Moro, hommasin kawasaki zx-6r vm 2000 ja pitäs saada se alle 25kw papereihin, niin tietääkö joku jonkun firman joka kuristaisi pyöriä itä-uusimaalla tai uusimaalla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
(Raato, porvoosta)
Merkkiliikkestä kysäsin ni aika suolanen hinta 800e kuristus sarja + työt. Vituttaa maksaa 800e siitä et se on 5 min kuristettuna katsastus konttoril ja sit heti tt:ks. Eikö voi tehä niin että kaasukahvan liikettä rajottamal ni saa nii et tehot jää alle 25kw?
Voithan sää toki koittaa kikkailla jotain omia virityksiä ja toivoa, että tehot jää alle 25km. Eri asia kuinka hyvin tuollainen onnistuu, jne...
Voithan sää toki koittaa kikkailla jotain omia virityksiä ja toivoa, että tehot jää alle 25km. Eri asia kuinka hyvin tuollainen onnistuu, jne...
Itteäni lainaten, laitetaanpa siihen sittenki alkuperäinen bensansuodatin. Liikkeeseen soittelin ku varasin aikaa keulan stefojen vaihtoa varten nii kysyin samalla että mimmonen bensansuodatin noissa CBR:issä pitäis olla ku minä en mitää löytäny. Kuulemma joku verkko tms. hanassa, kiinni siinä tankkiin menevässä putkessa (onko tuo totta, mitäs muut Cebarin omistajat sanoo?) vaa ei mulla ollu mitään tuommosta. Edellinen omistaja tai joku muu pösilö ottanu irti ja talvella tietenki ruvennu tankki ruostumaan nii eihä sillä nytte voi ajella ellei joka päivä halua putsailla.Jep, semmonen siihen on kyllä laitettava..
Itteäni lainaten, laitetaanpa siihen sittenki alkuperäinen bensansuodatin. Liikkeeseen soittelin ku varasin aikaa keulan stefojen vaihtoa varten nii kysyin samalla että mimmonen bensansuodatin noissa CBR:issä pitäis olla ku minä en mitää löytäny. Kuulemma joku verkko tms. hanassa, kiinni siinä tankkiin menevässä putkessa (onko tuo totta, mitäs muut Cebarin omistajat sanoo?) vaa ei mulla ollu mitään tuommosta. Edellinen omistaja tai joku muu pösilö ottanu irti ja talvella tietenki ruvennu tankki ruostumaan nii eihä sillä nytte voi ajella ellei joka päivä halua putsailla.
Oon joo irrottanu, ei siinä ainakaa mukana tullu mitään.. Pitäiskö sen tulla mukana tai pitäiskö sen näkyä ku tiirailee siitä reiästä sisään?Oletko sä irroittanut sen bensahanan? Muistaakseni se on kinni bensahanassa tankin sisäpuolella.