruunasi kohtaus jossa Edelman päättää sen pappatuna-poliisin päivät sinne pellolle: aplodit kohtaukselle ja poliisit sai kuulla kunniansa.

Harmittaa kun moottoripyörät liitetään rikollisuuteen. Tutustukaa ihmisiin ja käykää tapahtumissa niin huomaatte että lähes kaikki pyöräklubien jäsenistä on täysin noormaaleja työssäkäyviä ihmisiä ja suurin osa kohtuullisen hyvin toimeentulevia.

Itse olen tutustunut vuosien varrella lukemattomien klubien edustajiin eikä kenestäkään ole pahaa sanottavaa. Tapahtumissa on uskomaton yhteishenki enkä ole kuullut että keneltäkään olisi esim. ikinä varastettu tapahtumissa mitään. Toisin kuin normaaleilla festareilla.

Originally posted by paksi
Harmittaa kun moottoripyörät liitetään rikollisuuteen. Tutustukaa ihmisiin ja käykää tapahtumissa niin huomaatte että lähes kaikki pyöräklubien jäsenistä on täysin noormaaleja työssäkäyviä ihmisiä ja suurin osa kohtuullisen hyvin toimeentulevia.

Itse olen tutustunut vuosien varrella lukemattomien klubien edustajiin eikä kenestäkään ole pahaa sanottavaa. Tapahtumissa on uskomaton yhteishenki enkä ole kuullut että keneltäkään olisi esim. ikinä varastettu tapahtumissa mitään. Toisin kuin normaaleilla festareilla.

älä vaan sano että helvetin enkelit ja bandidos ovat rehellistä porukkaa

Eikös sillä Halmeellakin ollut jotain ongelmia jonkun moottoripyöräjengin kanssa, kun olivat uhanneet tappaa? Liikkuuko se enemmänkin noissa piireissä?

Originally posted by tenu
älä vaan sano että helvetin enkelit ja bandidos ovat rehellistä porukkaa

Eipä varmaan ainakaan kaikki jäsenet ole, kun taitaa molemmista kerhoista jonkinmoinen prosentti jäsenistä olla lusimassa tälläkin hetkellä. Mutta pointti olikin siinä, että suurin osa suomalaisista liivikerhoista perustuu moottoripyöräharrastukseen, ei rikollisuuteen.

Originally posted by screwdriver
Silloin kun Häjyt vielä pyöri elokuvateattereissa, niin kävin katsastamassa kys. elokuvan helsingissaä
Leffa pyöri isoimmassa salissa, joka oli lähes tyhjä.
No juuri ennen leffan alkua saliin marssi bandidos armeija joka valtasi takarivin salista.
Muuten porukka oli hiljaa, mutta aina kun leffassa tapeltiin niin takarivistä alkoi kovempi kannustus kuin suomi-ruotsi jääkiekkoottelussa; "tapa se", "lyö" jne..
Ja lopun kruunasi kohtaus jossa Edelman päättää sen pappatuna-poliisin päivät sinne pellolle: aplodit kohtaukselle ja poliisit sai kuulla kunniansa.

Eiköhän tämä anna jo jonkinlaisen kuvan kyseisistä "kerholaisista". Isot ja jopa aikaa sitten murrosikävaiheen ohittaneet ikämiehet kilpailevat keskenään ketä on kovin jätkä. Ei voi vaan ymmärtää, miksi ison miehen ajatusmaailma voi olla niin saatanan retuperällä ja ei voi vaan ymmärtää miksi iso mies ei ymmärrä mikä on oikein ja mikä on väärin? Sama pätee myös muihin rikollisjärjestöihin. Näin nyt vaan tuntuu että isoilla miehillä on jäänyt jonkinsortin amisvaihde päälle. :wall:

Kummelista:
Kuuluishia viimeishiä shanoja
Nakkikioskhilla erään lukiolaishpojan viimeseth shanat olivat: Onpash shiinä lihavalla miehellä ruma mhopo ja nahkaliivit.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rikoksia tekevät Bandidosit, Cannonballsit ja kaikki muutkin liivipellet ovat teini-ikään juuttunutta luuserisakkia jotka eivät käsitä sitä että Suomi ei ole osa Kaliforniaa :evil:

Enpä voi kehua (?) edes nähneeni näiden nimekkäimpien liivijengien jäseniä. Muutaman tavallisen motoristin olen tuntenut, ja ihan OK porukkaa olivat (niin OK kuin mopoilua harrastava täysi-ikäinen nyt voi olla.... Menee samaan kastiin jenkkiautoilijoiden kanssa: huvittavaa mutta harmitonta).

Lukemani perusteella olen kyllä valmis sanomaan että 1%-porukka elää yhteiskunnan ulkopuolella omasta halustaan ja mainostaa asennettaan väreillään. Ihan sama kuin kävelisi kaupungilla ylpeänä takissaan teksti "Lastenraiskaaja", "Tuhopolttaja" tai "Pahoinpitelijä".

