Moottoripyöräjengit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
S. Hammer sanoi:
Aikaisemmin ryhmä on esiintyi nimellä Mc Cannonballs Lahti.

Nyt olen taas vähän viisaampi.

Mikäs muuten se Ruotsalainen Mc Potatoes (???) tms oikein on? Näin joku aika sitten jonkin videopätkän missä heiluteltiin kessua poliisille reilussa satasen vauhdissa pyörän päällä takaperin istuen.

Tajuskohan kukaan...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hdman sanoi:
Nyt puhut aivan täyttä paskaa.Ainakin Bandiittien ja Enkelien täysjäsenillä
on JOKA jampalla pyörä.Käypä jossain isommassa HD-tapahtumassa niin tuut huomaamaan että ei sinne karvanoppanissaneilla saavuta.

Kommenttini perustui kyseisistä ryhmistä Ylen tv uutisissa poliisin edustajan sanomaan. Tuskinpa pyörättömät "mp"-jengiläiset HD-tapahtumissa käyvät, nissaneilla tai ilman.

Zone-sarja -42%
Voi helvetti. kahlasin(valitettavasti) koko helevatan threadin läpi. täytyy kyllä sanoa, etten ole pitkään aikaan lukenut vastaavaa ennakkoluuloin, mututiedoin, spekuloinnin ja silkan mielikuvituksen täyttämää kirjallista tuotosta. :david: x10

raamattukaan ei vedä tälle vertoja.

tsemppiä vaan kaikille pyöräharrastajille, kun tavallisen tallaajan pariin joudutte jalkautumaan ja "faktat" on joka jampalla varmoja kuin tornihuhut.

total13 sanoi:
tsemppiä vaan kaikille pyöräharrastajille, kun tavallisen tallaajan pariin joudutte jalkautumaan ja "faktat" on joka jampalla varmoja kuin tornihuhut.
Mikä v*ttu tässä on näin vaikeaa! Säie lähti liikkeelle tästä:

Jacob sanoi:
Tällainen aihe vaan tuli mieleen, kun tuli lauantaina käväistyä ravintelissa ja paikalle poksahti vajaa kymmenkunta Bandidosta.
Ja sitten kaikki moottoripyöräilevät 'tietäjät' vetää herneet nenään. Ei ole ollut puhe mistään MC muoviluodista tai MC Coronasta, vaan rikollisista 'moottoripyörä'jengeistä.

rafael30 sanoi:
Nyt olen taas vähän viisaampi.

Mikäs muuten se Ruotsalainen Mc Potatoes (???) tms oikein on? Näin joku aika sitten jonkin videopätkän missä heiluteltiin kessua poliisille reilussa satasen vauhdissa pyörän päällä takaperin istuen.

Tajuskohan kukaan...

Muistanko ihan väärin, vai olikos tuon kyseisen kessun näyttäjä Ghostrider?

Ja mitä tulee noihin PotatoesMc tyyppeihin, niin eihän ne ole sen ihmeellisimpiä kuin suomen bompperssit. Hyviä kikkailemaan pyörän kanssa jne. Käy tsekkaa www.potatoesmc.com . Mun mielestä potaateilla on parhaimpia videoita mitä olen nähnyt, taitavia sällejä paljon.
Niillähän on kokoontumisia iltaisin ja menevät sitten jonnekin kikkailemaan jne.

hdman sanoi:
...Ja usein pyörillä ajetaan myös todella paljon,Monet clubit sahaavat ristiin rastiin eurooppaa,kierrellen tapahtumia ja tervehtimässä muita clubeja.Monesti näitä ihmisiä näkee liikenteessä silloinkin kun tavallinen "viikonloppubikeri"ei ole vielä ottanut mopoaan esille,ajaminen aloitetaan välittömästi kun tiet sulavat,pikku pakkanen ei menoa haittaa...Jokaisen täytyisi joskus kokea se fiilis kun ajetaan
kohti määränpätä yhtenä letkana,V -kakkosten jylistessä :D ...:curs:

No joo, viikonloppubikerina on pakko todeta että vuoden ensimmäiset nähdyt pyörät Helsingin liikenteessä on poikkeuksetta kyykkypyöriä. Samoin viimeiset. Jotkut kyykkyjätkät ajaa joulukuussakin!! Itse ajan kuusi kuukautta vuodessa ja loppusyksyn sateissa ei kyllä montaa Harrikkaa näy. Tosin en käy ralleissa enkä muissakaan pyöräriennoissa kun olen vaan viikonloppubikeri!! Sinänsä legendat miljoonista ajetuista kilometreista on äijämäisiä. Mutta tosielämässä harva työssäkäyvä perheellinen pystyy mihinkään maratoonihuviajeluihin.

Pyörän rakentelu on tosi jees. Mutta merkkiurpoilu on tasan yhtä tyhmää kuin mikä tahansa juppimerkkitietoinen elvistely; Rolex, Boss ym ym

demoni sanoi:
Onhan se kova juttu, kun isot miehet pyörii toistensa "helmoissa".

Jos käyt mulle, niin mun äiti, eiku kaverit, tappaa sut..

Onhan noita: mannet, skinit, enkelit, nbk...

Heh.Totta ja reilu tappelu on 10 vastaan1.Eilen sain ensikosketukseni näihin mc-mopojengeihin.Edessäni seisoi yhtäkkiä joku sekopää kuka uhkasi tappaa.Olin kuulemma naureskellut heille(en ollut edes huomannut).Alkaa jo pinna palaa,kun 2cm päästä naamasta joku latelee tappouhkausia ja sen kaverit tarkkailee taustalla.

Yksi niistä kavereista jäi sinne baariin ja jälkeenpäin yritin selvittää asiaa,mutta sehän vain pahensi tilannetta.Naama on mielessä ja hoitavat kuulemma homman jälkikäteen.

Tollanen vitun uhkailu on todella törkeää.Uskomatonta!Vieläkin vituttaa pikkasen..toivot hakevat ensikerralla ongelmansa muualta.

johtaja sanoi:
Heh.Totta ja reilu tappelu on 10 vastaan1.Eilen sain ensikosketukseni näihin mc-mopojengeihin.Edessäni seisoi yhtäkkiä joku sekopää kuka uhkasi tappaa.Olin kuulemma naureskellut heille(en ollut edes huomannut).Alkaa jo pinna palaa,kun 2cm päästä naamasta joku latelee tappouhkausia ja sen kaverit tarkkailee taustalla.

Yksi niistä kavereista jäi sinne baariin ja jälkeenpäin yritin selvittää asiaa,mutta sehän vain pahensi tilannetta.Naama on mielessä ja hoitavat kuulemma homman jälkikäteen.

Tollanen vitun uhkailu on todella törkeää.Uskomatonta!Vieläkin vituttaa pikkasen..toivot hakevat ensikerralla ongelmansa muualta.

Kun kyse kerta oli mopojengiläisistä, niin kerro ihmeessä sinua uhkailleen kerhon nimi. Ja kerro myös, mistä tiesit että henkilöt ovat kyseisestä kerhosta. Oliko liivit päällä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Senverran pitää avautua tähänkin threadiin...itsekin entisenä HD-miehenä ja asioita tuntevana/läheltä seuranneena sanoisin yxselitteisesti , että suurin osa MC porukasta on pelkkiä "liian isoksi kasvaneita juoppoja murkkuja".

Etenkin juoppoja.

Näin sanoin itse viimeksi nähdessä eikä mielipidettä muuta mikään.
Vieläkin olen elossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom