Originally posted by Stryker
Olivat yhden frendinsä hautajaisissa soittaneet Metallican Unforgivenia täysillä ja kaikilla liivit päällä, pastori oli kuulemma hieman ihmeissään :lol2:
Tositarina Espoosta ja musiikista:
kaveri asui muutama vuosi takaperin Helwetin Enkeleiden kerhotalon naapurissa. Ajat olivat nitä kun ammuskeltiin singoilla ja meininki oli kuin willissä lännessä konsanaan..
Oltiin siinä sitten hintelinä lukiolaispoikina kupittelemassa kesäpäivän kunniaksi kaverin nurtsilla kun sieltä naapurista alkoi kuulua musiikin jytkettä. Kaveri sitten kertoi, että on poikain kesäjuhlien aika ja kyseiset bakkanaalit yleensä kestää 2-3 iltaa.
No mikäs siinä, mutta se musiikki..oi se musiikki.. joka 5. biisi oli tietenkin "born to be wild" mutta muuten linjaus oli tyyliin dr. albaani, pantoora, SMURFFIT, paskaa poppia ja vitun lujaa..
no pistettiin itse poppia lujemmalla, kunnes kaksi ruoska-tukka nahliiveissä marssii portista sisään.. meinas siinä tulla hiki pienille pojille kun odotuksina oli sinkoisku tai vähintäänkin turpaan saanti. no enkelit olivatkin kaverin systerin tuttuja ja tulivat vaan kyselemään sitä.. jäivät vielä siihen nurtsille istuskelemaan muutamaksi hetkeksi ja kertoilemaan niitää näitä.
muutenkin täälläpäin noita enkeleitä näki aina silloin tällöin pointissa, biikkarissa jne.. ikinä en niiden kanssa kahinoihin ole joutunut joskin pöytää olen vaihtanut kun pojat sitä pyysivät. tahtoivat kaikki 20 kaveria vierekkäin. viime aikoin aei ole niitä kyllä näkynyt yhtään..
eli kokemukset on melko smootheja, näin lähiseuduilla.
ja tunnenpa minä muutaman (ei enkeli, bandiitti tai kanuunankuula) moottoripyörä-kerholaisen on perhettä, työtä ja komea pyörä.. melko kovia keitottajia kaikki.