Outlaw-värien kantaminen tarkoittaa että henkilö on taparikollinen: huumekauppias, rikkoo aselakeja, elämäntapa perustuu kiristykseen ja väkivaltaan, ei ole mitään hävittävää.

Tietynlaisiin yksilöihin vaaran ja väkivallan aura vetoaa. En pidä näitä tyyppejä missään arvossa. Jos tätä porukkaa ikinä kohtaisin, välttelisin kuin ruttoa, ei pelosta vaan viisaudesta. Ja pelosta myös, samalla tavalla kuin hullua koiraa.

Originally posted by TommyGun
Rikoksia tekevät Bandidosit, Cannonballsit ja kaikki muutkin liivipellet ovat teini-ikään juuttunutta luuserisakkia jotka eivät käsitä sitä että Suomi ei ole osa Kaliforniaa :evil:

Onneksi itse osotit kypsyytesi tuolla kommentilla ! :thumbs:

Tuollainen asenne vaan on juuttunut niin syvälle suomalaisiin että siitä ei taideta ihan heti päästä eroon.

Tuollainen asenne vaan on juuttunut niin syvälle suomalaisiin että siitä ei taideta ihan heti päästä eroon.
Niin ehkä me asennevammaiset vielä joskus hyväksymme ja ymmärrämme kyseisten kerholaisten tekemiset. :thumbs:

Zone-sarja -42%

Uskon että tämän minun asenteeni takana on valtaosa väestöstä, suurin osa suomalaisista haluaa elää lakien ja asetusten mukaan.

Kerro jokin hyvä asia mitä nuo rikoksia tekevät jengit ovat saaneet aikaan suomalaisessa yhteiskunnassa paitsi se että ovat työllistäneet keskusrikospoliisin ja paikallispoliisin rikostutkijoita.

Itse tulee pari kertaa vuodessa messuilla käytyä ja kyllä ulkoapäin ja liivistä huomaa onko kyseessä moottoripyöristä vai hakkaamisesta ja huumekaupoisra kiinnostunut.

Eikä noi ns. rikollisliigat paljoo noilla messuilla käy.

Originally posted by TommyGun
Kerro jokin hyvä asia mitä nuo rikoksia tekevät jengit ovat saaneet aikaan suomalaisessa yhteiskunnassa paitsi se että ovat työllistäneet keskusrikospoliisin ja paikallispoliisin rikostutkijoita.

Kyse oli niistä "kaikista muista liivipelleistä" joista sinä puhuit. Edelleenkään suurin osa liivipelleistä ei ole rikollisia vaan rehellisiä moottoripyöräharrastajia. Rikollisten klubien osuus on pieni marginaali kaikista pyöräklubeista suomessa.

Kyse oli niistä "kaikista muista liivipelleistä" joista sinä puhuit. Edelleenkään suurin osa liivipelleistä ei ole rikollisia vaan rehellisiä moottoripyöräharrastajia. Rikollisten klubien osuus on pieni marginaali kaikista pyöräklubeista suomessa.
Uskon että Tommygun ei kuitenkaan tarkoittanut harrastustoimintaa harjoittavia tunnollisia moottoripyöräkerhoja, joiden toiminta pyörii ainoastaan moottoripyörien ympärillä. Uskon että tässä tarkoitettiin kuitenkin niitä liivien kantajia, joiden toiminta perustuu rikollisuuteen, kiristykseen, lahjontaan, huumeisiin, aseisiin ja muuhun kehittävään toimintaan, joka kehittää ja ottaa käyttöön aivoista lohkoja joita emme tienneet edes olevan. ;)

Kerran on eräs NBK:n jäsenistä iskeny päin neukkua ravintolassa kun kuulemma katsoin häntä väärin tms. Lensi kyllä poken heittämänä komeetan lailla ulos liivit lepattaen. Järjestyshän on ravintolassa pidettävä, mutta itse kyllä pokena olisin käyttänyt hieman varovaisuutta kun kyseessä kumminkin oli moottoripyöräkerhon jäsen johon mitä ilmeisemmin pääsee vain henkirikoksen tekemänä. Näin ainakin olen lehdistä lukenut :arvi: Noo hengissähän tuo näyttäisi vielä olevan.

Niin ja lisäyksenä vielä, että olin 18 v ja selvästi nuoren näköinen, että on se heidänkin machoilunsa aika :david: hommaa..

Originally posted by Forsaken
Kerran on eräs NBK:n jäsenistä iskeny päin neukkua ravintolassa kun kuulemma katsoin häntä väärin tms. Lensi kyllä poken heittämänä komeetan lailla ulos liivit lepattaen. Järjestyshän on ravintolassa pidettävä, mutta itse kyllä pokena olisin käyttänyt hieman varovaisuutta kun kyseessä kumminkin oli moottoripyöräkerhon jäsen johon mitä ilmeisemmin pääsee vain henkirikoksen tekemänä. Näin ainakin olen lehdistä lukenut :arvi: Noo hengissähän tuo näyttäisi vielä olevan.

NBK ei ole moottoripyöräkerho eikä ole sitä koskaan ollutkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom