Moottoripyöräjengit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Originally posted by Corleone
Hohhoijaa! Älytöntä puhua asiasta, josta ei tiedä yhtään mitään.Minä tunnen liivihenkilöitä, jotka viettävät ihan tavallista perhe- ja työelämää ilman minkäänlaista rikollista toimintaa. Ovat vielä melko varakkaita ukkoja. Kerhotilat ja kaikki on, mutta ihan omilla rahoilla hankittu.

No itse olen juuri tällainen henkilö:) Tosin tuo varakkuus nyt on tällä hetkellä vähän perseellään...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siis sillon kun se tapahtu! Se oli nsl mc eikä mikään vitun fat mexikaani! RAUTALANKAA, RISTUS

Tuo enkeleitten käyttämä 1% johtaa juurensa kauas 50-60 luvulle, jolloin enkeleitten presidentti sanoi jossakin puheessaan että ainoastaan 1% jäsenistämme harrastaa rikollista toimintaa, muut ovat lainkuuliaisia tjsp...En nyt jaksa ihan tarkasti muistaa tuota hommaa.

Nyt menee puurot ja vellit sekaisin.

Kerholla ja jengillä on eri merkitys medioissa (tai ainakin pitäisi olla), kun puhutaan moottoripyöräilyn ympärillä pyörivistä ihmisistä.

Myöskin sellaisten liivien kantajilla on eroa, joilla on värien lisäksi liivissä 1% -merkki. Prosenttitunnuksen alla liivien etupuolella lukee yleensä lisätietoa. Kuka on presidentti, tietyn asteinen jäsen, vai nuubie. Eli 1%-merkki ei tarkoita vielä kuulumista siihen 1%:iin.

Nyt kaikki puhuvat täällä sekaisin tavallisten ajoliivien käyttäjistä, klubeista, kerhoista ja jengeistä. Jos tietyssä jengissä vaikuttavasta yksittäisestä henkilöstä taas puhutaan, niin pitäisi tietää hänen asemansa kyseisessä porukassa. Eli selventäkää mitä tarkemmin tarkoitatte ja millaisia tunnuksia tarkoitatte/kannatte?

Originally posted by Andree
Tuo enkeleitten käyttämä 1% johtaa juurensa kauas 50-60 luvulle, jolloin enkeleitten presidentti sanoi jossakin puheessaan että ainoastaan 1% jäsenistämme harrastaa rikollista toimintaa, muut ovat lainkuuliaisia tjsp...En nyt jaksa ihan tarkasti muistaa tuota hommaa.

Minun muistikuvani sanoo, että joku ulkopuolinen motoristi sanoi puheessaan, että 1% moottoripyöräilijöistä on tuota rikollista porukkaa ja samalla pilaa lopun 99% maineen. Tästä syystä he käyttävät tuota 1% merkkiä, koska haluavat kuulua siihen 'roskasakkiin'.

Puurot ja vellit on sekaisin tosiaan meikäläisellä, joten kauhean vakavasti ei kannata ottaa :)

edit: tällasen löysin nopsasti jeevsillä:
"I've seen small diamond shaped patches with 1%'er, what does this mean?" In the 1960's the media picked up on an article by the A.M.A. (American Motorcyclists Association) that stated that only about 1% of motorcyclist gave motorcyclists a bad image, so the media tagged people who rode Harleys, had long hair, tattoos, etc. with being a "1%'er". There are no "bad images", just bad actions, and long hair or tattoos doesn't mean the person is bad in any way. Law enforcement supposedly has a "good image", but for bad actions read about "Ruby Ridge", or "Waco". So why does a motorcyclist wear a "1%'er" patch? Most likely because he's a good person that the media tagged bad because of his appearance, and he's just throwing it right back in their faces."

ja lähde http://www.hamcdc.com/faq.htm

Kaverin isä on HD-"äijä", tavalinen perheen isä ja se kuuluu johonkin kerhoon, oon monesti ollut niillä, kun sinne pärähtää kymmenkunta HD:tä pihaan ja ne tulee sinne yleensä pyörähtämään jos on kulkemassa ohite, myös ruotsista päin on niistä pari heppua. Niillä on nahkaliivit ja jotain niissä vielä lukikin, mutta en muista mitä, mutta ei oo kumminkaan mikään "rikollisjengi" . Sitä ne on aina manannut, kun nämä "rikollisjengit" pilaa täysin näitten maineen, esim kun pysäyhtyy jossain isolla porukalla tauolle, tulee vain vihaisia katseita ja "tavalliset" ihmiset kuulemma kaikkoaa nopeasti ympäriltä. En kyllä ymmärrä miksi, aina mitä oon noitten kanssa jutellut ne on ollut ihan asiallisia ja mukavia heppuja:thumbs:

Originally posted by TommyGun
Rikoksia tekevät Bandidosit, Cannonballsit ja kaikki muutkin liivipellet ovat teini-ikään juuttunutta luuserisakkia jotka eivät käsitä sitä että Suomi ei ole osa Kaliforniaa :evil:

Mielipiteensä kaikilla, mutta kaikki moottoripyöräkerhoihin kuuluvat tuntemani tyypit pyörittävät jotain rehellistä liiketoimintaa, esim. raksafirmaa, kuljetus firmaa, lisäravinnefirmaa tai ovat ovella töissä. Muuteenkin vaikuttavat kokolailla kunnollisilta ihmisiltä. Suurin osa myös naimisssa ja lapsia. Sitten on taas näitä höpöhöpö kerhoja, mitkä pyrkivät johonkin isompaan kerhoon jäseniksi ja yrittävät kerätä mainetta riehumalla kaupungilla, he lokaavat moottoripyöräkerhojen maineen.

Hyvä ystäväni kuuluu näihin "moottoripyöräpiireihin" ja hienompaa miestä saa hakea.
Ikävä kyllä tietyt säännöt painostavat usein näitä "hienojakin miehiä"ikäviin tekoihin.
Toisaalta tällainen "kaveripurukkameininki"on mielestäni ihailtavaa ja toisaalta ei.
Tämän ystäväni kavereihin en kyllä ole halunnut tutustua.

Edellisessä kaupungissa kun asuin niin tutuistuin noin kouralliseen tyypettejä jotka kantoivat jengin liiviä (jätän nyt mainitsematta ko.jengin mutta tunnettu on). Se kokemus mikä minulla on noista tyypeistä ei ole kovin negatiivinen, koska ainakin tässä tapauksessa metsä huusi niinkuin sinne huudettiin, tuli jopa joskus kupiteltua heidän kanssaan. Mutta totta kai joukkoon mahtuu niitä "pissipäitäkin".......

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämän maan asioista päättävien kanssa työskentelevä kaverini sanoikin osuvasti poliittisen uransa alkuvuosien jälkeen,että näitä "kusipäitä mahtuu kyllä joka elämänalueelle"

Originally posted by Forsaken
Kerran on eräs NBK:n jäsenistä iskeny päin neukkua ravintolassa kun kuulemma katsoin häntä väärin tms. Lensi kyllä poken heittämänä komeetan lailla ulos liivit lepattaen. Järjestyshän on ravintolassa pidettävä, mutta itse kyllä pokena olisin käyttänyt hieman varovaisuutta kun kyseessä kumminkin oli moottoripyöräkerhon jäsen johon mitä ilmeisemmin pääsee vain henkirikoksen tekemänä. Näin ainakin olen lehdistä lukenut :arvi: Noo hengissähän tuo näyttäisi vielä olevan.

Niin ja lisäyksenä vielä, että olin 18 v ja selvästi nuoren näköinen, että on se heidänkin machoilunsa aika :david: hommaa..

NBK ei käsittääkseni ole MP-kerho.

Kyl se tosi, on, et suurin osa noista omia MC-liivejä kantavista kerhoista on ihan keskittynyt siihen pyöräilyyn ja kaikenlaiseen muuhun aktiivisuuteen aiheen ympärillä. Kyl heillä kuitenkin on sellainen ajatusmaailma, et heille ei tulla vittuileen, mut jos muuten on välit kunnossa niin eihän siinä mitään.

Originally posted by Heavy-rock
NBK ei käsittääkseni ole MP-kerho.

Kyl heillä kuitenkin on sellainen ajatusmaailma, et heille ei tulla vittuileen, mut jos muuten on välit kunnossa niin eihän siinä mitään.

Ite törmäsin kerran tommosen liivi-tapaukseen, ite mun mielestä vittuili kokoajan, mutta sit kun vittuili takaspäin niin se ei sopinu sille. Vei mut sitten yksityispuhutteluun. :D Siinäkin teki mieli sanoo kokoajan sille pellelle että pitääks sua jotenkin kunniottaa vaan sen takia kun sul on liivit. En sit viittiny kun en tienny oliko sen kerho joku pahamaineinen .

Taisi olla joku "Wannabee-Mc hei mulla on liivit ja sen takii mulle pitää näyttää rispektii". Ei siis ainakaan mikään bandidos/hells angels/yms.

