Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moikkaako teille mp-poliisit takasin jos yleensä teette niiden kohdalla "motoristitervehdyksen"? Itselle ei ole vielä yksikään; olen kyllä niitä joka kerta tervehtinyt. Kai se vain on niin, että mies muuttuu mulkuksi heti kun vetää ne siniset nahkahaalarit niskaan...
Mun mielestä tosta moikkaamisesta on jotenkin menny maku sen myötä kun pyörät on viime vuosikymmeninä lisääntyny niin valtavasti. Kaupungissa päiväsaikaan sais olla lapa pystyssä ihan jatkuvasti,ei tää enää niin erikoista touhua ole,että erityistä yhteenkuuluvuuden tunnetta sillai kokis joka kolmannen vastaantulijan kanssa. Tiettömillä taipaleilla hiljaiseen aikaan sitten eri fiilis tohon tervehtimiseen ja tossa on joku pointti jo silloin.
Mun mielestä tosta moikkaamisesta on jotenkin menny maku sen myötä kun pyörät on viime vuosikymmeninä lisääntyny niin valtavasti.

Mukavan näköistä työtä. :D
, eipä noi liukuhihna hommat ikinä kovin häävejä ole ...No sama homma. Moikkaamisen ymmärtää jos joku harvinaisen harrasteajoneuvon omistaja törmää toiseen harrastajaan, mutta en jaksa tuohon kaikkien motoristien morottamiseen nykyään. Pääkaupunkiseudun lähistön maukkaimmilla mutkateilla tulee aurinkoisena päivänä pyöriä vastaan enemmän kuin autoja. Johan tuossa menee omat linjat läskiksi, jos koko ajan pitää kytkinkädellä heilua.
Olis kyllä varmaan unelmahomma päästä Hondalle töihin.