Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Joo mäkin ajelin intissä muutama vuos sitten lc4 640 enskalla ja sen kanssa oli aika rajoilla, et oliko jo liian korkea. Tuli helvetin monta kertaa paikallaan kaaduttua sen kanssa mettässä ku ei jalat riittäny tarpeeks maahan. Tietty heti ku alko renkaat pyörimään ni ei ollu mitään ongelmaa. Miten noitten rahotuksien kanssa, et voiko niitä ihan hakea vaikka ei ostais pyörää liikkeestä? Noita alle 9k maksavia superdukeja ei oo kovin paljoo liikkeissä myynnissä.
Miten (ex?) trumppa mies ei kehu trumppaa? :D Ite oon istunu vain duken päällä ja vaikutti kyllä aika mukavalta vehkeeltä. Mutta oman tietotaidon puitteissa tai puutteessa ostaisin trumpan, jos jompikumpi pitäis valita.Itse KTM omistajana voin kertoa että on ainakin tarpeeksi munaa tossa pyörässä. Aivan paras pyörä mutkateille ja katusikaan![]()
Miten (ex?) trumppa mies ei kehu trumppaa? :D Ite oon istunu vain duken päällä ja vaikutti kyllä aika mukavalta vehkeeltä. Mutta oman tietotaidon puitteissa tai puutteessa ostaisin trumpan, jos jompikumpi pitäis valita.
jos ktm:tä pyörää ostaisin nii 1190 RC8 R ois iha ok.. keula maski kyl vähä ruma. :P
Ai vähän? Kevyesti rumin tonninen.
Kausi korkattu! 1 km tuli ajettua ja uus pyörä ostettua :D Parin viikon päästä seuraavan kerran ajeleen vasta jos noita säätiedotuksia katselee :jahas:
Ja seuraavaks ei itte pyörään liittyvä kysymys. Eli kuinka hyvin mielin uskaltaa kaupunkien keskustassa (turku) pitää pyörää? Esim. jos kadun reunassa joutuu pitämään parkissa, tai vaikka olis oma ruutu.
rockerboxit irti, jälkikiristys kannelle, rockerboxit kiinni, venttiilien säätö, kaasarien synkkaus, putkiin uudet lämpöliinat ja sen jälkeen säätö.Toi SuperDuke vs Speed Triple on vähän äiti/tytär-vääntö miusta. Molemmat on äärimmäisen kyrväkkäitä laitteita ja uskaltaisin väittää, et jos haluu kunnollisen nakun, ni se on jompi kumpi noista. Iteltä löytyy 1050 Triple ja sdukeakin koeajoin ennen ostopäätöstä. Triple kasvatti päähän isommat sarvet ja muutenki tuntu hauskemmalta. Samaan syssyyn tuli ajettua käytännössä kaikki uudehkot tonniset nakut ja nää kaks erottu selkeesti massasta. Yks mikä kanssa erottu siitä massasta, oli 750 GSR. Niin vässykkää laitetta en oo eläessäni ajanu, siitä oikein huoku paskuus :D No offence 750 GSR omistajille.
Pakko kyl kysyy, et eiks aprilia tuono v4 ois noin 1000x kyrväkkäämpi. Ainakii noiden 2 ed. mainitun rinnalla? Toinen suhteellisen hyvä nakuvaihtis mv agusta brutale 920. Hih. Mä en oo ajanut mitään noista enkä aja, koska ajan sen sit talliin. Epäilemättä tuollaseen jäis niin pahasti koukkuun. Mut puhtaasti speksien valossa toi trumpat ja kotarit tuntuu aika laimeilta, jos etsii sitä kuningasta. Aprilliasta tietysti tekijämiesten kommentit ois vieläkii paikallaan nostamaan lämpöjä pyörän suuntaan.
Pakko kyl kysyy, et eiks aprilia tuono v4 ois noin 1000x kyrväkkäämpi. Ainakii noiden 2 ed. mainitun rinnalla? Toinen suhteellisen hyvä nakuvaihtis mv agusta brutale 920. Hih. Mä en oo ajanut mitään noista enkä aja, koska ajan sen sit talliin. Epäilemättä tuollaseen jäis niin pahasti koukkuun. Mut puhtaasti speksien valossa toi trumpat ja kotarit tuntuu aika laimeilta, jos etsii sitä kuningasta. Aprilliasta tietysti tekijämiesten kommentit ois vieläkii paikallaan nostamaan lämpöjä pyörän suuntaan.