Zone-sarja -42%
Originally posted by Stryker
Olivat yhden frendinsä hautajaisissa soittaneet Metallican Unforgivenia täysillä ja kaikilla liivit päällä, pastori oli kuulemma hieman ihmeissään :confused: :lol2:
Tositarina Espoosta ja musiikista:
kaveri asui muutama vuosi takaperin Helwetin Enkeleiden kerhotalon naapurissa. Ajat olivat nitä kun ammuskeltiin singoilla ja meininki oli kuin willissä lännessä konsanaan..
Oltiin siinä sitten hintelinä lukiolaispoikina kupittelemassa kesäpäivän kunniaksi kaverin nurtsilla kun sieltä naapurista alkoi kuulua musiikin jytkettä. Kaveri sitten kertoi, että on poikain kesäjuhlien aika ja kyseiset bakkanaalit yleensä kestää 2-3 iltaa.
No mikäs siinä, mutta se musiikki..oi se musiikki.. joka 5. biisi oli tietenkin "born to be wild" mutta muuten linjaus oli tyyliin dr. albaani, pantoora, SMURFFIT, paskaa poppia ja vitun lujaa..
no pistettiin itse poppia lujemmalla, kunnes kaksi ruoska-tukka nahliiveissä marssii portista sisään.. meinas siinä tulla hiki pienille pojille kun odotuksina oli sinkoisku tai vähintäänkin turpaan saanti. no enkelit olivatkin kaverin systerin tuttuja ja tulivat vaan kyselemään sitä.. jäivät vielä siihen nurtsille istuskelemaan muutamaksi hetkeksi ja kertoilemaan niitää näitä.

muutenkin täälläpäin noita enkeleitä näki aina silloin tällöin pointissa, biikkarissa jne.. ikinä en niiden kanssa kahinoihin ole joutunut joskin pöytää olen vaihtanut kun pojat sitä pyysivät. tahtoivat kaikki 20 kaveria vierekkäin. viime aikoin aei ole niitä kyllä näkynyt yhtään..
eli kokemukset on melko smootheja, näin lähiseuduilla.

ja tunnenpa minä muutaman (ei enkeli, bandiitti tai kanuunankuula) moottoripyörä-kerholaisen on perhettä, työtä ja komea pyörä.. melko kovia keitottajia kaikki.

Originally posted by snadi
Tositarina Espoosta ja musiikista:
kaveri asui muutama vuosi takaperin Helwetin Enkeleiden kerhotalon naapurissa.

ihan siisti mutta toisaalta aika pelottavan näkönen se kerhotalo...piikkilanka aidat missä lukee trespassers will be shot...
mun broidi asuu tällä vielä hetkellä siinä ihan naapurissa(asunu jo pari vuotta) mutta muuttaa vantaan nissakselle parin kk päästä...

Originally posted by RitkeForresteri
.piikkilanka aidat missä lukee trespassers will be shot...
..and survivers will be shot again! :D hiljasii poikii ne on nykyään. enkä muista, että niistä olis ikinä ollut naapureilleen sen suurempaa harmia tai muuta..

Täällä kun tuntuisi muutamia asiaan vihkiytyneitä henkilöitä olevan, niin kysytäänpä nyt asiaan liittyen että tuleeko paljonkin käytyä tapahtumissa kesäisin ja joko on ensi kesän rallipäivät lyöty lukkoon. Itselläni olisi kotimaan perinteisten tapahtumien lisäksi tarkoitus pyörähtää ainakin ruottin super-rallyssä keväällä. Laivat on jo varattu ja pyöräkin saattaa keretä valmiiksi siihen mennessä. :kippis1:

juu eihän niistä oo mitään harmia kuulemma ollut...paitsi kerran on tullu pari oveen koputtelemaan mutta olivat kämpästä erehtyneet...ainoa asia mistä meijän marko on vähän valittanu on se harrikoista kuuluva aika lujakin meteli kun sattuvat prätkillä päräyttelemään siihen kerhotalon pihaan,ja meijän markon kämpän ohitse...

ainoa asia mistä meijän marko on vähän valittanu on se harrikoista kuuluva aika lujakin meteli kun sattuvat prätkillä päräyttelemään siihen kerhotalon pihaan,ja meijän markon kämpän ohitse...

Miks se ei ole käynyt valittamassa metelistä? :jahas:

...ainoa asia mistä meijän marko on vähän valittanu on se harrikoista kuuluva aika lujakin meteli kun sattuvat prätkillä päräyttelemään siihen kerhotalon pihaan,ja meijän markon kämpän ohitse...

:D Kannattaa ehkä harkita maalle muuttoa, jos ei liikenteen ääniä kestä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom